Dar Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Siemanko! Szukam moto głównie na dojazdy do pracy, lansowania się po mieście i na weekendowe trasy po 200 - 300km. Moje doświadczenie - 2 sezony na cb500, i 2 na cbr f4. Do tego w tym sezonie jeździłem dużo na kawie z750.Szukam motocykla w miarę młodego, do 15 tys zł. raczej z owiewką, na wtrysku, mile widziany wskaźnik paliwa i centralna podstawka... No i schowek mogący pomieścić weselną 0,7 (dużo obstawiamy;))Na F4 jeździło mi się bardzo wygodnie, jednak okoliczności życiowe zmusiły mnie do sprzedaży, do tego zaoszczędziłem kilka zł na nowszy sprzęt. Także w grę wchodzi CBR F4i - na wtrysku - Chyba faworyt, tylko czy taka przesiadka ma sens?Suzuki SV 650 - kumpel ma i bardzo chwali, jednak wygląd nie bardzo mi się podobaFZ6s - cyfrowy obrotomierz jest tragiczny, do tego silnik jakby "wykastrowany" - opinia znajomegoSuzuki GSR 600 - brak owiewki :/ ale sprzęt zacny!Kawa Z750 - tak jak w fz6 "cyfwory obrotomierz", ale bardzo mi się podoba seryjny streetfighter. Brak owiewki...CBR 954 - Czy do dobry czas na prawie litra? Nigdy nie jechałem, nie siedziałem. Mam duuużo respektu Często jeździmy na winkle, dlatego nie szukam typowego połykacza kilometrów jak np vfr800... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 z wymienionych kupilbym F4i albo GSR-a... ;) Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Triumph Street Triple/Speed Triple lub KTM Super Duke. To są moje typy (ze sporym naciskiem na KTM - w końcu to V-twin). Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 gsr/z750 sport-turystyk to chyba tylko z nazwy w zakladkach na alle. Ja bym bral zdecydowanie f4i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) A może coś mniej banalnego? Buell Ulysses XB12X lub XB12XT.W roli miejskiego łobuziaka suuuper, w trasę dalszą i bliższą na prawdę wyśmienity, stworzony do winkielków. V-twin z pięknym basem, elastyczny, ekonomiczny (od 4,5 l/100). Chwalę bo niejednego takiego miałem (i mam). Serdecznie polecam. Edytowane 14 Listopada 2011 przez maarp Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Może Z750S ? Ma owiewkę, analogowe zegary... Silnik daje radę, szczególnie w konfrontacji Fz6 (znanym też jako odkurzacz) :icon_mrgreen: . Dużo zależy od twoich upodobań, dla mnie motocykl osiągający (z łatwością) prędkości 180+ km/h bez pełnej osłony i z wyprostowaną pozycją jazdy to nieporozumienie. Edytowane 15 Listopada 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Kupno GSR zamiast GSXR to jak zakup Subaru Imprezy z napędem na przednie koła... jak pójście na koncert T-Love w dniu, kiedy 3 przecznice dalej gra Iron Maiden :tongue: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Kupno GSR zamiast GSXR to jak zakup Subaru Imprezy z napędem na przednie koła... jak pójście na koncert T-Love w dniu, kiedy 3 przecznice dalej gra Iron Maiden :tongue:O matko :banghead: . Przecież to motocykle z innym przeznaczeniem. Trochę Ci to nie wyszło... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 O matko :banghead: . Przecież to motocykle z innym przeznaczeniem. Trochę Ci to nie wyszło...Nie tak do konca bo gsr to taki sport bez owiewek i wysoka kierownica. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Nie tak do konca bo gsr to taki sport bez owiewek i wysoka kierownica.Taaak, oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę... Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Nie ma się co ciśnieniować, mój post miał charakter ogólno-nijaki, raczej kojarzę, że jest kilka różnic. Ale autor wątku wyraźnie dał do zrozumienia, że lubi jeździć winkle, a to z kolei uruchamia całą lawinę reakcji przyczynowo-skutkowych, o których piszesz sam: oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę... :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Taaak, oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę...Nie jest gsr gsxr'em ale:Silnik na niskich i srednich obrotach "nie jedzie" prawdziwy ogien zaczyna sie wysoko, nienawidzi wolnych ciasnych winkli ale daj mu szybkiego winkla pokaze pazury, totalnie nie nadaje sie dla pasazera. Taki wygodniejszy sport. W pierwszym poscie zapomnialem dodac o podnozkach do owiewek i kierownicy. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 (edytowane) Szukając właśnie takiego sprzęta, mógłbym podpisać cyrograf za któryś z następujących: KTM Super Duke, Ducati Monster S4R, Aprilia Tuono lub któryś z Triple'i. Zauważcie, że europejskie, górskie winkle do czegoś zobowiązują przy produkcji motocykli :) . Mocny dół to jest to! Edytowane 15 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Taaa, za 15 TPLN :)Se polatasz. Do tego kolega chciałby mieć schowek na 0,7 - z tego co się orientuję, to większość z przedstawionych propozycji nie mieści się w tej kategorii. Tu trzeba się z plecakiem lub torbą na bak przeprosić. Ograniczony budżet oznacza też zapewne szukanie mało awaryjnego moto. To jak tak, to zamiast szukać udziwnień, trzeba zostać przy F4i. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Ok, z budżetem trochę przesadziłem, ale spokojnie można by dorwać za 15 klocków takiego Triumpha, a zwłaszcza Street'a w standardowej wersji (nie R). Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.