lukaszs99 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Witam. Mam problem z moim motorkiem ponieważ chodzi bardzo słabo. Przy 3 tys. obr. w ogóle nie ma przyspieszenia i dziwnie chodzi. Lub jak jadę 100 km/h i puszczam gaz strzela z tłumika. Wie ktoś może co może być tego przyczyną? Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Kiedy ostatnio były robione regulacje zaworów, czyszczenie i synchro gaźników? lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs99 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Tydzień temu robiłem synchronizacje i czyszczenie gaźników. Robił mi dobry mechanik więc musi byc coś innego. Wiesz może co? Może łapie "lewe" powietrze. Nie mam pojęcia. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Z zawory ? Odpowiedz na całe pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs99 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Zaworów właśnie nie ustawiałem. A bardzo mozliwe że to zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proboszcz Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 A weź sprawdź przewody wysokiego napięcia które idą do świec i świece czy maja iskre. Może nie pali ci na któryś garnek i słabiej chodzi i strzela bo ma nie spaloną zupe w układzie wydechowym. "Motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs99 Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Sprawdzałem też i pali w wszystkie 4 garnki. Wie ktoś czy to na pewno zawory. Aha i jeszcze jedna-mam rdzę w baku. Może to przez rdzę. Czy można jakoś się pozbyć rdzy czy trzeba kupic nowy bak? Proszę o odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Sprawdz luzy zaworowe - to podstawa przy objawie slabego silnika.Bak mozesz odrdzewic chemicznie i zabezpieczyc specjalnym srodkiem wlewanym do wnetrza przed dalszym rdzewieniem - wygooglaj sobie z netu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Sprawdz siśnienie . Albo zawory albo rozrząd . Ewentualnie moduł . A ile ma przelatame ?? Jakie ciśnienie na garach ? i Jaki kolor świec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Intruzys, to nie zgadywanka - raczej poczytaj zamiast zabierac glos w tematach mechanicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Akurat FZ750 jest bardzo skomplikowaną jednostką napędową. Już 5 zaworów na cylinder to wyższa sztuka jazdy z prawidłowym pomiarem luzów zaworowych. Jeszcze bardziej skomplikowana jest regulacja tych luzów nie mówiąc o cenie płytek regulacyjnych i braku technicznych możliwości ich dokładnego szlifowania, pozostaje jedynie zakup nowych u dealera ale cena powala z nóg nawet majętnych motocyklistów.Producent tego silnika przewiduje co prawda pierwszą kontrolę luzów zaworowych po przebiegu 42.000 km ale dawno temu trafiały na mój warsztat modele FZ z rynku niemieckiego z przebiegami ok.30.000 km w których zawory wydechowe były już grubo poniżej tolerancji. Jedyna konkretna porada to pomiar luzów i ewentualna ich regulacja a dopiero potem koniecznie pomiar ciśnienia sprężania. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) Tam też są te nietypowe "płytki" jak w pierwszych fzr1000? Edytowane 13 Października 2011 przez toowdie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Tam też są te nietypowe "płytki" jak w pierwszych fzr1000? Głowica FZ750 to protoplasta FZR1000 Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszs99 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 No to udam sie do mechanika. Dziękuję wam za porady. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 oho strasznie drogie płytki 20 pln a jak masz kogoś kto ma zniż w larsonie to bedą pewnie po jakieś 15 . Kolego ADAM M. wymieniłem podstawową czynność pomiar ciśnienia a przy okazji się sprawdza napinacz i luzy . Jak nie mam sprzęta w ręku to jak mam nie zgadywać podpowiadam podstawy . jak się nie widzi nie widzi i nie słyszy to sobie można palcem w bucie pogrzebać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi