bienio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam jestem tu nowy, więc jak to nie ten dział to proszę mówić. Więc mój problem polega na tym, że gdy jadę na zakręcie/łuku z prędkością około 130km/h to zaczyna mi latać kierownica, nieraz ciężko opanować motor, rama jest cała, nie spawana ani nic w tym stylu, kierownica też jest ok, proszę o wasze wypowiedzi, jest mi to potrzebne, ponieważ nie chciał bym żeby wyrzuciło mnie zza zakrętu albo zrzuciło z motoru. Dzięki i pozdrawiam ; ) Dodam że jeżdżę Yamaha XJ600N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Sprawdz przednia opone/kolo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Opony mam nowe Michelin Pilot Road 2, felga jest dobrze wyważona, dałem ją do serwisu Yamahy i niby wszystko jest ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
relakzstyle Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 łożysko ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 (edytowane) 130km/h? Gdzie są autostrady z takimi ciasnymi zakrętami? :icon_mrgreen: XJ600 to nie ścigacz, nie dziw się że tak się prowadzi przy wyższych prędkościach. Przednie zawieszenie ma miękkie jak szmata. Bez progresywnych sprężyn się nie obejdzie. Poszukaj produktów brytyjskiej marki Hagon Shocks, robią dobre sprężyny w git cenach. Edytowane 27 Sierpnia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 IMO najbardziej prawdopodobne przyczyny: - krzywa przednia felga.- łożysko główki ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Do qurim- wiem doskonale że to nie ścigacz, ale 130 to akurat fajnie jedzie na w miarę niskich obrotach, dzięki za radę ;) Do soulreaver- przednia felga jest prosta wyważana w serwisie, też myślałem, że to może być łożysko, po weekendzie będę działał w nim i zobaczymy co wyjdzie ;) Dzięki chłopaki za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 (edytowane) Miałem podobnie w ER5. Od 120 km/h ciężko było jechać w łuku, bo aż cały się bujał, ale tam to była kwestia miękkiej ramy. O dziwo, z "plecakiem" było dużo stabilniej.Przypuszczam, że rama w XJ-cie dużo sztywniejsza nie jest.Kiedyś było lepiej? Od kiedy posiadasz to moto?Może niech się wypowiedzą osoby posiadające taki model. Oczywiście, sprawdzenie łożysk główki ramy, łożysk kół- także tylnego, łożysk wahacza nie zaszkodzi. Obejrzyj dokładnie oponę, czy nie ma odkształceń, czy nie jest wyząbkowana. Edytowane 27 Sierpnia 2011 przez mahor Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 A ja by7m sprawdził poziom oleju w lagach i raczej wymienił jeśli niewiadomo kiedy było to robione. Amortyzator skrętu sobie zaserwuj :icon_mrgreen: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 IMO najbardziej prawdopodobne przyczyny: - krzywa przednia felga. To musiala by byc uderzona centralnie czyli skrzywiona na obydwu randach , przy jednostronnym skrzywieniu wystepuja drgania wyczuwalne raczej jedynie w podswiadomoci przy konkretnie jednego typu zakretach. prawy, lub lewy - w zaleznosci od strony uszkodzenia felgi. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Do mahor- "Kiedyś było lepiej? Od kiedy posiadasz to moto?" posiadam go od lutego ubiegłego roku, i w tamtym roku na wakacjach nie miałem takiego czegoś, tak jak mówiłem po weekendzie ruszam z pełną parą, narazie ruszam do niemiec po KTM EXC 525 Supermoto- moje marzenie ;) Do _Monter_- olej w lagach został wymieniony w kwietniu tego roku, tak samo jak cały układ napędowy ;) Do ks-rider- tak jak już pisałem, felga jest w stanie idealnym, nie była bita, ani nic w tym stylu, motor nigdy nie leżał na ziemi, od kupna w autoryzowanym salonie Yamahy moto był kilka razy w roku w serwisie na kontrolach. Ja jednak zostaje przy sprawdzeniu łożysk główki ramy, łożysk kół- także tylnego, łożysk wahacza itp. jeszcze raz dzięki za pomoc ;) i jak jeszcze wpadniecie na jakiś pomysł to proszę pisać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 narazie ruszam do niemiec po KTM EXC 525 Supermoto- moje marzenie ;)słuszna decyzja Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienio151 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Jak Supermoto to tylko ten motor!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Może siedzisz zbyt blisko baku i za bardzo dociążasz przód. Spróbuj jeździć w zakrętach w taki sposób, że cofasz tyłek, aby oprzeć się nim o miejsce, gdzie kanapa zadziera się do góry (na miejsce pasażera) i do tego wychylasz trochę tułów tak, aby był skierowany w miejsce, gdzie wyjedziesz kończąc zakręt. W ten sposób odciążysz przód, a dociążysz tył i motocykl powinien się dobrze prowadzić. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.