Skocz do zawartości

glubers

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    cb 750k rco1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    szczecin

Osiągnięcia glubers

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A to gratuluję :icon_biggrin: Coś w sobie ma-delikatnie mowiac. A móglbys mi napisać w jakim pzredziale powinna mieścić się kompresja w cylindrach bo ostatnio rozmawialem z "fachowcem" i zglupiałem. a i jeszcze taka jedna sprawa-widzę że jestes dosc biegły w temacie Cb 750k. Ja dopiero zaczynam(w zeszłym roku) a wydaje mi się że popełniłem b. duży bład bo na samym początku oddałem moto do serwisu i mam nieodparte wrażenie, żę nie była to najlepsza decyzja.nie chce mi się już rozpisywać co i w jaki sposób zostało zrobione bo szkoda energii. Ale chciałbym się jakąś z Tobą skontaktować i poradzić w paru kwestiach. Oczywiście jak nie masz nic na przeciw.
  2. Dzieki za rade. O tez masasz cb 750k rc01? Który rok?
  3. 78 000 km- przebieg Gdzie najlepiej kupić membrany i zaworek paliwowy? Ten zaworek paliwowy dostępny jest w jakiś zestawch, czy można go kupić osobno. Chcę jeszcze tylko dodać, że cieszy mnie fakt że gaźniki bedą orginał, choć jakby nie można ich było przywrócić do życia to zmienił bym je na nowsze-choć nie jestem tego zwolenikiem. Przeglądałem krućce ssace i naprawde są w dobrym stanie-myślicie że je też warto wymienić?
  4. Zastanawia mnie jeszcze tylko jedna sprawa-dlaczego ciezko mu odpalić jak jest zimny ok10min rozruchu i dopiero gada.Gdy rozgrzany odpala "na dotyk". Czy przypadkiem nie jest to wina słabego materiału tłoczków-pod wpływem temp zmienia swoją powieszchnię i dopiero zaczyna poprawnie funkcjonować, nie wiem czy to w ogóle możliwe żeby tak było. koszt nowych króćców to ok 200 zl. Sporo. Czy te króćce napewno rowiążą problem nie schodzenia z obrotów, nie równej pracy cylindrów i okopconej świecy-w garze który teraz juz wcale wyłączył się z pracy( kolanko od wydechu tylko lekko nagrzane)po wymianie świecy paali ładnie, noi te odpalanie na zimno. a i zapomniałem dodać,że jeszcze w pponiedziałek mieżyłem kompresje w cylindrach-książkowa. Żadnych wycieków.I jeszcze jeden objaw-przy ok 3-4 tyś obrotach "strzela" z wydechów jak z karabinu.
  5. Sprawdziłem -z zew nie widać żadnych uszkodzeń. Dzięki za radę, może masz jeszcze jakieś pomysły.
  6. Honda 81r, CB 750K RC01 -problem z gaznikami Witam! Mam problem z gaznikami moto co w tytule. Wydaje mi się, że chodzi o lewe powietrze. Moto momentami pracuje wzorowo, a czasami ma problem z zejsciem z obrotów i nie równą pracą cylindrów lub odpaleniem na zimno. Oczywiście czyściłem i oddałem do regiulacji, zainwestowałem w zestawy naprawcze-pomogło ale na 300km. Dalej jest to samo. Mam wrażenie, że mogą być wyrobione te tulejki koło króćców lub tłoczki. Nie wiem co dalej robić. Model gaźnika to keihin VB52A. Może poprostu wymienić na gaźniki z jakiegoś młodszego modelu np seven fifty, lub suzuki gsx itp, tylko nie wiem czy będzie pasował. Z góry dzięki za rade.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...