Skocz do zawartości

Zmiana góry silnika


lisek508
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie mianowicie moja fzr strasznie dymiła na wysokich obrotach, mam drugą fzr w której silnik nie dość że dymi dużo mniej to i ma mniejszy przebieg niestety po wywrotce dół tego silnika się nie nadaje do niczego. Moje pytanie brzmi czy można przełożyć górę z tego mniej zajechanego silnika do mojego? chodzi mi tutaj o głowicę i ewentualnie cylider z tłokami czy coś takiego ma w ogóle sens? i czy coś pomoże

Edytowane przez lisek508

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał nie da rady bo motocykl miał szlif na lewą stronę i wał jest krzywy niestety.

FZR dymi przy wysokich obrotach dym jest wnet czarny i śmierdzi olejem dodatkowo jak wysoko kręcę fzr to brała dużoo oleju jakieś 1l/1000km

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał nie da rady bo motocykl miał szlif na lewą stronę i wał jest krzywy niestety.

FZR dymi przy wysokich obrotach dym jest wnet czarny i śmierdzi olejem dodatkowo jak wysoko kręcę fzr to brała dużoo oleju jakieś 1l/1000km

Wyglada mi to na uszczelniacze zaworowe ale zeby sie upewnic to zaczalbym od pomiaru sprezania i proby olejowej. W ten sposob dowiesz sie czy olej dostaje sie do komory spalania przez pierscienie czy przez uszczelniacze. Jesli sie okaze ze to tylko uszczelniacze to bym je po prostu wymienil i nawet nie zakladal tej drugiej glowicy bo tam tez z tego co piszesz uszczelniacze sa do wymiany.

 

P.S. Piszesz ze dymi Ci na czarno wiec mozesz miec dodatkowo problem z gaznikami. Sprobuj przelozyc te z drugiego moto i zobacz czy bedzie poprawa.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz z dwóch silników złożyć jeden, w sensie dół od jednego a "góra" od drugiego. Uszczelniacze grzyba pomogą, można je wymienić przy okazji, ale jako cel rozbiórki i podstawę remontu to bym sobie darował.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie pierścienie zajechane a jak przekładać górę to i głowicę by się przydało ogarnąć dotrzeć zawory i uszczelniacze wymienić . Jak nie masz kasy to można zrobić mix z pierścieniami aby te majleprze wybrać bo nowe to troche kosztują . A jak nie to MOTRDoKTOR heheheh i po bulu :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glupoty gadacie, w rzedowkach pierscienie nie scieraja sie tak sobie, predzej wlasnie padaja uszczelniacze zaworowe, wplyw wysokiej temperatury i oleju powoduje ze guma twardnieje. Mozna z powodzeniem zmienic gore z jednego do drugiego silnika, kup uszczelki Top End i dzialaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić jeden eksperyment na szczelność pierścieni , rozgrzej silnik i odkręć wlew oleju bądz zdejmij wąż z odmy , daj gazu i zobacz czy dym nie leci . Kolego wyżej pierścienie się zużywają a szczególnie w ścigantach (przewarznie nie służą one do turystyki szczególnie za granicą albo jak sprzęt zimuje w nieogrzewanym garażu i takie tam ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrobić jeden eksperyment na szczelność pierścieni , rozgrzej silnik i odkręć wlew oleju bądz zdejmij wąż z odmy , daj gazu i zobacz czy dym nie leci . Kolego wyżej pierścienie się zużywają a szczególnie w ścigantach (przewarznie nie służą one do turystyki szczególnie za granicą albo jak sprzęt zimuje w nieogrzewanym garażu i takie tam ).

 

Zrób nam kolego łaskę i przestań pisać bzdury bo wprowadzasz zamęt w temacie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej silnik i posmigaj.

Jak wali dymem przy odkręcaniu to ewidentnie pierścienie, jak dym jest przy zamknięciu przepustnic na wysokich oborotach (hamowanie silnikiem) to uszczelniacze/prowadnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi jak dałem gazu przełożę górę, mam jeszcze pytanie otóż na jednym tłoku jest mikro luz góra dół i czy takie coś bardzo daje po panewkach? Czy jest możliwość że właśnie od takiego stukania wywali mi panewkę całkowicie? luz na sworzniu tłoka nie w panewce

Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymi jak dałem gazu przełożę górę, mam jeszcze pytanie otóż na jednym tłoku jest mikro luz góra dół i czy takie coś bardzo daje po panewkach? Czy jest możliwość że właśnie od takiego stukania wywali mi panewkę całkowicie? luz na sworzniu tłoka nie w panewce

 

Korbowód do wymiany tylko uważaj z panewkami bo jest kilka grup selekcyjnych.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...