Szoti Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 cześć regulowałem zawory w mojej xr 500. Ustawiam punkt T . Są dobre luzy po przekręceniu całego obrotu nie wyczówam juz luzów przy regulacji tłok jest w GMP(T) wydech na 0.10 ssanie 00.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 bo luzy masz co drugi obrót wału, tylko po suwie sprężania po suwie wydechu na zaworach ssących nie będzie luzów bo już są otwierane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 aaa ;d dzięki bardzo ustawiłem i moto chodzi dobrze dzięki Myślałem że ustawiłem zawory będzie wszystko ok a tu nic z tego . Moto po skręceniu silnika (nowe łożyska na wale) nie ma ciśnienia przyznam sie zakładałem starą uszczelke pod głowice i to jest chyba problem.. moto sie kopie jak by cały czas na dekompresatorze. Ale on jest okej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b.w Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 przyznam sie zakładałem starą uszczelke pod głowice i to jest chyba problem.. Nie chyba a na pewno. Jak na tym jeździsz - to już nie długo - wydmucha Ci.Skąd taki pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 tzw nie moto jeździło ale luz na łożyskach był zmieniłem i zamontowałem starą uszczelke i od tamtej pory ciśnienia brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 wymień tą uszczelkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 zamówiłem uszczelke pod cylinder głowice i pokrywe dam znać jak poskładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Nic z tego wymieniłem uszczelke i było dalej to samo. Polałem wode z mydłem na zamknięte zawory i kazało sie że zawory puszczają ; / Znów musze uszczelke zamawiać. Dziś będe docierał zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 żle rozrząd złożyłeś i za pierwszym razem i za drugim. Jak masz 600 w jednym garze to byle puszczanie zaworów nie spowoduje braku kompresji- no chyba że są krzywe. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Nic z tego wymieniłem uszczelke i było dalej to samo. Polałem wode z mydłem na zamknięte zawory i kazało sie że zawory puszczają ; / Znów musze uszczelke zamawiać. Dziś będe docierał zawory A dlaczego nie sprawdziłeś tego przed położeniem głowicy na nowej uszczelce?Jest to podstawowy błąd z pośpiechem wymiany tylko uszczelki.Masz zdjętą głowicę to zawsze wypada ją kompleksowo przejrzeć i ustawić lizy zaworowe. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Rozrząd jest dobrze ustawiony ; ) Coś jest nie tak z tymi zaworami dziś je docierałem 3 pastami aż zrobiły sie srebrne i miały małą faze. lecz po poskładaniu nici z tego to samo. (na starej uszczelce żeby znowu nowej nie zniszczyć) Wymontowałem głowice i dam do regeneracji bo nie mam już pomysłów. po polaniu wody z mydłem wydobywają sie bąbelki z pod zaworów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 głowice sprawdzasz zanim ją zamontujesz...odwracasz ją i wlewasz nafte/mleko czy choćby tą wode z mydłem na zaworki, jak nie wyleci przez jakieś 30 min to składasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Po zalaniu nafty przez 30 min jest ten sam poziom ja juz tego nie rozumiem .; / Może coś z płaszczyzą głowicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Rozrzad masz napewno dobrze ustawiony? Walek nie bedzie przestawiony o 180? tylko czy w takim stanie nie doszlo by do kolizji. Albo ustawiasz zawory w nieodpowiednim momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 a co ma do tego płaszczyzna głowicy? jeśli na zdjetej odwróconej głowicy wlewasz płyn na zawory i on nie wycieka to wytłumacz mi w jaki sposób moze on wyciekać jak ją założysz i wlejesz płyn w kolektory? przecież to takie samo sprawdzenie tylko od innej strony - jak juz koniecznie chcesz sprawdzać na założonej głowicy to zrób to bez łańcucha rozrządu, wtedy wykluczysz otwarcie zaworów, ale skoro nie potrafisz wlać płynu przy odpowiednim ustawieniu rozrządu to czarno widzę pracę tego silnika po złożeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi