Gość komandosek Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 1993, 29tys km(auentyczne) po reguacji zaworów, wymianie uszczelniaczy zaworowych.Podczas spokojnej jazdy po miescie nie bierze oleju, ale na przykład po wypadzie do do czech i zwawej jezdzie z wiekszymi motocyklami okazalo sie ze ubylo go duzo, (200ml?) Zauwazylem ze jak szybciej jadę, to oleju zaczyna ubywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 To normalka w GS, podstawowy problem to w jaki sposob byl dotarty i jak jezdzony przed toba.Jezdzenie z silniejszymi motocyklami moglo w przeszlosci doprowadzic do przegrzania silnika i np oslabienia pierscieni. Najlepsze ze GS katowany przez Qurima na kurierce w Londynie i bez przerwy jezdzony "na maksa" w zasadzie nie bral oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 dziekuje za wytlumaczenie. Qurim miał rocznie tydzien wysokich temperatur na tych wyspach Dla porównania, cięzko spotkać cb500 które brało by olej, nie znam nikogo z forum ani chyba nie slyszalem o takim przypadku. Mozliwe ze to z powodu układu chłodzenia, które jest batdzo wydajne i fizycznie nie da sie przekroczyć połowy skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sihaja Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 molly, nic się nie martw. Sezon dopiero się skończył, na zakup masz dużo czasu, duzo motocykli oglądniesz i pewnie kilka razy zmienisz zdanie ;) Zupełnie niepotrzebnie obawiasz się 500. Te polecone przez chłopaków sa naprawdę fajne na poczatek. 170 cm to już naprawdę sensowny wzrost i nie masz się czym martwić. Ja jestem o 6 cm niższa, a spokojnie dawałam rade na znacznie wyższych motocyklach. xj600 jest ciężka - tu masz 100% racji. faceci tego nie łapią. Pewnie, ze niejedna "dała radę" ale tu nie o dawanie rady chodzi. Na początku za ciężkie moto będzie cię stresować jak diabli i będziesz się tylko męczyć. Jako baba (która się męczy z przyciężkawym moto na parkingach) powiem, że teraz jeżdżę już na tym, na czym chcę i za nic (mimo masy) nie zamienię. Ale kilka lat temu odeszłaby mi ochota do jazdy, gdybym nie była w stanie podnieść motocykla do pionu z bocznej stopki przy byle przechyle na gruncie. Zarówno CB500 jak i GS500 świetnie się nadadzą.Zjechano tu kawę ER5. No cóż, hamulce faktycznie były kiepskie. Kiepskości zawieszenia jako początkującą nie odczułam i jeśli byłam tego świadoma, to na poziomie przytakiwania "znawcom tematu" ;) Mimo to do dziś darzę to moto pewnym sentymentem. Cytuj Fakt, iż jakiś pogląd jest szeroko rozpowszechniony, nie stanowi żadnego dowodu na to, że nie jest on całkowicie absurdalny. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że większość ludzkości jest zwyczajnie głupia, należy oczekiwać z dużym prawdopodobieństwem, iż powszechnie panujące przekonania będą raczej idiotyczne niż rozsądne. Bertrand Russell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mas88 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 obecnie mam i polecam Yamaha xj 600, dla mnie moto juz za słabe ale dla kobiety powinno byc w sam raz.Nie jest za duzy i łatwo sie nim porusza, dosc zwinny. Mysle ze wyglad duzło ladniejszy od CB500 i Kawy ER 5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Popatrzmy na suche liczby:masa i wysokość kanapy XJ - 213 kg gotowy do jazdy, 770 mm kanapa szersza niż w CB lub GSmasa i wysokość GS 500 - 174 kg na sucho, to było jakieś 191kg gotowy do jazdy, 790 mmmasa i wysokość CB 500 - 173 kg na sucho, czyli ok. 193kg gotowy do jazdy, 775 mmmasa i wysokość GPZ 500 - 176.0 kg na sucho, czyli ok. 198kg gotowy do jazdy, 775 mmWytłumacz proszę jak policzyłeś wagę płynów, że w GS wyszło Ci 17kg, w CB 20kg, w GPZ 22kg, a w XJ całe 26kg? :icon_biggrin: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Zjechano tu kawę ER5. No cóż, hamulce faktycznie były kiepskie. Kiepskości zawieszenia jako początkującą nie odczułam i jeśli byłam tego