Skocz do zawartości

bandit gsf 1200N


robs10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aby dostać się do skrzyni musisz wyjąć silnik z ramy i go rozpołowić.Podpowiem,że dobrze by było gdybyś wymienił całą skrzynie a nie tylko zębatki drugiego biegu.Jakie są objawy? Może to wodziki albo wybierak :buttrock:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś chyba świadom co Cię czeka. Musisz spuścić olej, odkręcić wszystko na około, ze napędem i gaźnikami włącznie, następnie wyciągnąć 60 kg stali, obrócić do góry nogami i zdjąć dolną połowę silnika. Bez klucza dynamometrycznego i dobrze wyposażonego garażu nie ma nawet sensu podchodzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś chyba świadom co Cię czeka. Musisz spuścić olej, odkręcić wszystko na około, ze napędem i gaźnikami włącznie, następnie wyciągnąć 60 kg stali, obrócić do góry nogami i zdjąć dolną połowę silnika. Bez klucza dynamometrycznego i dobrze wyposażonego garażu nie ma nawet sensu podchodzić ;)

Widok panewek na wierzchu po raz pierwszy - bezcenny :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki panowie za podpowiedz,wie może ktoś gdzie można kupić uszczelki pod misę i pod skrzynie biegów szukałem na allegro mają tylko cały komplet za 700zł troche dużo kasy i czy smaruje sie czymś uszczelki?

 

Na łączeniu bloków Twojego silnika nie ma uszczelki stałej,używa się szczeliwa-odradzam silikon-polecam LOCTITE 510 -koszt około 40 zł za tubkę 50 ml. Co do reszty uszczelek,to jeśli powierzchnie są równe i dobrze wyczyszczone to niczym ich nie smaruj-powinno trzymać :buttrock:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na łączeniu bloków Twojego silnika nie ma uszczelki stałej,używa się szczeliwa-odradzam silikon-polecam LOCTITE 510 -koszt około 40 zł za tubkę 50 ml. Co do reszty uszczelek,to jeśli powierzchnie są równe i dobrze wyczyszczone to niczym ich nie smaruj-powinno trzymać :buttrock:

Po co te kombinajce, dobry silikon (czarny) a nie jakieś czerwone szczeliwo (nie ujmując marce loctite).

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze w yamaha xs400dohc wymieniałem kiedyś skrzynie biegów i przy okazji wykręciłem pompę oleju do przejrzenia i okazało,że gdybym tego nie zrobił koleś miałby najprawdopodobniej piec zatarty,gdyż poprzedni właściciel lub jego mechanik używał silikonu do uszczelnień ,który dostał się do smoka i niemal go zapchał resztkami,które jako nadmiar zostały wciśnięte do wnętrza pieca.

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...