Skocz do zawartości

Yamaha wr250 f zawory i wolne obroty.


zawadał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy podpowiedzcie mi w sprawie serwisu tego motoru . Sprawdzilem dzis zawory i tak ssace 2 sa z luzem 0.10 a jeden 0.15 , wydechowe 0.15 i 0.20 czy to juz czas na ustawienie ? Jakie luzy powinny byc? I druga sprawa jak odpale moto na ssaniu to sie rura szybko czerwona az robi , czy tak ma byc? Potem moto jakos nierowno chodzi i nieraz sobie zgasnie nawet jak juz jest rozgrzane . Czy to za uboga mieszanka . Swieca jest szaro czarna bo patrzylem . Gaznik ma keihin fcr 37 . Ktos zalozyl tlumik przelot od yzf czy teraz powinienem dysze zmienic? Dzieki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy podpowiedzcie mi w sprawie serwisu tego motoru . Sprawdzilem dzis zawory i tak ssace 2 sa z luzem 0.10 a jeden 0.15 , wydechowe 0.15 i 0.20 czy to juz czas na ustawienie ? Jakie luzy powinny byc? I druga sprawa jak odpale moto na ssaniu to sie rura szybko czerwona az robi , czy tak ma byc? Potem moto jakos nierowno chodzi i nieraz sobie zgasnie nawet jak juz jest rozgrzane . Czy to za uboga mieszanka . Swieca jest szaro czarna bo patrzylem . Gaznik ma keihin fcr 37 . Ktos zalozyl tlumik przelot od yzf czy teraz powinienem dysze zmienic? Dzieki .

jeśli chodzi o zawory to się nie wypowiem ale jeśli świeca czarnawa to masz za bogatą mieszankę, spróbuj zubożyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Koledzy podpowiedzcie mi w sprawie serwisu tego motoru . Sprawdzilem dzis zawory i tak ssace 2 sa z luzem 0.10 a jeden 0.15 , wydechowe 0.15 i 0.20 czy to juz czas na ustawienie ? Jakie luzy powinny byc? I druga sprawa jak odpale moto na ssaniu to sie rura szybko czerwona az robi , czy tak ma byc? Potem moto jakos nierowno chodzi i nieraz sobie zgasnie nawet jak juz jest rozgrzane . Czy to za uboga mieszanka . Swieca jest szaro czarna bo patrzylem . Gaznik ma keihin fcr 37 . Ktos zalozyl tlumik przelot od yzf czy teraz powinienem dysze zmienic? Dzieki .

 

Ssące 0.10 ~ 0.15 mm

Wydechowe: 0.17 ~ 0.22 mm

 

Mieszanka za uboga. Powinienes troche wykrecic srube mieszanki podstawowej (wczesniej zanotuj w jakim polozeniu byla. Wkrec liczac obroty i dopiero wtedy wykrec). Porownaj z serwisowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym radzil wrocic do oryginalnego wydechu, to raz.

Dwa to sprawdzic nastawy gaznika z serwisowka, nie tylko sruby wolnych obrotow ale ustawienie iglicy, rozmiar rozpylacza i dyszy glownej, oraz poziom paliwa.

Czy ten model nie ma czasem tytanowych zaworow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to wypadało by zobaczyć czy masz odblokowaną tą wr na gaźniku (iglica, dysze,śruba od przepustnicy). Jeśli zablokowana to i tak bez odblokowania nic nie zmienisz

 

 

Z rozgrzanym do czerwoności kolankiem blokada ma niewiele wspólnego.

Gażnik na stół.Sugerowałbym jeszcze sprawdzenie ustawienia zaworów

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory masz do regulacji bo wydechy już wyleciały poza granicę tolerancji a ssące są na granicy. Przy zmianie wydechu na przelotowy( a ten od yzf taki jest) trzeba regulować gaźnik od nowa. Poza tym obecnie są niskie temperatury czyli więcej tlenu w powietrzu co zubaża mieszankę. Zacznij od regulacji śrubką składu mieszanki jeśli to nie pomoże to dysze do zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozebralem gaznior . Syfu bylo co niemiara. Ale wyczyscilem i przedmuchalem dysze potem sprawdzilem iglice i byla na 4 zabku od gory , zmienilem na 3 od gory i jest ok teraz pali nawet bez ssania i reaguje dobrze na gaz. Pewnie ktos dlubal przedemna. Zostalo zaworki wyregulowac i spoko bedzie. Dzieki za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozebralem gaznior . Syfu bylo co niemiara. Ale wyczyscilem i przedmuchalem dysze potem sprawdzilem iglice i byla na 4 zabku od gory , zmienilem na 3 od gory i jest ok teraz pali nawet bez ssania i reaguje dobrze na gaz. Pewnie ktos dlubal przedemna. Zostalo zaworki wyregulowac i spoko bedzie. Dzieki za zainteresowanie.

 

No to znaczy ze nie jest OK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W koncu dorwalem jakas serwisowke i ustawilem tak jak powinno byc iglica 5 rowek , sruba od skladu mieszanki 1 i 3/4 obrotu . Zalorzylem tez orginalny tlumik.Dysze ma orginalne. Nie moge sie przejechac niestety bo jestem na etapie wymiany kol na 17 ale brzmi dobrze. Bez serwisowki to sie wiecej zepsuje niz naprawi. A poza tematem mam wersje odblokowana i teraz pytanie , jak wsadzam tlumik od yzf to powinienem zmienic dysze czy tylko regulacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy montażu tłumika przelotowego dysza główna jest do wymiany,bo wydaje mi się,że sama regulacja nic konkretnego nie da,ale mogę się mylić :icon_rolleyes:

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, co post to inna opinia.

Prawda jest taka ze samemu trzeba to zbadac kupujac wieksza ilosc dysz glownych i operujac roznymi polozeniami iglicy w rozpylaczu.

Przelotowy tlumik moze ci dac dziury w gazie w srednich zakresach obrotow i lepsza sama gore obrotow, ale to tylko srednia wyciagnieta z doswiadczenia - z twoim konkretnym motocyklem trzeba to po prostu sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...