świadoma, to na poziomie przytakiwania "znawcom tematu" ;) Mimo to do dziś darzę to moto pewnym sentymentem. Ale za to ten motocykl ma duszę :icon_mrgreen: obecnie mam i polecam Yamaha xj 600 ... Mysle ze wyglad duzło ladniejszy od CB500 i Kawy ER 5. I to tylko Twoje zdanie :icon_mrgreen: Mimo iż rozum i serce nakazuje mi polecić Tobie er 5, to imho co nie weźmiesz będziesz zadowolona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Moja Pani jeździ od trzech sezonów na GS-500. Wzrostu i wagi ma mniej-więcej, tyle samo.Przez pierwsze dwa sezony jeździła i bała się zatrzymywać (moto jednak przy tym wzroście i sile niewiasty ciut za wysokie). Już mieliśmy sprzedawać, ale w zimie wpadłem na genialny pomysł obniżenia zawieszenia za pomocą psich kości. Przez ostatni sezon Pani dostawała obiema nogami do podłoża i jest zachwycona. Ostatnio zażyczyła sobie stelaże pod kufry i namotała jakichś różowych wstążek po lusterkach (była okazja, bo się Wyrocznia żenił)...Teraz przebąkuje coś o karbonowych owiewkach...(ktoś z Radomia jej coś obiecał... :icon_rolleyes: )GS pod Panią pali ok. 3 l/100 km, czyli, mniej-więcej tyle, ile byle jaki skuter.A i sam też lubię się przejechać... Jedyny minus - centralka strasznie przyciera w winklach... ale chyba ją skrócę... Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 (edytowane) GS pod Panią pali ok. 3 l/100 km, czyli, mniej-więcej tyle, ile byle jaki skuter.Eee, jaja se Kolega robi czy jego Pani lata 45 na godzinę na ostatnim biegu? (wespół z "byle jakimi skuterami" :P)Się dziewczyna napali na długie zasięgi na jednym baku a potem się zdziwi na pierwszej stacji karmienia motórów. 3 na setkę to spala pałowane 125 albo grzecznie kręcone 250. A może by tak właśnie nabyć jakiś małolitrażowy grzeczny sprzęcik? Po przesiadce z kursowych 125-250 będzie jeszcze miał "kopa", a radochę można czerpać nie tylko z dzidowania po publicznych drogach z prędkościami przewyższającymi v-max anioła stróża. Taki maluch wychleje niedużo (a cena 5 za litr i rośnie), podnieść go łatwo, ewentualna naprawa nie rujnuje domowego budżetu i nie trwa tygodniami. A jak się znudzi, to bez żalu puszczasz używkę w rynek bogatsza o te parę(naście) tys. km nakręconych bez stresu. Za tyle co masz, kupisz 250 igłę. A nawet nówkę (ChRL). Wbrew pozorom to bezawaryjne sprzęty przez parę lat. Edytowane 6 Grudnia 2011 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 jeśli dołozysz 1 k to moge Ci sprzedać moja fzs 600... to tez był mój pierwszy motocykl... stan naprawde idealny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Eee, jaja se Kolega robi czy jego Pani lata 45 na godzinę na ostatnim biegu? (wespół z "byle jakimi skuterami" :P)Się dziewczyna napali na długie zasięgi na jednym baku a potem się zdziwi na pierwszej stacji karmienia motórów. 3 na setkę to spala pałowane 125 albo grzecznie kręcone 250.Żadne jaja. Jeździmy we dwójkę. Ja na VLR 1800, Pani na GS. Przy przelotowych rzędu 120-130 średnie spalanie w GS to jekieś 3-3,5 l/100. Zasięg grubo ponad 400 km. GS-a tankujemy co drugi postój na stacji. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Rozumiem, że ciągniesz panią na holu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 mojej lubej tez tyle pali. Na cb500 da sie zejsc do podobnej liczby, tyle mi mniej wiecej spala jak jedziemy we dwójkę. Ale to bardzo spokojna jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Rozumiem, że ciągniesz panią na holu?Rozumiem, że ciągnięcie to twoje ulubione zajęcie? Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Rozumiem, że ciągnięcie to twoje ulubione zajęcie?Kazdy ma jakiegos bzika.. :icon_mrgreen: Ale a propos spalania - np. na moim TRX podczas jednego pomiaru mialem 3,8L/100.. a to jednak 850ka i to dosc dynamiczna. Wiec 500ka moze te 3L (ew. z jakims haczykiem) przy 90km/100 spalic, czemu nie.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.