Skocz do zawartości

Zawory Xrka


Szoti
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aaa ;d dzięki bardzo ustawiłem i moto chodzi dobrze dzięki

 

Myślałem że ustawiłem zawory będzie wszystko ok a tu nic z tego . Moto po skręceniu silnika (nowe łożyska na wale) nie ma ciśnienia przyznam sie zakładałem starą uszczelke pod głowice i to jest chyba problem.. moto sie kopie jak by cały czas na dekompresatorze. Ale on jest okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żle rozrząd złożyłeś i za pierwszym razem i za drugim. Jak masz 600 w jednym garze to byle puszczanie zaworów nie spowoduje braku kompresji- no chyba że są krzywe.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego wymieniłem uszczelke i było dalej to samo. Polałem wode z mydłem na zamknięte zawory i kazało sie że zawory puszczają ; / Znów musze uszczelke zamawiać. Dziś będe docierał zawory

 

A dlaczego nie sprawdziłeś tego przed położeniem głowicy na nowej uszczelce?

Jest to podstawowy błąd z pośpiechem wymiany tylko uszczelki.

Masz zdjętą głowicę to zawsze wypada ją kompleksowo przejrzeć i ustawić lizy zaworowe.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd jest dobrze ustawiony ; ) Coś jest nie tak z tymi zaworami dziś je docierałem 3 pastami aż zrobiły sie srebrne i miały małą faze. lecz po poskładaniu nici z tego to samo. (na starej uszczelce żeby znowu nowej nie zniszczyć) Wymontowałem głowice i dam do regeneracji bo nie mam już pomysłów. po polaniu wody z mydłem wydobywają sie bąbelki z pod zaworów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma do tego płaszczyzna głowicy? jeśli na zdjetej odwróconej głowicy wlewasz płyn na zawory i on nie wycieka to wytłumacz mi w jaki sposób moze on wyciekać jak ją założysz i wlejesz płyn w kolektory? przecież to takie samo sprawdzenie tylko od innej strony - jak juz koniecznie chcesz sprawdzać na założonej głowicy to zrób to bez łańcucha rozrządu, wtedy wykluczysz otwarcie zaworów, ale skoro nie potrafisz wlać płynu przy odpowiednim ustawieniu rozrządu to czarno widzę pracę tego silnika po złożeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...