glubers Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Honda 81r, CB 750K RC01 -problem z gaznikami Witam! Mam problem z gaznikami moto co w tytule. Wydaje mi się, że chodzi o lewe powietrze. Moto momentami pracuje wzorowo, a czasami ma problem z zejsciem z obrotów i nie równą pracą cylindrów lub odpaleniem na zimno. Oczywiście czyściłem i oddałem do regiulacji, zainwestowałem w zestawy naprawcze-pomogło ale na 300km. Dalej jest to samo. Mam wrażenie, że mogą być wyrobione te tulejki koło króćców lub tłoczki. Nie wiem co dalej robić. Model gaźnika to keihin VB52A. Może poprostu wymienić na gaźniki z jakiegoś młodszego modelu np seven fifty, lub suzuki gsx itp, tylko nie wiem czy będzie pasował. Z góry dzięki za rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 A sprawdzałeś stan króćców ssących? Może tamtędy ciągnie lewe powietrze.:smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glubers Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 A sprawdzałeś stan króćców ssących? Może tamtędy ciągnie lewe powietrze.:smile: Sprawdziłem -z zew nie widać żadnych uszkodzeń. Dzięki za radę, może masz jeszcze jakieś pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 kupić nowe króćce ssące i ponownie synchronizacja Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glubers Opublikowano 22 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 kupić nowe króćce ssące i ponownie synchronizacja Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna sprawa-dlaczego ciezko mu odpalić jak jest zimny ok10min rozruchu i dopiero gada.Gdy rozgrzany odpala "na dotyk". Czy przypadkiem nie jest to wina słabego materiału tłoczków-pod wpływem temp zmienia swoją powieszchnię i dopiero zaczyna poprawnie funkcjonować, nie wiem czy to w ogóle możliwe żeby tak było. koszt nowych króćców to ok 200 zl. Sporo. Czy te króćce napewno rowiążą problem nie schodzenia z obrotów, nie równej pracy cylindrów i okopconej świecy-w garze który teraz juz wcale wyłączył się z pracy( kolanko od wydechu tylko lekko nagrzane)po wymianie świecy paali ładnie, noi te odpalanie na zimno. a i zapomniałem dodać,że jeszcze w pponiedziałek mieżyłem kompresje w cylindrach-książkowa. Żadnych wycieków.I jeszcze jeden objaw-przy ok 3-4 tyś obrotach "strzela" z wydechów jak z karabinu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna sprawa-dlaczego ciezko mu odpalić jak jest zimny ok10min rozruchu i dopiero gada.Gdy rozgrzany odpala "na dotyk". Czy przypadkiem nie jest to wina słabego materiału tłoczków-pod wpływem temp zmienia swoją powieszchnię i dopiero zaczyna poprawnie funkcjonować, nie wiem czy to w ogóle możliwe żeby tak było. koszt nowych króćców to ok 200 zl. Sporo. Czy te króćce napewno rowiążą problem nie schodzenia z obrotów, nie równej pracy cylindrów i okopconej świecy-w garze który teraz juz wcale wyłączył się z pracy( kolanko od wydechu tylko lekko nagrzane)po wymianie świecy paali ładnie, noi te odpalanie na zimno. a i zapomniałem dodać,że jeszcze w pponiedziałek mieżyłem kompresje w cylindrach-książkowa. Żadnych wycieków.I jeszcze jeden objaw-przy ok 3-4 tyś obrotach "strzela" z wydechów jak z karabinu. zapomniałeś dopisać "podczas jazdy ze stałą prędkością"masz do wymiany zawory a właściwie membrany Air Cut a to następne 200 zeta albo i więcej.Nie trzyma Ci zaworek paliwowy na tym zimnym cylindrze i go po prostu zalewa.Jaki przebieg ma ten silnik? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 22 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2011 Może poprostu wymienić na gaźniki z jakiegoś młodszego modelu np seven fifty, lub suzuki gsx itp, tylko nie wiem czy będzie pasował. Z góry dzięki za rade. gdzie???? ja ci dam... :Ddo klasyka takie gaźniki od współczesnego moto?? no niestety, roboty trochę jest, ale jak zrobisz porządnie to na długo wystarczą.ewentualnie na ebay możesz kupić cały zestaw, ale i tak ryzyk-fizyk, że zaraz będzie to samo. tak jak Piotr pisze, membrany i zaworki do wymiany. koszt: zaworek szt 17zeta x 4, membrana chyba 55 x4, komplet króćców 220zeta. wszystko oczywiście bez problemu dostaniesz. jak już będziesz grzebał w gaźnikach, to warto również powymieniać oringi na łączeniach między gaźnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 Króćce możesz piękne zrobić ze zbrojonej rury od płynu chłodniczego do samochodów. Kwestia znalezienia odpowiedniego kawałka. Robiłem tak, działa. Ale nie jest oridżinal :icon_razz: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 23 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 lepiej takie króćce, niż gaźniki od współczesnego moto :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glubers Opublikowano 23 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2011 zapomniałeś dopisać "podczas jazdy ze stałą prędkością"masz do wymiany zawory a właściwie membrany Air Cut a to następne 200 zeta albo i więcej.Nie trzyma Ci zaworek paliwowy na tym zimnym cylindrze i go po prostu zalewa.Jaki przebieg ma ten silnik? 78 000 km- przebieg Gdzie najlepiej kupić membrany i zaworek paliwowy? Ten zaworek paliwowy dostępny jest w jakiś zestawch, czy można go kupić osobno. Chcę jeszcze tylko dodać, że cieszy mnie fakt że gaźniki bedą orginał, choć jakby nie można ich było przywrócić do życia to zmienił bym je na nowsze-choć nie jestem tego zwolenikiem. Przeglądałem krućce ssace i naprawde są w dobrym stanie-myślicie że je też warto wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 78 000 km- przebieg Gdzie najlepiej kupić membrany i zaworek paliwowy? Ten zaworek paliwowy dostępny jest w jakiś zestawch, czy można go kupić osobno. Chcę jeszcze tylko dodać, że cieszy mnie fakt że gaźniki bedą orginał, choć jakby nie można ich było przywrócić do życia to zmienił bym je na nowsze-choć nie jestem tego zwolenikiem. Przeglądałem krućce ssace i naprawde są w dobrym stanie-myślicie że je też warto wymienić?Przebieg nieduży, mój ma 145 tys. mil i nadal ma się dobrzeZapytać możesz tutaj:http://www.larsson.pl/zaworki kupujesz na sztuki, membrany Air Cut także.A po zrobieniu gaźników i uruchomieniu silnika sprawdzasz samostartem czy na króćcach nie zasysa fałszywego powietrza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glubers Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Przebieg nieduży, mój ma 145 tys. mil i nadal ma się dobrzeZapytać możesz tutaj:http://www.larsson.pl/zaworki kupujesz na sztuki, membrany Air Cut także.A po zrobieniu gaźników i uruchomieniu silnika sprawdzasz samostartem czy na króćcach nie zasysa fałszywego powietrza. Dzieki za rade.O tez masasz cb 750k rc01? Który rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 ten właściwy :icon_biggrin:1979i kilka innych mniejszych Hond Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glubers Opublikowano 26 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 ten właściwy :icon_biggrin:1979i kilka innych mniejszych HondA to gratuluję :icon_biggrin: Coś w sobie ma-delikatnie mowiac. A móglbys mi napisać w jakim pzredziale powinna mieścić się kompresja w cylindrach bo ostatnio rozmawialem z "fachowcem" i zglupiałem. A to gratuluję :icon_biggrin: Coś w sobie ma-delikatnie mowiac. A móglbys mi napisać w jakim pzredziale powinna mieścić się kompresja w cylindrach bo ostatnio rozmawialem z "fachowcem" i zglupiałem.a i jeszcze taka jedna sprawa-widzę że jestes dosc biegły w temacie Cb 750k. Ja dopiero zaczynam(w zeszłym roku) a wydaje mi się że popełniłem b. duży bład bo na samym początku oddałem moto do serwisu i mam nieodparte wrażenie, żę nie była to najlepsza decyzja.nie chce mi się już rozpisywać co i w jaki sposób zostało zrobione bo szkoda energii. Ale chciałbym się jakąś z Tobą skontaktować i poradzić w paru kwestiach. Oczywiście jak nie masz nic na przeciw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perek Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 (edytowane) Odkopie temat. Reanimuję CB750K z 82r i mam problem z nieszczelnością osi przepustnic. Zapewne zniszczone są filcowe uszczelnienia. I teraz pytanie czym je zastąpić? Simeringiem, dorobić z jakiegoś filcu czy może reanimować stare?Czy może szarpnąć się na:http://www.ebay.com/itm/Honda-carburetor-CBX-CB750-CB-900-1100-GL1000-GL1100-felt-throttle-shaft-seal-/171365608264?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item27e62fab48&vxp=mtr Edytowane 28 Lipca 2014 przez perek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.