Limo Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam. Tak jak w temacie, potrzebuję porady. Objaw jest taki że moto dymi przy bardzo gwałtownym, pełnym otwarciu przepustnicy (np. przy stawianiu na koło). Podczas "normalnego" przyspieszania objaw nie występuje. Po sprawdzeniu ciśnienia sprężania wyszło 12kPa na 1-szym, 2-gim i 3-cim cylindrze, ale 14kPa na 4-tym. Czy na tej podstawie można stwierdzić skąd olej dostaje się do komory spalania? Czy winne sa pierścienie olejowe czy uszczelniacze zaworowe? Ogólnie rzecz biorąc moto zachowuje się normalnie, tzn. nie zauważyłem żeby straciło moc ani nic takiego. Wprawdzie wolne obroty "skaczą" ale to może być spowodowane gaznikami potrzebującymi regulacji i synchro (swiece za ciemne). Będę wdzięczny za wszelkie komentarze na temat ;). Pozdro Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Zrób próbę olejową, a dowiesz się czy to pierścienie, czy zawory. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 a zaglądałeś do obudowy filtra powietrza? są tam ślady oleju? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Obudowa filtra powietrza jest sucha. Co do próby olejowej to ona ma chyba sens tylko jak ciśnienie jest za niskie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Ma sens, jeśli ciśnienie się zwiększy, będziesz wiedział że to pierścienie, jeśli zostanie takie jakie jest, są to zawory. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Albo olej z odmy ci się przelewa albo silnik trochę się zużył i już tak będzie. Jeśli to drugie to nie ma sensu nic z tym robić bo zanim naprawdę silnik się zużyje to jeszcze daleka droga. Ogólnie widziałem sporo dymiących cebeerek, sam miałem takie dwie i z doświadczenia mogę powiedzieć, żeby się nie przejmować i dalej śmigać. Chyba że rzeczywiście przepala ci olej z odmy, zobacz do tg filtra. Jak uszczelniacze byłyby zużyte to powinno dymić przy odpalaniu a nie przy wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Albo olej z odmy ci się przelewa albo silnik trochę się zużył i już tak będzie. Jeśli to drugie to ... A jeśli to pierwsze, to jakie jest lekarstwo? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Obudowa filtra powietrza jest sucha. Co do próby olejowej to ona ma chyba sens tylko jak ciśnienie jest za niskie. to w takim razie zrób porządne synchro gaźników i sprawdź ponownie.Zalej go olejem 20W40 lub 20W50 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 A jeśli to pierwsze, to jakie jest lekarstwo? Rurka i pojemniczek na olej, jak się zapełni to z powrotem do silnika. Często przy dużych pionach to się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 to w takim razie zrób porządne synchro gaźników i sprawdź ponownie.Masz na myśli że stan gaźników mógł mieć wpływ na wynik pomiaru? Bo jeśli tak to od razu mówię że gaźniki były zdjęte. Dzięki za radę z olejem. Niestety z dalszymi testami będę musiał poczekać do wiosny bo teraz jestem na etapie wyjmowania silnika. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oldboxer Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Prawdopodobnie chodzi o regulacje gaźników. Gdyby były to pierścienie dymił by na zimnym silniku, i raczej na całym zakresie obrotów. Cytuj oldboxer.pl Renowacje Radzieckich Boxerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Rurka i pojemniczek na olej, jak się zapełni to z powrotem do silnika. Często przy dużych pionach to się zdarza.Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu? brak separatora Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 (edytowane) brak separatoraJakiego separatora? Nie rozumiem, prawdę mówiąc. Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie tego zjawiska? Poniekąd, to dalej na temat. Edytowane 7 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Prawdopodobnie chodzi o regulacje gaźników.Wyjaśnij co masz na myśli bo nie rozumiem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.