Maciej_04 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Wymiary diversion i nakeda sa takie same, a xj600n jest naprawde sporą maszyną. Obecnie mam bandita 1200 i widzę nawet po miejscu w garażu, że xj była dłuższa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avaky Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 o w mordę tego bym się nie spodziewał - akurat na bandicie 1200 siedziałem i było ok dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawet Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Xj przynajmniej 600 ma tą zalete że bardzo mało pali, przez co świetnie się nadaje do turystyki.Jest jeszcze jakiś motocykl który oferuje podobne osiągi lub większe przy spalaniu 4,5 litra/100 z pasażerką trzema kuframi załadowanymi na maxa , tankbagiem i namiotem ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Faktycznie, XJ 900 spali więcej przy podobnym stylu jazdy. Nadwyżka mocy nie każdemu się przyda.PS. Była jakiś czas temu na allegro XJ 900 Diversion bez owiewki :), pytałem sprzedawcę i zarzekał się że to oryginał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 ...ciężka sprawa przy XJ900 żeby była w wersji naked... silnik tej maszyny ma dwa niezależne zawory do recyrkulacji spalin i wyrównania ciśnienia pod pokrywą zaworów , w wypadku tej maszyny są one niezbędne i nie ma ich gdzie upchnąć przynajmniej w takiej z silnikiem MK4.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 XJ 900 div. po 94 roku nigdy nie wyszła jako naked, Ale widziałem przerobioną i bez recylkulacji. Gość mówił że da się to obejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avaky Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Wszystko da sie obejśc ale to chyba trochę sztuka dla sztuki :) przecież jest XJR1300 moim zdaniem opus magnum od Yamahy razem z hornetem Hondy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Tylko że XJR 1200 a zwłaszcza 1300 kosztuje! ;) Nikt nie przerabia ''divy'' dla sztuki, tylko albo tanio kupuje po dzwonie ze zgruzowanymi owiewkami, albo własną ''rzeźbi'' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_04 Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 o w mordę tego bym się nie spodziewał - akurat na bandicie 1200 siedziałem i było ok dzięki za info :)Jak siedziałeś na bandicie 1200, to na xj wysokość siedziska jest bardzo podobna, tylko pozycja bardziej wyprostowana, bandit ma dłuższy bak a xj dłuższe siedzenie i tył . Według manuala xj jest kilka cm dłuższa od bandita.Pozdrawiam Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 (edytowane) Suzuki bandit ma rozstaw osi 148 cm. xj 600 144,5 siedzenie też wyżej i większy zbiornik paliwa, więc to złudzenie że xj jest większa. XJ 900 div jest większa. http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/yamaha%20%20%20.htm Edytowane 21 Listopada 2012 przez kamin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avaky Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Z motorem jest taki sam problem jak z łożkiem - nie wiadomo co nie pasuje dopuki sie nie spędzi na nim trochę czasu - a sprzedać bez straty ciężko - a motocykl chyba niemożliwe bez straty bo do pół roku podatek 23 % trza zapłacić od zbycia o ile pamiętram chyba ze jest inaczej niż z samochodem :) ale kurna jeśli xj jest porównywalna do dużego bandziora to musi byc ok . . . przynajmniej rozmiarem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek1989 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Witam,Zastanawiam się nad XJ600 lub 900 Diversion. Teoretycznie powinienem się rozglądać za 900 ale troche mnie przeraża spalanie, więc myślę o xj600. I tutaj mam pytanie: moto chce kupić aby śmigać z pasażerem (z żonką :) ) czy jazda we 2 na xj600 jest realna i przyjemna na dluższe dystanse, czy raczej się nie wygłupiać jeśli chodzi o jazde we dwoje w przypadku 600 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Pytałeś już o to pod koniec września i dostałeś BARDZO wyczerpujące odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.