Witcher Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Hey, mam taki problem ze moja kawa nierówno chodzi, nie j4est to spowodowane rozregulowanymi gaźnikami ponieważ były wyczyszczone i zsynchronizowane. Gdzieś jest przebicie i podejrzewam ze przy niektórych obrotach zanika iskra w któryś garach, odczuwa się to najbardziej jak moto chodzi na biegu jałowym lub grzeje się 160km/h ( na 4 biegu ) i dalej brakuje mocy - nie reaguje za bardzo na ruch manetką, najlepiej chodzi na średnich obrotach. Do tego od pewnego czasu zacząłem słyszeć takie ciche ,,pstrykanie" jakby właśnie gdzieś przeskakiwała iskra ( słychać na wolniejszych obrotach ). Nie wiem gdzie jest przebicie i chciałem się was doradzić od czego zacząć. Myślę ze od fajek bo każda jest inna a powinny być takie same z tego co słyszałem. No i do tego nie są w zaciekawy stanie, jednakże jeśli to nie będzie wina fajek to brać sie za kable? Albo może odrazu za cewki? I ostatnie pytanie: prosiłbym o wskazanie fajek pasujących do mojego moto, bo nie bardzo sie orientuje jak takich szukać na necie ;) P.S. Przepraszam za styl i pisownie ale pisałem w pośpiechu, ponieważ muszę sie zbierać z przed kompa... LWG :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 ... a to pstrykanie, to nie jest spowodowane lewym powietrzem, np. na króćcach? Tak naprawdę, to jeszcze nic nie zrobiłeś, a oczekujesz pomocy via inter. Może podłącz do kompa, a coś zaradzimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Odpal moto w ciemnościach to się przekonasz czy ci iskra gdzieś ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Pamiętam jak kiedyś po ciemku zabrałem Yamahe RD80 na rundę. Jakie było moje zdziwienie gdy zobaczyłem iskrę walącą po gaźniku :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 dzieks popatrzę w ciemności może cos zobaczę Od wczoraj w moto pojawił się nowy dźwięk albo to tamten tyle ze głośniejszy i intensywniejszy, daje linka do filmiku gdzie słychać jak chodzi kawa: Piszcie co o tym sądzicie? :? P.S. Nie wiem czemu ale nie mogę edytować własnych postów i musiałem zrobić dubbleposta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 hehe ja słyszę niewiele :icon_mrgreen: więcej to inne chruboczenie słysze Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 tzn? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Brzmi trochę jak coś z rozrządu albo coś od wibracji silnika się rozkręciło. Zacznij od posprawdzania śrubek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Rozrząd niby był robiony tzn kopiłem nowy łańcuszek DIDa i napinacz używkę w dobrym stanie, tylko ze to robił trochę słabo rozgarnięty mechanik ( inne rzeczy zchrzanił ) wiec kto wie... A co do śrubek to mi trochę tez właśnie brzmi jak hm kolektor poluzowany czy cuś ( słychać to najbardziej po lewej stronie dlatego tam trzymałem aparat :P P.S. Nigdy nie słyszałem jak chodzi moto z dużymi luzami zaworowymi, nie brzmi to czasem trochę jak by zawory się odzywały? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Jak ten motocykl jest po regulacjach gaźników to ja się pytam kto to robił?! To jest sieczkarnia. W twoim przypadku jedyne wyjście kótre może jeszcze uratować ten motocykl to oddać go do dobrego mechanika. Nie dotykaj i nie dawaj dotykać palcami magikom tego delikatnego silnika. Że magicy tam już byli to widać po różnych fajkach. Te stuki to jest objaw poważnej awarii, nie wiem czego bo nie przewidzę na odległość, ale nie jest to ani problem elektryczny, ani z gaźnikami, ani coś poluzowanego. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Gaźniki robil inny mechanik, znajacy sie na rzeczy, kawa nierowno chodzi bo podejrzewam wlasnie ze ma problem z elektryka - zanikająca iskra. A te stuki słychać po lewej stronie w górnych rejonach moto bardziej przy cylindrach a nie silniku... Może tak brzmi rozrząd? Napinacz albo łańcuszek? Co prawda zmieniałem to i to ale tym wlasnie zajmował sie tamtym nie za bardzo rozgarnięty mechanik ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Baba ma rację, toż to sieczkarnia i cos ewidentnie jest spierdo...one. Faktycznie jak Baba napisał zaprowadź to dobrego mechanika bo ktoś popsuł idiotoodporny silnik. A bez rozkręcenia to wróżenie z fusów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 nie ma to jak samemu robić jeśli się ma trochę wiedzy i chęci to można dużo samemu zrobić, ale są też tacy którym bym śrubokręta nie dał do ręki. A niegdy nie zapomne jak rozkręcając silnik od ogara znalazłem w środku młotek :icon_razz: co prawda ze złamanym stylem ale jednak :banghead: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witcher Opublikowano 19 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Jeżeli to coś grubszego to aktualnie nie stać mnie na mechanika, dlatego miałem nadzieje ustalić przynajmniej jakieś warianty co to może być... Jak panewka chyba to nie brzmi co nie? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 wiem , że masz dobre chęci ale to za mało gdy silnik już jest doprowadzony do takiego stanu. Jeśli chodzi o przebićie to zrób tak jak napisano zdejmij zbiornik i zapal motocykl na chwilę i patrz czy prąd skacze po przewodach wyskiego napięcia- najlepiej w ciemnym garażu. Do prostej diagnozy silnika potrzebne oprócz wiedzy są narzędzia- szczelinomierz, dynamometr, miernik ciśnienia. Zobacz na ktorym/których garach motocykl nie chodzi bo ewidentnie nie chodzi. Poznasz to po roźnicy temp. kolan wydechowych- tylko nie sprawdzaj ręką:) Jeśli kupuje się taki motocykl- 20 lat to trzeba sie liczyć z tym że tanie sztuki mogą długo nie pojeździć- wymagać sporych nakładów pieniędzy i to jest przykra prawda. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.