Skocz do zawartości

Tłoki do starego enduro hondy- xlv 750R


DZIKOWSKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Mam problem z dostaniem oryginalnych tłoków do mojej xlv-ki i chciałem zapytać czy macie może sprawdzonych dostawców którzy pomogą z tematem?

Edytowane przez zikowski

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

 

latalem xlv przez 3 lata - sprzet jedyny w swoim rodzaju... niestety czesci do niego nowych juz nie dostaniesz - pozostaje przeszukiwac zagraniczne fora na temat tego modelu - jest ich kilka, napisac do uzytkownikow proszac o pomoc i przeszukiwac serwisy aukcyjne. byc moze wymiarami beda sie zgadzac tloki z innych V-ek hondy, ale z pewnoscia beda mialy inna charakterystyke cieplna bo XLV chlodzone jest wiatrem i olejem. poczytaj o tym na zagranicznych forach - napewno juz ktos mial taki problem. byc moze ktos takie tloki dorabia.

 

np.

 

http://www.ebay.pl/itm/XLV-750R-RD01-Zylinder-mit-Kolben-guter-Zustand-/370249925196?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item56349d824c

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki "szynszyll" za zainteresowanie moją sprawą.Napomniałeś o tłokach które mogą podejść z innych v-ek. Moje pierwsze skojarzenia to silnik z SHADOW (RC14) i muszę Ci powiedzieć,że miałem skok ciśnienia kiedy zobaczyłem jej tłok.Niemal identyczny-jedyna różnica to szersze okno przy sworzniu i mam obawy bo przecież po coś to jest tak zrobione. Wiedz,że części które zamierzam umieścić w sercu mojej XLV chciałbym aby były nowe jak i oryginalne,bo to jest chyba największa gwarancja zadowolenia z użytkowania. Orientujecie się może czy WOSSNER, WERTEX są w stanie dorobić mi tłoki na indywidualne zamówienie?- bo w swojej ofercie nie mają tłoków do mojej.Jeśli już ktoś zamawiał u nich to na jaką cenę się wstępnie przygotować-tańsze chyba nie będą od oryginałów.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest kwestią kasy, są firmy dorabiające tłoki, ale słono sobie liczą. Mielismy kiedys u nas yz490 z dorobionym tłokiem, jezdziła cały sezon a potem została sprzedana, problemów nie było, a wiadomo jakie są tam obciążenia. Inną opcją jest zakup drugiej xlki na części, czasami pojawiają się na allegro w dobrych pieniądzach i to chyba jest najlepsze wyjscie. W lecie chciałem kupic takową xlkę, niebieską z Siedlec, ale mnie ktos ubiegł, jest to swietne moto, ponoc najlepsze turystyczne enduro w historii, bijce na łeb AT i ST porcznoscią przy sporej mocy i zywotnosci. A w malowaniu HRC po prost bajka :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz maila do hondy w japoni - moze ktos kompetentny odpowie. na polskie przedstawicielstwo bym nie liczyl bo to zwykli kramarze. jesli nowe oryginalne tloki beda nieosiagalne to ja bym szukal uzywanych oryginalow po serwisach aukcyjnych i forach. uzywka w dobrym stanie wytrzyma dziesiatki jak nie steki tysiecy km.

 

xlv750r nie jest niestety w moim mniemaniu najlepszym turystycznym enduro. jest zlepkiem 2 koncepcji ktore sie wzajemnie wykluczaja. udajac karoseria xl 600 jest od niego znacznie ciezsze i ma absolutnie niewydolne hamulce do swojej masy, ktora jest zblizona do masy xtz i afryki. xlv wazac tyle co xtz i afryka nie ma owiewek ktore w moim odczuciu bardzo sprzyjaja turystyce i silnika chlodzonego woda, ktory w goracym klimacie lepiej sie sprawdza.

 

reasumujac - piekny klasyk w chwili obecnej juz zabytkowy ze wszystkimi tego konsekwencjami - do terenu jednak kupilbym lekkiego singla a do turystyki... transalpa 650 ;)

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprosiłem kuzyna mieszkającego w Niemczech o kontakt z tamtejszym serwisem w mojej sprawie i sprawa jest jasna.

Otóż, tłoki są dostępne i wydaje mi się,że cena też w miarę przystępna, w przeliczeniu na zł kosztować będzie 470 a pierścienie około 250 zł.

Najlepsze w tym wszystkim jest to,że odpowiedz miałem już po kwadransie a w naszym kraju pan HĄDA nie był wstanie nawet rozkodować motocykla po jego numerach vin pytając się mnie kilku krotnie czy to na pewno honda.

Zapytam jeszcze znawców o dobry warsztat,w którym majster zregeneruje mi głowicę do fabrycznej jakości.Jeśli robiliście podobne remonty to opiszcie efekty danego warsztatu abym nie wtopił kapitału. :banghead:

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprosiłem kuzyna mieszkającego w Niemczech o kontakt z tamtejszym serwisem w mojej sprawie i sprawa jest jasna.

Otóż, tłoki są dostępne i wydaje mi się,że cena też w miarę przystępna, w przeliczeniu na zł kosztować będzie 470 a pierścienie około 250 zł.

Najlepsze w tym wszystkim jest to,że odpowiedz miałem już po kwadransie a w naszym kraju pan HĄDA nie był wstanie nawet rozkodować motocykla po jego numerach vin pytając się mnie kilku krotnie czy to na pewno honda.

Zapytam jeszcze znawców o dobry warsztat,w którym majster zregeneruje mi głowicę do fabrycznej jakości.Jeśli robiliście podobne remonty to opiszcie efekty danego warsztatu abym nie wtopił kapitału. :banghead:

 

W takim razie napisz na tym forum z którym serwisem Hondy rozmawiałeś aby inni nie tracili czasu i kasy na drętwe rozmowy z laikiem.

My głowice naprawiamy w firmie SPRAWKA na giełdzie samochodowej w Mysłowicach.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż, tłoki są dostępne i wydaje mi się,że cena też w miarę przystępna, w przeliczeniu na zł kosztować będzie 470 a pierścienie około 250 zł.

 

Mowa jest o komplecie, czy sztuce?

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanio to to nie jest. Ale w końcu to Honda :)

 

Może kiedyś w tym smutnym jak pi*da kraju też będzie można kupić różne fajne klamoty, zamiast do faszystów na zakupy jeździć :)

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do nowych tłoków i pierścieni muszę dorobić jeszcze tuleje. Popytałem tu i tam i cenę jaką mi zaproponowano za tą usługę to 180 za szt. Dobra cena?

 

180 za przetulejowanie gara to dobra cena. Pozbieraj tylko uprzednio opinie o zakładzie, do którego masz zamiar udać się po tą usługę, żebyś miał pewność, że klamoty są w dobrych rękach. Na rynku szlifierzy niestety nie brakuje partaczy.

 

Dorzuć do tego nowe panewki na wale korbowym i masz silniczek nówka sztuka. Kurde, aż mi ślinka cieknie - swego czasu marzyłem o takiej XLV-ce.... W wiśniowym malowaniu ze spzarunkami wygląda jak milion dolarów.. :notworthy:

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...