Skocz do zawartości

Przebicie w Kawasaki ??? HELP


Witcher
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hey, mam taki problem ze moja kawa nierówno chodzi, nie j4est to spowodowane rozregulowanymi gaźnikami ponieważ były wyczyszczone i zsynchronizowane. Gdzieś jest przebicie i podejrzewam ze przy niektórych obrotach zanika iskra w któryś garach, odczuwa się to najbardziej jak moto chodzi na biegu jałowym lub grzeje się 160km/h ( na 4 biegu ) i dalej brakuje mocy - nie reaguje za bardzo na ruch manetką, najlepiej chodzi na średnich obrotach. Do tego od pewnego czasu zacząłem słyszeć takie ciche ,,pstrykanie" jakby właśnie gdzieś przeskakiwała iskra ( słychać na wolniejszych obrotach ). Nie wiem gdzie jest przebicie i chciałem się was doradzić od czego zacząć. Myślę ze od fajek bo każda jest inna a powinny być takie same z tego co słyszałem. No i do tego nie są w zaciekawy stanie, jednakże jeśli to nie będzie wina fajek to brać sie za kable? Albo może odrazu za cewki? I ostatnie pytanie: prosiłbym o wskazanie fajek pasujących do mojego moto, bo nie bardzo sie orientuje jak takich szukać na necie ;)

 

P.S. Przepraszam za styl i pisownie ale pisałem w pośpiechu, ponieważ muszę sie zbierać z przed kompa...

 

LWG :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieks popatrzę w ciemności może cos zobaczę

 

Od wczoraj w moto pojawił się nowy dźwięk albo to tamten tyle ze głośniejszy i intensywniejszy, daje linka do filmiku gdzie słychać jak chodzi kawa:

Piszcie co o tym sądzicie? :?

 

P.S. Nie wiem czemu ale nie mogę edytować własnych postów i musiałem zrobić dubbleposta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd niby był robiony tzn kopiłem nowy łańcuszek DIDa i napinacz używkę w dobrym stanie, tylko ze to robił trochę słabo rozgarnięty mechanik ( inne rzeczy zchrzanił ) wiec kto wie... A co do śrubek to mi trochę tez właśnie brzmi jak hm kolektor poluzowany czy cuś ( słychać to najbardziej po lewej stronie dlatego tam trzymałem aparat :P

 

P.S. Nigdy nie słyszałem jak chodzi moto z dużymi luzami zaworowymi, nie brzmi to czasem trochę jak by zawory się odzywały?

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ten motocykl jest po regulacjach gaźników to ja się pytam kto to robił?! To jest sieczkarnia. W twoim przypadku jedyne wyjście kótre może jeszcze uratować ten motocykl to oddać go do dobrego mechanika. Nie dotykaj i nie dawaj dotykać palcami magikom tego delikatnego silnika. Że magicy tam już byli to widać po różnych fajkach. Te stuki to jest objaw poważnej awarii, nie wiem czego bo nie przewidzę na odległość, ale nie jest to ani problem elektryczny, ani z gaźnikami, ani coś poluzowanego.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki robil inny mechanik, znajacy sie na rzeczy, kawa nierowno chodzi bo podejrzewam wlasnie ze ma problem z elektryka - zanikająca iskra. A te stuki słychać po lewej stronie w górnych rejonach moto bardziej przy cylindrach a nie silniku... Może tak brzmi rozrząd? Napinacz albo łańcuszek? Co prawda zmieniałem to i to ale tym wlasnie zajmował sie tamtym nie za bardzo rozgarnięty mechanik ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baba ma rację, toż to sieczkarnia i cos ewidentnie jest spierdo...one. Faktycznie jak Baba napisał zaprowadź to dobrego mechanika bo ktoś popsuł idiotoodporny silnik. A bez rozkręcenia to wróżenie z fusów.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma to jak samemu robić jeśli się ma trochę wiedzy i chęci to można dużo samemu zrobić, ale są też tacy którym bym śrubokręta nie dał do ręki.

 

A niegdy nie zapomne jak rozkręcając silnik od ogara znalazłem w środku młotek :icon_razz:

 

co prawda ze złamanym stylem ale jednak :banghead:

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem , że masz dobre chęci ale to za mało gdy silnik już jest doprowadzony do takiego stanu. Jeśli chodzi o przebićie to zrób tak jak napisano zdejmij zbiornik i zapal motocykl na chwilę i patrz czy prąd skacze po przewodach wyskiego napięcia- najlepiej w ciemnym garażu. Do prostej diagnozy silnika potrzebne oprócz wiedzy są narzędzia- szczelinomierz, dynamometr, miernik ciśnienia. Zobacz na ktorym/których garach motocykl nie chodzi bo ewidentnie nie chodzi. Poznasz to po roźnicy temp. kolan wydechowych- tylko nie sprawdzaj ręką:)

Jeśli kupuje się taki motocykl- 20 lat to trzeba sie liczyć z tym że tanie sztuki mogą długo nie pojeździć- wymagać sporych nakładów pieniędzy i to jest przykra prawda.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...