lisek508 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Mam takie pytanie mianowicie moja fzr strasznie dymiła na wysokich obrotach, mam drugą fzr w której silnik nie dość że dymi dużo mniej to i ma mniejszy przebieg niestety po wywrotce dół tego silnika się nie nadaje do niczego. Moje pytanie brzmi czy można przełożyć górę z tego mniej zajechanego silnika do mojego? chodzi mi tutaj o głowicę i ewentualnie cylider z tłokami czy coś takiego ma w ogóle sens? i czy coś pomoże Edytowane 13 Października 2011 przez lisek508 Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 a nie lepiej wał z panewkami do tego uszkodzonego przez wywrotkę? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Napisz cos wiecej o tym dymieniu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Wał nie da rady bo motocykl miał szlif na lewą stronę i wał jest krzywy niestety. FZR dymi przy wysokich obrotach dym jest wnet czarny i śmierdzi olejem dodatkowo jak wysoko kręcę fzr to brała dużoo oleju jakieś 1l/1000km Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 no ale swój dobry dół do tego po glebie ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Wał nie da rady bo motocykl miał szlif na lewą stronę i wał jest krzywy niestety. FZR dymi przy wysokich obrotach dym jest wnet czarny i śmierdzi olejem dodatkowo jak wysoko kręcę fzr to brała dużoo oleju jakieś 1l/1000kmWyglada mi to na uszczelniacze zaworowe ale zeby sie upewnic to zaczalbym od pomiaru sprezania i proby olejowej. W ten sposob dowiesz sie czy olej dostaje sie do komory spalania przez pierscienie czy przez uszczelniacze. Jesli sie okaze ze to tylko uszczelniacze to bym je po prostu wymienil i nawet nie zakladal tej drugiej glowicy bo tam tez z tego co piszesz uszczelniacze sa do wymiany. P.S. Piszesz ze dymi Ci na czarno wiec mozesz miec dodatkowo problem z gaznikami. Sprobuj przelozyc te z drugiego moto i zobacz czy bedzie poprawa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Dzięki za rady popatrzę co można zrobić :icon_biggrin: Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 możesz z dwóch silników złożyć jeden, w sensie dół od jednego a "góra" od drugiego. Uszczelniacze grzyba pomogą, można je wymienić przy okazji, ale jako cel rozbiórki i podstawę remontu to bym sobie darował. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 No pewnie pierścienie zajechane a jak przekładać górę to i głowicę by się przydało ogarnąć dotrzeć zawory i uszczelniacze wymienić . Jak nie masz kasy to można zrobić mix z pierścieniami aby te majleprze wybrać bo nowe to troche kosztują . A jak nie to MOTRDoKTOR heheheh i po bulu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Glupoty gadacie, w rzedowkach pierscienie nie scieraja sie tak sobie, predzej wlasnie padaja uszczelniacze zaworowe, wplyw wysokiej temperatury i oleju powoduje ze guma twardnieje. Mozna z powodzeniem zmienic gore z jednego do drugiego silnika, kup uszczelki Top End i dzialaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Możesz zrobić jeden eksperyment na szczelność pierścieni , rozgrzej silnik i odkręć wlew oleju bądz zdejmij wąż z odmy , daj gazu i zobacz czy dym nie leci . Kolego wyżej pierścienie się zużywają a szczególnie w ścigantach (przewarznie nie służą one do turystyki szczególnie za granicą albo jak sprzęt zimuje w nieogrzewanym garażu i takie tam ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Możesz zrobić jeden eksperyment na szczelność pierścieni , rozgrzej silnik i odkręć wlew oleju bądz zdejmij wąż z odmy , daj gazu i zobacz czy dym nie leci . Kolego wyżej pierścienie się zużywają a szczególnie w ścigantach (przewarznie nie służą one do turystyki szczególnie za granicą albo jak sprzęt zimuje w nieogrzewanym garażu i takie tam ). Zrób nam kolego łaskę i przestań pisać bzdury bo wprowadzasz zamęt w temacie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Rozgrzej silnik i posmigaj.Jak wali dymem przy odkręcaniu to ewidentnie pierścienie, jak dym jest przy zamknięciu przepustnic na wysokich oborotach (hamowanie silnikiem) to uszczelniacze/prowadnice. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dymi jak dałem gazu przełożę górę, mam jeszcze pytanie otóż na jednym tłoku jest mikro luz góra dół i czy takie coś bardzo daje po panewkach? Czy jest możliwość że właśnie od takiego stukania wywali mi panewkę całkowicie? luz na sworzniu tłoka nie w panewce Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dymi jak dałem gazu przełożę górę, mam jeszcze pytanie otóż na jednym tłoku jest mikro luz góra dół i czy takie coś bardzo daje po panewkach? Czy jest możliwość że właśnie od takiego stukania wywali mi panewkę całkowicie? luz na sworzniu tłoka nie w panewce Korbowód do wymiany tylko uważaj z panewkami bo jest kilka grup selekcyjnych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.