Moto Racing Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Witamod 0 do 35 km/k podczas jazdy motocyklem nic się nie dzieje . Dopiero od 40 do 90 km/h jak lekko trzymam kierownicę lub prawie puszczę to rusza się na boki i po chwili wręcz telepie aż ciężko utrzymać. Koło wyważyłem. To samo. Założyłem drugą oponę przednią i wyważyłem i objawy te same. Luzu na główcę ramy nie stwierdziłem , łożyska kół też ok.Prośba o pomoc kolegów może ktoś się z tym spotkał. Pozdrawiam i dziękuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) Witamod 0 do 35 km/k podczas jazdy motocyklem nic się nie dzieje . Dopiero od 40 do 90 km/h jak lekko trzymam kierownicę lub prawie puszczę to rusza się na boki i po chwili wręcz telepie aż ciężko utrzymać. Koło wyważyłem. To samo. Założyłem drugą oponę przednią i wyważyłem i objawy te same. Luzu na główcę ramy nie stwierdziłem , łożyska kół też ok.Prośba o pomoc kolegów może ktoś się z tym spotkał. Pozdrawiam i dziękuję . Mój kumpel miał to samo w Z750S. Pamiętam że miał poluzowane jakieś małe śrubki na samym dole lag, po dokręceniu wszystko wróciło do normy. Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Sprawdź tarcze hamulcowe lubiły się wybijać te tulejki mocujące w nie których rocznikach przy ostrzejszej śmiganinie potrafiła się któraś z tarcz nawet wygiąć i też miałeś takie bicie na kiere musisz po obserwować.Daj znać z ciekawość co to było jak znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jakich dokładnie , opon używałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja mam ten sam przypadek w brata Kawasaki Ninja ex250. Jak na razie zauważyłem, że jedna z lag jest wsunięta głębiej w półkę o 2mm :blink:, to ma wpływ na telepanie kierą czy mam rozbierać dalej? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Luzu na główcę ramy nie stwierdziłem A w jaki sposób sprawdzałeś?Jestem pewien, że to główka, albo łożyska wahacza. Czarekmbx, popraw tą wysuniętą lagę i sprawdź. Jak się nie poprawi, to szukaj dalej. Raczej się nie poprawi. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Kiedy ostatnio wymieniałeś łożyska główki ramy ?Albo kiedy były wymieniane, i kto wymieniał. U kumpla było podobnie, jak włożyliśmy odwrotnie łożysko. Motor robił slalom, po odwróceniu łożysk problem znikł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 W tym motocyklu nie wyczuwam luzu łożysk główki ramy ani luzu łożysk kół przednich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Sprawdzić dokładnie ciśnienie powietrza w tylnej oponie a jeżeli jest OK wymienić przednią oponę i dokładnie wyważyć. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 (edytowane) 1. Łozysko moze nie mieć luzu ... bo je ktoś za mocno dowalił śrubą i uszkodził . I od tego nalezy zacząć . Rozebrać główkę , wyjąć łożyska , wyczyścić i sprawdzić czy bieznia obraca się swobodnie i bez zacięć .2. Jaki rocznik opon masz założony ?Czy w rozmiarze przewidzianym przez producenta ? Może ktoś ci sprzedał kartofla z 2000r. NA przodzie w Falco porobły mi sie ząbki na takim (no , troche młodszym) dinozaurze :bigrazz: Edytowane 26 Sierpnia 2011 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.