robs10 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 mam problem ze skrzynią stanęła mi na dwójce,potrzebuje ją wymienić czy ktoś ma może serwisówke lub zdjęcia jak to można zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Książka serwisowa jest na stronie carlsalter Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Aby dostać się do skrzyni musisz wyjąć silnik z ramy i go rozpołowić.Podpowiem,że dobrze by było gdybyś wymienił całą skrzynie a nie tylko zębatki drugiego biegu.Jakie są objawy? Może to wodziki albo wybierak :buttrock: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 do wymiany będziesz miał wodzik i być może koła zębate 2 biegu. Jeśli pytasz się o takie rzeczy to lepiej oddaj motocykl mechanikowi - ostatecznie wyjdzie to taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robs10 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Dzieki panowie za podpowiedz,wie może ktoś gdzie można kupić uszczelki pod misę i pod skrzynie biegów szukałem na allegro mają tylko cały komplet za 700zł troche dużo kasy i czy smaruje sie czymś uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nie jesteś chyba świadom co Cię czeka. Musisz spuścić olej, odkręcić wszystko na około, ze napędem i gaźnikami włącznie, następnie wyciągnąć 60 kg stali, obrócić do góry nogami i zdjąć dolną połowę silnika. Bez klucza dynamometrycznego i dobrze wyposażonego garażu nie ma nawet sensu podchodzić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nie jesteś chyba świadom co Cię czeka. Musisz spuścić olej, odkręcić wszystko na około, ze napędem i gaźnikami włącznie, następnie wyciągnąć 60 kg stali, obrócić do góry nogami i zdjąć dolną połowę silnika. Bez klucza dynamometrycznego i dobrze wyposażonego garażu nie ma nawet sensu podchodzić ;)Widok panewek na wierzchu po raz pierwszy - bezcenny :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robs10 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Zdaje sobie sprawę,ale do sezonu jeszcze daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 jak źle skręcisz to popsujesz piec - tylko zastanów się czy kasy dla mechanika nie zarobisz szybciej niż sam będziesz to naprawiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 To jakby "lekarz" pytał:Wiem, że mózg jest w głowie, ale jak mam się tam dostać aby wyciąć ten guz?Koniecznie poinformuj jak poszła naprawa. :rolleyes: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Dzieki panowie za podpowiedz,wie może ktoś gdzie można kupić uszczelki pod misę i pod skrzynie biegów szukałem na allegro mają tylko cały komplet za 700zł troche dużo kasy i czy smaruje sie czymś uszczelki? Na łączeniu bloków Twojego silnika nie ma uszczelki stałej,używa się szczeliwa-odradzam silikon-polecam LOCTITE 510 -koszt około 40 zł za tubkę 50 ml. Co do reszty uszczelek,to jeśli powierzchnie są równe i dobrze wyczyszczone to niczym ich nie smaruj-powinno trzymać :buttrock: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Na łączeniu bloków Twojego silnika nie ma uszczelki stałej,używa się szczeliwa-odradzam silikon-polecam LOCTITE 510 -koszt około 40 zł za tubkę 50 ml. Co do reszty uszczelek,to jeśli powierzchnie są równe i dobrze wyczyszczone to niczym ich nie smaruj-powinno trzymać :buttrock:Po co te kombinajce, dobry silikon (czarny) a nie jakieś czerwone szczeliwo (nie ujmując marce loctite). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robs10 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Dziękuje panowie za sugestie,jakby ktoś miał jeszcze jakieś wskazówki będę wdzięczny,kupiłem loctite 243 do gwintów tak przeczytałem w poście uszczelki,ten czarny silikon to sprawdzony uszczelniacz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Moje zdanie jest takie. Silikonem to sobie okna można uszczelnić. W moim moto, które kupiłem jakiś magik kleił silnik na silikon i efektem tego były pozatykane kanały olejowe w głowicy. Ja polecił bym Ci Loctite 518. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 (edytowane) Koledze w yamaha xs400dohc wymieniałem kiedyś skrzynie biegów i przy okazji wykręciłem pompę oleju do przejrzenia i okazało,że gdybym tego nie zrobił koleś miałby najprawdopodobniej piec zatarty,gdyż poprzedni właściciel lub jego mechanik używał silikonu do uszczelnień ,który dostał się do smoka i niemal go zapchał resztkami,które jako nadmiar zostały wciśnięte do wnętrza pieca. Edytowane 26 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.