pack84 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zycie zweryfikuje co ze mnie za mechanik hehe:) mam nadzieje ze juz niebawem. Gratki Bekriss, wiem co to za uczucie siąść po dłuższym czasie na sprzeta:) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Zycie zweryfikuje co ze mnie za mechanik hehe:) mam nadzieje ze juz niebawem. Gratki Bekriss, wiem co to za uczucie siąść po dłuższym czasie na sprzeta:) pozdroPack84 to ja juz sie uporasz ze swoim sprzecikiem to otwieraj serwis XJtek, jak widac troche ich jezdzi! :icon_razz:Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Pack84 to ja juz sie uporasz ze swoim sprzecikiem to otwieraj serwis XJtek, jak widac troche ich jezdzi! :cool:Pozdr To fakt troche ich lata, ale faktem jest tez to ze sa praktycznie bezawaryjne.Z calym szacunkie ale gdyby @pack nie ,,strzelal ze sprzegla ,, tez by nic nie musial grzebac.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Zbigu, ty prowokatorze, hehehe :banghead: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 (edytowane) Zbig, akurat jest tak ze wymiana tej strzelonej zebatki to pikuś - z reszta ja tego nie uszkodzilem. gdyby to na tym mialo sie skonczyc to bym jezdził sobie juz od dawna:) Wiekszym problemem jest olej wyciekajacy spod cylindrow oraz ł. wstepnego p.n. a to już są sprawy które sie zuzywaja po danym przebiegu na co ja wplywu miec nie moge. ps. Zbig a Ty juz swojego sprzedałes? pozdro Edytowane 6 Grudnia 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Zbig, ps. Zbig a Ty juz swojego sprzedałes? pozdro Ano sprzedalem, czytaj opis, przesiadam sie na TDM, chyba ze trafi sie jakas fantastyczna XJ :D Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 no to gratki stary:) chociaz juz nie bedziesz miał xjty:( mam nadzieje ze bedziesz sie tu dalej wypowiadał. nie lepsza by była xj 900 od tdm? jakoś 4 cyl to nie dwa i trwałość xjty tez ogromna... tdm też no ale to juz nie to samo pewnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 TDM super sprzecior. Wolabym ja od xj 900 bo ta jest jak krowa a tdm'ka mozna konkretnie posmigac jak sie chce a przy tym jest wygodnie. Z checia w przyszlosci widzialbym taka u mnie w garazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 @bekriss juz chyba latal na TDM-ie, @pack jak bedziesz mial okazje to tez polecam. Xj bardzo fajny mily i przewidywalny sprzet, milo wspominam, szczegolnie sobie chwale ich bezawaryjnosc i jak ja to nazywam idiotoodpornosc. :buttrock: A ma to ogromnie znaczenie jesli kupujesz sprzet ilus tam letni. Malo oleju nie odpalisz proste i genialne zarazem. Ale TDM to zupelnie inna bajka silnik V-2, zupelnie inna charakterystyka, inna krzywa mocy i momentu. Po prostu ciagnie jak parowoz od samego dolu, z samego gazu (bez sprzegla ) postawisz na kolo. (chociaz akurat dla mnie ma to drugorzedne znaczenie), ni o sam silnik chlodzony ciecza i 5 zaworow. Zakochalem sie i juz :buttrock: Narazie szukam tej mojej...Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Ale TDM to zupelnie inna bajka silnik V-2, zupelnie inna charakterystyka, inna krzywa mocy i momentu. Po prostu ciagnie jak parowoz od samego dolu, z samego gazu (bez sprzegla ) postawisz na kolo. (chociaz akurat dla mnie ma to drugorzedne znaczenie), ni o sam silnik chlodzony ciecza i 5 zaworow. Zakochalem sie i juz :buttrock: Narazie szukam tej mojej...PzdrNiestety a moze stety to jest rzedowy twin z przesunieciemtymi czopami walu korbowego o 270 stopni czyli tak jak w V2. W kazdym razie udaje swietnie V2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 (edytowane) Załamałem się... skrzynia naprawiona - dół silnika skrecony, zabieram się za głowice, odkreciłem, pozniej cylindry, sciagnąlem wyczyscilem wszystko ze starych farflocli. zabieram się za zakładanie spowrotem cylindrów, biore uszczelke wcześniej zakupioną w larssonie Kraków przykładam ją i sprawdzam a tu ku#$#@%#@%@ nie pasuje. Dali mi uszczelke pod cylindry od innego sprzeta. No to zajebiscie bo dziś miałbym sprzeta na chodzie a tu kurna znów 2 tyg pewnie minie zanim sie za to wezme. mało tego dzwonie tam a oni mowia ze remanent i czy mam rachunek za ta uszczelke to mi wymienia a gdzie ja mam miec niby rachunek jak miecha temu kupiłem ta uszczelke. dobrze ze to zadna kasa. Ale ok, mam takie pytanko, wiem zakłada się uszczelke pod głowice na nową tylko że ja mam tam uszczelke jeszcze oryginalną z metalu... co robić w takiej sytuacji? gdzies mi sie obiło ze metalową mozna załozyc ponownie z metalu. slyszal ktos cos? bo zas kupować uszczelke w larssonie a oni maja jakies nie z metalu tylko z czegoś tam, z reszta tak samo jak i klasa. producent przewidział z metalu wiec powinna być z metalu. ps. dzis taki piekny dzień był az sie zal zrobilo:( pozdro Edytowane 9 Grudnia 2006 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekZet31 Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 heydawno mnie nie bylo na forum i... od razu pytanie mam, zmienialiscie manetki w swoich maszynach? Sa jakies problemy w zwiazku z tym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 heydawno mnie nie bylo na forum i... od razu pytanie mam, zmienialiscie manetki w swoich maszynach? Sa jakies problemy w zwiazku z tym? Zadne. suszarka do wlosow, WD-40 z cienka slomka i ewentualnie dlugi i cienki srubokret. To wszystko co potrzeba, (chyba jeszcze klucz 10).Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 hej! motocykl skrecony ale jeszcze nie odpalalem...nie zdazylem tyle ze jest problem - mam pekniete zawieszenie:( jak wkladalem silnik okzalo sie ze mam pekniete miejce gdzie znajduje sie mocowanie stopki bocznej a przy okazji jedno z ramion mocujacych wahacz. mam nadzieje ze to sie da jakos pospawac bo motocykl ma rame stalową. najciekawsze jest to ze musialem jezdzic caly czas w takim stanie. nie wiem jak to sie zdarzylo bo kiedy go kupowalem nie bylo tego - widocznie jakaś dziura w drodze no i nie wyrzymało. pekniecia sa po dwoch stronach rownolegle do siebie w poprzek tej belki która zaznaczylem na rysunku. Macie jakies pomysly. Jestem załamany:| http://img362.imageshack.us/img362/8163/1us0.jpghttp://img347.imageshack.us/img347/6389/2po9.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 w instytucie spawalnictwa mozemy Ci to pospawac:) Jak cos wal na Pw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.