DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 (edytowane) Witam !Przy zdjęciu tłoka z korby zauważyłem,że miejsce pracy sworznia w korbie jest zarysowane.Po dalszej inspekcji okazało się,że sworzeń też ucierpiał.Wymiar nominalny główki korbowodu to 20.020mm-20.041mm. Ja mam 20.025mm i teraz zapytam czy mogę zrobić honowanie na główce korby aby wyeliminować zarysowania? .Podkreślić muszę,że to są zarysowania a nie zatarcia i czy po ich honowaniu podejdzie mi nowy nominalny sworzeń? Nominalne są o wymiarach od 19.994-20.000mm.Wychodzi,że pomiędzy sworzniem a korbą jest od 0.020-0.047mm a serwisówka dopuszcza do 0.06Ile materiału zabiera honownica?Wystarczy mi zapasu z nominalnych wymiarów?Nowa korba to wydatek 230 euro :blink: Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam !Przy zdjęciu tłoka z korby zauważyłem,że miejsce pracy sworznia w korbie jest zarysowane.Po dalszej inspekcji okazało się,że sworzeń też ucierpiał.Wymiar nominalny główki korbowodu to 20.020mm-20.041mm. Ja mam 20.025mm i teraz zapytam czy mogę zrobić szlif na główce korby aby wyeliminować zarysowania? .Podkreślić muszę,że to są zarysowania a nie zatarcia i będzie też nowy sworzeńNowa korba to wydatek 230 euro :blink:witam. jeśli rysy nie są głebokie i nie mają zadziorów nie powinny stanowić problemu. można delikatnie spróbowac spolerować. Co było przyczyną demontażu? zwyczajne zużycie czy awaria? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Regeneruje całą góre w moim moto tj.tłoki,pierścienie,tuleja,regeneracja głowic. Ogólnie moto ma mieć nowe serce. Powodem jest znaczące zużycie się tych podzespołów Znalazłem warsztat,który regeneruje główki korby poprzez rozwiert a następnie wprasowując tulejkę i obrabiając ją pod wymiar nominalny Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldboxer Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 (edytowane) I tak powinno to się zrobić. Ważne by warsztat odpowiednie zabezpieczył taką tulejkę przed obróceniem się. Jak byś zrobił zdjęcie tej rysy dla potomności. Edytowane 9 Listopada 2011 przez Oldboxer Cytuj oldboxer.pl Renowacje Radzieckich Boxerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 (edytowane) Foto korby Edytowane 10 Listopada 2011 przez zikowski Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 albo wóz albo przewoź, regeneracja korby odpada, albo wymiana na nową albo składaj tak jak jest. jest sporo szansa że po regeneracji narobisz sobie wiecej problemów niż bez. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 I tak powinno to się zrobić. Ważne by warsztat odpowiednie zabezpieczył taką tulejkę przed obróceniem się. Jak byś zrobił zdjęcie tej rysy dla potomności. W podpisie masz naprawy sowieckich bokserów i może pozostań przy tym bo tam możesz bezkarnie regenerować korbowody.W japończyku takie numery z tulejką nie przechodzą. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Orientuje się ktoś jaką minimalną wartość zbiera honowanie? Mam 0.01mm manewru-da radę honownicą? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 da rade :icon_mrgreen: są honownice z taką dokładnością Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 jeśli jest w tolerancji, tak jak wcześniej pisałeś, to takie rysy wzdłużne nie powinny zaszkodzić. Albo wymieniaj na nowy albo zostaw jak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Panie Zikowski, zostaw te korby w spokoju. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 jak nie ma ostrych rys to też bym zostawił Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 OK Dzięki za rady Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.