Skocz do zawartości

Szukam sport-turystyka


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko! Szukam moto głównie na dojazdy do pracy, lansowania się po mieście i na weekendowe trasy po 200 - 300km. Moje doświadczenie - 2 sezony na cb500, i 2 na cbr f4. Do tego w tym sezonie jeździłem dużo na kawie z750.

Szukam motocykla w miarę młodego, do 15 tys zł. raczej z owiewką, na wtrysku, mile widziany wskaźnik paliwa i centralna podstawka... No i schowek mogący pomieścić weselną 0,7 (dużo obstawiamy;))

Na F4 jeździło mi się bardzo wygodnie, jednak okoliczności życiowe zmusiły mnie do sprzedaży, do tego zaoszczędziłem kilka zł na nowszy sprzęt.

Także w grę wchodzi CBR F4i - na wtrysku - Chyba faworyt, tylko czy taka przesiadka ma sens?

Suzuki SV 650 - kumpel ma i bardzo chwali, jednak wygląd nie bardzo mi się podoba

FZ6s - cyfrowy obrotomierz jest tragiczny, do tego silnik jakby "wykastrowany" - opinia znajomego

Suzuki GSR 600 - brak owiewki :/ ale sprzęt zacny!

Kawa Z750 - tak jak w fz6 "cyfwory obrotomierz", ale bardzo mi się podoba seryjny streetfighter. Brak owiewki...

CBR 954 - Czy do dobry czas na prawie litra? Nigdy nie jechałem, nie siedziałem. Mam duuużo respektu

 

Często jeździmy na winkle, dlatego nie szukam typowego połykacza kilometrów jak np vfr800...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może coś mniej banalnego?

Buell Ulysses XB12X lub XB12XT.

W roli miejskiego łobuziaka suuuper, w trasę dalszą i bliższą na prawdę wyśmienity, stworzony do winkielków. V-twin z pięknym basem, elastyczny, ekonomiczny (od 4,5 l/100). Chwalę bo niejednego takiego miałem (i mam).

Serdecznie polecam.

Edytowane przez maarp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może Z750S ? Ma owiewkę, analogowe zegary... Silnik daje radę, szczególnie w konfrontacji Fz6 (znanym też jako odkurzacz) :icon_mrgreen: . Dużo zależy od twoich upodobań, dla mnie motocykl osiągający (z łatwością) prędkości 180+ km/h bez pełnej osłony i z wyprostowaną pozycją jazdy to nieporozumienie.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupno GSR zamiast GSXR to jak zakup Subaru Imprezy z napędem na przednie koła... jak pójście na koncert T-Love w dniu, kiedy 3 przecznice dalej gra Iron Maiden :tongue:

O matko :banghead: . Przecież to motocykle z innym przeznaczeniem. Trochę Ci to nie wyszło...

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak do konca bo gsr to taki sport bez owiewek i wysoka kierownica.

Taaak, oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę...

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co ciśnieniować, mój post miał charakter ogólno-nijaki, raczej kojarzę, że jest kilka różnic. Ale autor wątku wyraźnie dał do zrozumienia, że lubi jeździć winkle, a to z kolei uruchamia całą lawinę reakcji przyczynowo-skutkowych, o których piszesz sam:

 

oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę...

 

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaak, oprócz tego że ma inną ramę, inne zawieszenie, inne hamulce, inaczej zestrojony silnik, niżej podnóżki, wygodniejszą kanapę...

Nie jest gsr gsxr'em ale:

Silnik na niskich i srednich obrotach "nie jedzie" prawdziwy ogien zaczyna sie wysoko, nienawidzi wolnych ciasnych winkli ale daj mu szybkiego winkla pokaze pazury, totalnie nie nadaje sie dla pasazera. Taki wygodniejszy sport.

 

W pierwszym poscie zapomnialem dodac o podnozkach do owiewek i kierownicy.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukając właśnie takiego sprzęta, mógłbym podpisać cyrograf za któryś z następujących: KTM Super Duke, Ducati Monster S4R, Aprilia Tuono lub któryś z Triple'i. Zauważcie, że europejskie, górskie winkle do czegoś zobowiązują przy produkcji motocykli :) . Mocny dół to jest to!

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, za 15 TPLN :)Se polatasz. Do tego kolega chciałby mieć schowek na 0,7 - z tego co się orientuję, to większość z przedstawionych propozycji nie mieści się w tej kategorii. Tu trzeba się z plecakiem lub torbą na bak przeprosić. Ograniczony budżet oznacza też zapewne szukanie mało awaryjnego moto.

 

To jak tak, to zamiast szukać udziwnień, trzeba zostać przy F4i.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...