Skocz do zawartości

Kto jeździ Yamahą XJ? ( Yamaha XJ600, XJ900 )


Rekomendowane odpowiedzi

jezdzilem 2 dni xj600s, bardzo przyjazny motocykl zdecydowanie dobry na 1 moto. Moc wystarczająca, spokojnie mozna zaszaleć, silnik na seryjnych dwóch wydechach= lekki basowy pomruczek. spodziewalem sie gorszego brzmienia. Kwestią sporną jest wygląd, ja mialem wrazenie ze tylnia opona troche za wąska, moto w miare zwinny i napewno przyjazny. To co mnie irytowało - mialem egzemplarz chyba z walnietą skrzynią biegów, potrafiła 2-3 razy opdmówic posłuszeństwa na światłąch problem z wrzuceniem luzu, musialem gasic silnik pchać moto by zębatki sie ulozyly. Jeszcze jeden minus - miałem 1 tarczę z przodu raczej przez to - moto hamował jak lokomotywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam!

Wiem, że jest idealna dla poczatkujacego (ktorym jestem). Ale obawiam sie czy nie znudzi mi sie zbyt szybko.

 

Cześć.

Ja na swój pierwszy moto wybrałem dawno temu właśnie XJ 600. Nie znudzi ci się.

 

Nie jestem fanem wielkiego odwijania i zapieprzania by kask z glowy urywalo. Jednak fajnie by miec jakis zapas mocy by od czasu do czasu pokazac puszkom kto rzadzi :P I samemu miec frajde z w miare dynamicznego, przyspieszajacego silnika.

 

Na pewno w starciach z samochodami będziesz wymiatał :icon_mrgreen: Nie masz się co martwić ...

Ja na swojej zaraz po zakupie leciałem na otwarcie sezonu do Częstochowy z kumplami , V-max na "gierkówce" 210 km/h , aż mi się lusterka poskładały z czego chłopaki po dziś dzień się śmieją :icon_mrgreen:

 

Ogolnie wyglad nie bardzo mi sie podoba, ale glownie liczy sie latwosc w prowadzeniu i wdrozenie sie w swiat bardziej wymagajacych sprzetow.

Prosze o opinie i porady! Dziekuje i pozdrawiam!

 

Wygląd też mi się nie podobał więc troszkę moją XJ 600 podrasowałem. Po kilku tygodniach wyglądała tak:

 

xj600i.jpg

 

 

Oczywiście kwestia gustu, ale mnie się wtedy podobała. ( No i lusterka się nie składały na autostradzie :icon_mrgreen: )

Ogólne zmiany to:

-nowe kierunki

-nowe lusterka (chyba z CBR600F albo 1000F jeśli mnie pamięć nie myli)

-wywalenie chlapaka spod rejestracji

-zmiana ustawień kierownicy (odkręcić-obniżyć-przykręcić)

-wymiana płynu w lagach na bardziej gęsty (polecam wszystkim ! nie nurkuje i droga hamowania magicznie się skraca)

 

i to wszystko za jakieś grosze ... bo ja wiem, chyba za ok 200 zł łącznie :rolleyes:

 

 

Jeśli chodzi o "wdrożenie" to od dawna śmigam motocyklami dość mocnymi 150-200 KM (duże turystyki). Są różne tezy, ja zaczynałem od "Diverszynki" i nie żałuję :)

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te lusterka to ciekawy pomysł wyglądają na XJ jak wąsy suma :) Muszę ten temat przetrawić - masz inne foty z tymi lustrami? No i krótkie kierunki - może wreszcie nie będą szkiełka pękać przy parkingówce.

 

Co do łatwego prowadzenia to nie licz na to że w terenie będzie się tym łatwo jeździć - zakładając wycieczki terenowe omijaj szutry i trawy szczególnie jak jedziesz z plecaczkiem i bagażami.

Na szosę i do miasta dla mnie ideał, nie za szybki w miarę zrywny i manewrowy.

Praevenire melius est quam praeveniri

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te lusterka to ciekawy pomysł wyglądają na XJ jak wąsy suma :) Muszę ten temat przetrawić - masz inne foty z tymi lustrami? No i krótkie kierunki - może wreszcie nie będą szkiełka pękać przy parkingówce.

 

silvuple :)

 

 

przod1v.jpg

przdc.jpg

55697302.jpg

 

"Wąsy Suma" lepiej bym tego nie nazwał :laugh: hehehehe ... ech, młodość ... az się łezka zakręciła :)

Co do lusterek, to (jeśli już) proponowałbym inne :biggrin: Ja założyłem te, bo akurat w znajomym serwisie były za grosze ... pamiętam, że docelowo myślałem o jakichś z GSXR-a .... ale wtedy były dość drogie ...

 

Pozdrawiam

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm muszę se na ranczo kawałek betonu wylać (ostatnia fota) bo juz nie wyrabiam na klosze kierunków z ta trawą :D Podkładam tymczasowo dechy ale dośĆ prowizory.

BTW. Założę nowy temat jakiej wielkości wylać platformę na moto

Praevenire melius est quam praeveniri

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm muszę se na ranczo kawałek betonu wylać (ostatnia fota) bo juz nie wyrabiam na klosze kierunków z ta trawą :D Podkładam tymczasowo dechy ale dośĆ prowizory.

BTW. Założę nowy temat jakiej wielkości wylać platformę na moto

 

 

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Zdjęcia na działce robiłem, ale jak planujesz takie coś przed domem, to polecam gotowe "krążki" :icon_razz: :icon_mrgreen:

 

Ten akurat przykrywa starą studnię, więc przy okazji będziesz mógł sobie jeszcze studnię wykopać przed domem :icon_mrgreen:

Klub Anonimowych Piratów Drogowych

 

Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ?

 

stopkai.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

hmm a czego oczekujesz od tego moto? chcesz nim na codzien nim jezdzic? bawisz sie troche w mechanike? bo przy tak leciwym sprzecie napewno cos bedzie do roboty, przebieg malo wazny, patrz na stan czy silnik suchy nie kopci ladnie chodzi, dobrze sie wkreca i czy nie jest jakis krzywe

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na oku Yamahe XJ 600 rocznik 1988, czy przebieg rzędu 95000 to dla tego motocykla dużo?

Znam człeka, który na XJ 600 zrobił 200 tyś km, po czym ją sprzedał i ktoś inny teraz na niej śmiga. 3/4 motocykl w Polsce kupowanych z przebiegiem 32 tyś km w rzeczywistości ma zrobione około 100 tyś, czasem więcej. Jeśli technicznie ok, przebieg to drugorzędna kwestia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich!

Jestem świeżym użytkownikiem Yamaha xj600S i moje doświadczenie z motocyklami wynosi 500 km a więc tyle co nic. Czy ktoś mógłby mi doradzić czy warto i jeśli tak to jakie xenony zakładać do Yamahy xj600s?

 

Ja w swojej mam lampę od fzr 1000 tak przynajmniej na niej pisze z soczewka i włożyłem xenon fajny efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...