Skocz do zawartości

Stuki w silniku FZR 1000 i brak mocy.


a_rtu_r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bo mechanik żeby zdobyć szacunek musi naprawić dobrze setki motocykli, a żeby zepsuć opinię o mechanikach motocyklowych, wystarczy jeden post osoby na forum, której mechanik wymienił jedną część za dużo , więc od razu jest to naciągacz. Nie mówię że takich nie ma, ale teraz w erze internetu większość ludzi oddających motocykl jest na tyle zorientowana że mechanicy nie walą sciemy prosto w oczy klientowi

 

Oj zdziwiłbyś się co mechanicy potrafią wcisnąć kobiecie:) Nie powienienem generalizować co do wszystkich, ale część z nich używając trudnego języka mechaniki, potrafią naprawdę zawrócić w głowie:)

 

a silnik jak odpalasz kreci lekko umnie jak obrocilo panewke to rozrusznik nie mial sily krecic i w sumie nic nie stukalo w nim. W kolegi Kawasaki stuki sie zaczely jak przeskoczyl rozrzad i tloki sie spotkaly z zaworami i klepaly jedno o droie az do urwania zaworu. I jak u niego przeskoczyl tez niechcial sie motocykl wkrecac byl podobny obiaw jak ty opisujesz. Sprawdz koniecznie rozrzad.

 

Motocykl oddałem mechanikowi, któy popatrzy do silnika i mi powie co się popsuło, a jak będe wiedział to od razu napisze:)

 

Motocykl kupowałem z tatą, ale jak go kupowałem to nic nie stukało, wszystko chodziło dobrze. Dopiero po około 200 km, zaczeły się takie malutkie stuki, prawie niesłyszalne, a potem to już wiecie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozmawiałem z mechnikiem, i on stwierdził, że to stuka w górnej części silnika:)

 

Podobno jest tam taka część co się nazywa głowica, i możliwe że ona coś zrobiła. Ponadto stwierdził, że 3 kolektor jest zimy i silnik nie pali na wszystkie 4 (cilindry?) lub coś takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hym to moze byc zawór jak nie pali na jednym garze i na pusto lata tłok i w tedy moze byc taki dzwiek tez. trzeba moze tylko przeregulowac lub wina swiecy nie wiem czy sprawdzales swiece. No chyba ze cos rozrzad i tlok nap... o zawór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonił do mnie mechanik, i mowil ze trzeba wymienic caly silnik. A czemu? Bo do wymiany są głowice, podobno (0% wału jest zniszczone i jeszcze cos mówił odnośnie części.

 

A czemu tak sie stało? Powiedział, że silnik mógł nie dostawać oleju i dlatego, albo że jeżdżono nim na kole.

Także teraz moje pytanie - nie wiecie gdzie mogę znaleźć dobry silnik do modelu FZR 1000 z 1989 (wersja 72kW).

 

I czy te późniejsze silniki będą pasowały, np z 1990, czy 1991?

 

Przepatrzyłem Allegro i znalazłem może 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą pasowały, szukaj całego silnika o tym już nie myśl. Prawdopodobnie od thunderace też wejdzie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, jak jest zniszczona głowica, to jest sens wymieniać cały silnik? Wydaje mi się, że nie ale to tylko moja opinia. Mechanik nie mówił Ci nic więcej, na czym polega jej uszkodzenie?

Wymienił jeszcze ze wał w 90% jest uszkodzony.

 

Mam zamiar do niego jechac po weekendzie i sie dokladnie dowiedziec co i jak.

 

Będą pasowały, szukaj całego silnika o tym już nie myśl. Prawdopodobnie od thunderace też wejdzie.

Ciekawa sprawa, od Thunderace silnik jest tanszy nic do modelu fzr.

 

A bedzie on pasował na 100%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ten sam silnik jest w modelu 89-95, jeśli chodzi o Thunderace, to napewno musiałbyś założyć swoją głowicę do tego silnika. Po "nie wielkich" przeróbkach wchodzi w ramę FZR. Tak piszą na zagranicznych forach. Niestety nie wiem co znaczy te nie wielkie przeróbki.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwoniłem do takiego serwisu, z Krakowa - mantramotocykle, oni mają silnik z modelu EXUP i Pan powiedzieł, że nie wejdzie.

 

Ciekawi mnie co tzn. po niewielkich przeróbkach. Bo jeśli trzeba spiłować ramy na jakies 2 cm, to myśle że to się opłaca.

 

A nie wiecie gdzie mógłbym znaleźć wymiary ram - z modelu EXUP i THUNDERACE i zwykłej FZR? To bym porównał.

 

tak, mają (prawie) te same bloki

co tzn prawie - wiesz może jaka jest różnica?

 

z tego co widziałem te 2 ramy od exup, a od mojej fzr bez exup, to się różnią, więc chyba nici z tego.

 

Bo ta z EXUP ma 2 uchwyty do mocowania silnika, a ta bez tylko jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają w innym miejscu mocowania - 2LE ma z przodu pod cylindrami, 3GM (exup) ma w głowicy, blok jest w zasadzie ten sam, różnią się głowicą, szpilkami, prowadnicą, łańcuch jest o 2 ogniwa krótszy no i te nieszczęsne mocowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...