robertx11 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 czesc, od dwóch dni jestem (byłem) szczęśliwym posiadaczem X11 2001r, ale dzisiaj w niewielkim korku temperatura urosła na maxa ,włączył się wentylator a temp.dalej rosła wchodząc na "czerwone pole" ku mojemu wielkiemu przerażeniu, po wydostaniu sie z korka oczywiscie opadła ale mimo wszystko w miescie utrzymuje się w górnych rejestrach i wystarczy krótki postój,żeby mi napędziła niezłego stacha i przy okazji zabrała cała przyjemność z jazdy X-em. poziom płynu oczywiscie w normie. poprzedni własciciel doradził mi,żebym unikał korków,on tak robił i ostatnie 20.000km przejechał bez problemów. POMOCY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Wiatrak chodzi?Diagnostyka ukladu chlodniczego: sprawdzasz:Wiatrak czy chodzi. Czy zbija temperature. Czy termostat jest w porzadku. Czy uklad jest odpowietrzony. Najpierw zacznij od wiatraka. Jesli chodzi to czemu nie zbija temperatury. Do sprawdzenia termostat, pompa wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Poczytaj wątek o x11, tam masz co nieco napisane na ten temat. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Wymien plyn. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Sprawdź drożność chłodnicy. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 w x11 oprócz chłodnicy wody jest jeszcze chłodnica oleju , może masz jakis wiekowy olej albo coś . Ja swoim X11 stałem w korkach w bezdusznych ulicach w 35 stopniowy upał i nigdy mi sie nie zagrzał . Cos masz nie tak . Należy zacząć od podstaw , posprawdzać drożność chłodnic , olejowej i płynu . Zalać nowy olej, dobrej firmy płyn chłodniczy . Tak jak chłopaki mówili - odpowietrzyć układ chłodniczy i sprawdzić czy termostat się nie przyciął . Jeżeli to nie pomoże to nie wiem , opcji jest wiele :P:P X11 ma to że rośnie mu temp w korkach i ogólnie w mieście ale nigdy mi nie weszło na czerwone pole, zawsze wiatraczek zbija . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertx11 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 dziekuje,za zainteresowanie moim kłopotem.może podam kilka faktów to bedzie łatwiej postawic diagnozę-olej z tego roku (czysty,dobrej firmy valvoline,poziom w normie)-płyn z tego roku-termostat wydaje mi sie,że działa prawidłowo (chłodnica jest gorąca )-wentylator działa-uszczelka pod głowicą cała (olej czysty,płynu nie wyrzuca,przewody miekkie)-czujnik??? chyba w porządku (wskazówka chodzi)ogónie wszystko wydaje sie w porządku a temp. urosła mi "czerwonego pola" może coś sie zacieło ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 5-lat posiadałem X11 i nigdy temperarura nie weszła u mnie na czerwone! choć ten model tak ma ,że jazda po mieście a tym bardziej korkach to jazda z prawie nonstop włączonym wentylatorem! Bardzo ważną sprawą jest dbanie o to aby radiatory chłodnicy były proste(a nie pozaginane,jak ktoś myjką psiknie) oraz niezalepione błotem, piaskiem(podczas jazdy w deszczu syf wyrzucany z pod koła nieźle potrafi pozaklejać chłodnicę)I tak jak mamy dobry płyn , szczelny korek wlewu(ważne), i czystą chłodnicę to wentylator zawsze zbija temperaturę przed czerwonym polem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 jeżeli rozważamy opcje zacięcia się czegoś to proponuje rozgrzać silnik do właśnie czerwonego pola i sprawdzić wszędzie temperature miernikiem laserowym - na chłodnicy , silniku ,przewodach, głowicy , bloku , wszędzie jaka jest temperatura. Ja w swoim zakładzie mechanicznym mam taki miernik laserowy , inni mechanicy chcąc diagnozować takie problemy tez powinni go mieć . Proponuje sprawdzić - może tylko czujnik oszukuje (w co wątpie) . Będzie łatwiej znaleźć problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.