Gość Sestorme Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Nowe swiece, nowy akumulator - jeszcze nie sprawdzilem napiecia, ale i tak dziala o niebo lepiej od starego. Zalozony nowy kranik - stary mial uszkodzone podcisnienie. Moto stalo jakis miesiac i wczesniej chodzilo i odpalalo bez jakichkolwiek problemow. Stalo jakis miesiac, teraz sa same probmely. I teraz tak, czy kolejnosc podlacznia przewodow do swiec ma jakiekolwiek znaczenie? I co teraz sprawdzic, na popych tez nie chce. Nie chce przeginac bo rozrzad przestawię(spierdole) i bedzie wizyta w salonie, bo juz mi sie cierpliwosc konczy. Używanie słów potocznie zwanych wulgarnymi jest niestosowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Oczywiście że ma znaczenie. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 (edytowane) Dobra, skad mam wiedziec jaka jest kolejnosc, skoro nie sa w zaden sposob kable opisane? Pozatym poczekam na jakies inne hipotezy, gdyz jest malo prawdopodobne, ze mam pozakladane w innej kolejnosci niz poprzednio. Edytowane 5 Października 2011 przez Sestorme Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Jedna cewka cylinder 1i4,, druga cewka cyl 3i4. Wykrec swiece i sprawdz czy nie sa zalane. Zmien na stare, odpal i dopiero po rozgrzaniu wkrec nowe swiece i wygrzej je w czasie jazdy przez jakies ok 20 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Nie chce przeginac bo rozrzad spierdole i bedzie wizyta w salonie, bo juz mi sie cierpliwosc konczy.A grzebales cos przy glowicy/napinaczu, zeby Ci sie mial rozrzad przestawic? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Jak moto dlugo stalo to w 90% prawdopodobienstwo jest ze masz zatkany uklad wolnych w gaznikach przez osad z paliwa.Trzeba dac gazniki o czyszczenia i bedzie hulac.Rowniez ty sam mozesz zrzucic gazniki, odkrecic pokrywy komor i wyjac wszystkie pilot jet i przeczyscic, ale boje sie ze znowu cos przy okazji popsujesz :)Wiec moze lepiej zaniesc je do warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruzvs Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A nie odpalałeś i gasiłeś zimny ? Sprawdz świece gaziory reż bo pewnie zarosły jak lipna wacha . Chodz mało prawdopodobne żeby po miechu zarosły . Mogłeś jednak spalić świece ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Czasami wystarczy tak banalna sprawa jak stara benzyna w gaźnikach. Po miesiącu może być tak odparowana, że zalajesz świece i dupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.