LifelessLife Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) CześćW zeszłą niedziele trafił mi się mały szlif przez puszkę, ja wyszedłem cały natomiast plecaczek łapkę zwyobdzierał.Ale do sedna, moja krówka(xjr) lekko ucierpiała i chciałbym dostać od Was forumowicze odpowiedź, czy naprawa tak scioranych wydechów jest możliwa do stanu pierwotnego?Zdjęcia:Zdjęcia na Fotosik Czy szykować się na zakup nowych? Edytowane 18 Września 2011 przez LifelessLife Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Zakup nowych? Bo te są porysowane lekko? :icon_eek: Spolerować tego nie da rady a nowej powłoki galwanicznej nikt raczej nie położy na używany tłumik. Musisz pogodzić się z losem albo kupić nowy zestaw i nigdy już nie wyjeżdżać na ulicę co by znowu czegoś nie porysować. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LifelessLife Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Niestety należę do tych osób - pedantycznych. :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Do stanu pierwotnego nie doprowadzisz. Jak już to kupno nowych - koszt taki,że lepiej tą kasę w wachę wrzucić - a te zostawić w spokoju. Toż to lekko draśnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Mistrzu, to nie jest nawet zarysowane. Za tydzień tego nawet nie będziesz zauważał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) Niestety należę do tych osób - pedantycznych. :icon_rolleyes:No to w takim wypadku pedantyzm będzie Cię kosztował tyle ile nowy tłumik. Jeżeli jest to dla Ciebie pociechą, to ten co masz spoko sprzedasz za ~60% wartości.Inna opcja - zainwestuj w customowe puszki, i te co masz sprzedaj. Może to jest szansa żeby osiągnąć "ten jedyny" dźwięk? W każdym wypadku wydasz trochę kasy. Edytowane 18 Września 2011 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jak masz kasę i chcesz wymienić wydech to wrzuć dwa wydechy z starszej xjry- wtedy ten motocykl będzie wyglądał jak trzeba. Niestety xjr z jednym wydechem to nie to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LifelessLife Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) To jest starsza xjr'ka i ma 2 wydechy, obecnie customowe Laser Pro Stock, co do wypowiedzi powyższej ok czyli przygotuje się na zakup Delkevic 200mm :)Dzięki za pozytywne odpowiedzi :notworthy: Edytowane 18 Września 2011 przez LifelessLife Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 chciałbym mieć takie problemy :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Możesz spróbować to pocynować, potem ostrożnie przepolerować. Dzięki zacynowaniu pokryjesz rysy w tłumiku. Jednak nie wypolerujesz cyny do takiego stanu jak chrom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LifelessLife Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) Możesz spróbować to pocynować, potem ostrożnie przepolerować. Dzięki zacynowaniu pokryjesz rysy w tłumiku. Jednak nie wypolerujesz cyny do takiego stanu jak chrom.Jak to ocynować - lutownicą ? Przecież cyna stopi się od ciepła tłumika... a może się mylę ? Edytowane 19 Września 2011 przez LifelessLife Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Bez przesady. Tłumik w miejscach które przerysowałeś nie osiąga temperatury topnienia cyny. Gorące spaliny schładzają się w kolektorze. W poprzednim moim moto wypełniałem cyną rysy i uwierz mi nic się nie działo. Po przepolerowaniu lekko było widać różnicę, ale tylko w kwestii odcienia. Do zalania użyłem małego palniczka na propan-butan, do lutowania miedzianych rur wodociągowych. Tłumik musisz zdemontować, położyć go rysami do góry. Miejsca przerysowań przeczyść i ostrożnie potraktuj kwasem solnym(tylko miejsca zarysowań, aby kwas nie znalazł się niechcący na niklu bo nie wiem jak nikiel zareaguje). Można spróbować również pastą do rur miedzianych, jednak tu nie wiem jaki będzie efekt. Potem podgrzewaj miejsce z rysami do momentu, aż na nim nie zacznie topić się cyna(nie podgrzewaj cyny tylko dotykaj nią w rozgrzane miejsce). Zalej w ten sposób rysy. Nierówności z cyny zeszlifuj pilniczkiem-iglakiem i zapoleruj. Efekt zostanie osiągnięty. Można próbować grzać dużą kolbą, taką jaką używają dekarze, wtedy nie ma zagrozenia że niechcący przegrzejesz przyległe niklowane powierzchnie(nie zrobią się niebieskie). Wszystko kwestia wprawy. Pamiętaj że nie powinna to być cyna elektrotechniczna, gdyż posiada domieszkę kalafoni która po podgrzaniu zanieczyszcza cynę. Najlepszą cyną jest cyna do rur. Jeżeli masz znajomego dekarza, na pewno zrobi Ci to z pewną wprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Skoro już czaisz się na inne wydechy to bym Ci polecił system BOS. Znajomek z XJROC UK ma takie. Na wolnych bass powodował drżenie ziemii, nie były okrutnie głośne jak odwijał łyntę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 (edytowane) spróbuj u nich http://www.pwsmart.pl/ oprócz napraw wszelkiego typu mają też pod ręką galwanizernie, pytałem kiedyś o to czy nie zrobili by mi tłumików do Pannoni które miałem w opłakanym stanie, gość chciał się podjąć i nie robił żadnych problemów (ale ja w końcu zrezygnowałem), wyślij im zdjęcia, na pewno coś poradzą. Kilku moich znajomych korzystało z ich usług i byli zadowoleni. Znajomy oddał im listwy do Warszawy które wyglądały jak sito, była tylko obramówka praktycznie, teraz wyglądają jak nowe, byłem w szoku że taka rekonstrukcja jest możliwa, podejrzewam że sobie poradzą. Edytowane 20 Września 2011 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.