michoa Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 może źle sprawdzałeś poziom oleju ?? nie wiem ja bym obserwował poziom oleju co 40-50km jak nie bierze to dał sobie spokój.... 100ml na 10km to jest litr na setkę to za tobą powinna być niebieska chmura dymu , dymiła ?? może ci gdzieś cieknie np z przewodu łączacego ramę z silnikiem ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 (edytowane) poziom oleju zawsze sprawdzam w ten sam sposób, zawsze przed jazdą i po. dymiła tylko na zimno zaraz po odpaleniu, szczelność sprawdzałem kilkukrotnie, wszędzie sucho, a jednak oleju ubywało w bardzo szybkim tempie. Jak uszczelniłem te łączenia na dolocie, tak od razu spokój Edytowane 1 Stycznia 2012 przez rachub48 Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 dziwne są te smoki 3TB :D moja zawsze dymi zimna na ssaniu ale nie jest to taki typowy ,,dym olejowy'' jak np dymi xr czyli niebieski gęsty tylko tak sucho-szarawo(bo od dymu z spalania oleju brudzi się wydech ,,jest mokry'' i robią sie zacieki jak w 2T) jakby sadza z pieca a jednak oleju nie ubywa wcale :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2012 u mnie to samo, na zimno jak w garażu nakopci, to nic nie widać. A tak z ciekawości przyłożyłem kiedyś blachę przy końcówce wydechu, po chwili zaczęło z blachy kapać, także większość to na pewno para wodna. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 chodzi mi o boost bottle, inaczej zwany gas boxto jest coś takiego http://img819.imageshack.us/img819/7794/dsc01569iu.jpgCzyli po naszemu komora kompensacyjna (Yamahowskie YEIS) . Yamaha zaczęła wykorzystywać "efekt Coanda" w latach 80 właśnie podczas budowy tegoż wynalazku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Pamietajcie ze jesli to silnik z sucha miska olejowa, to po odpaleniu musi odciagnac olej z karterow silnika zeby przestala dymic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eljot Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 boost-bottle (gas-box) nie ma nic kompensować to po pierwsze. Działa wykorzystując zjawisko rezonansowe powstające w pewnym zakresie obrotów pomiędzy kolejnymi cyklami ssania, kiedy to zapobiega cofaniu się niespalonej mieszanki do gaźnika. Teoretycznie miało to poprawiać charakterystykę silnika i w rezultacie bardziej efektywne gospodarować paliwem.Z efektem Coanda nie ma to nic wspólnego, za małe są otwory w tym pudle aby powstało zjawisko przyleganiamieszanki paliwowej do jego ścianek.Po drugie: co to jest to "Yamahowskie YEIS" bo o tym w życiu nie słyszałem? Czyli po naszemu komora kompensacyjna (Yamahowskie YEIS) . Yamaha zaczęła wykorzystywać "efekt Coanda" w latach 80 właśnie podczas budowy tegoż wynalazku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Po drugie: co to jest to "Yamahowskie YEIS" bo o tym w życiu nie słyszałem? myśle że rafaelowi się pomyliło z YDIS-yamaha dual intake system czyli z grubsza oznacza system podwójnego dolotu i chodzi o mechaniczno-podciśnieniowy gaźnik teikei :D YDIS nie ma nic wspólnego z tym pudełkiem bo YDIS jest w każdej chyba yamaszce enduro lat 80 i 90 chłodzonej powietrzem większej niż 125 ccm czyli TT/xt 350/600.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2012 Oj panowie panowie... Radzę poczytać :) web.comhem.se/~u87014459/boostbottle.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidon Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Witam Mam na oku Xt-ka 600Z 34L 84r. i mam kilka pytań odnośnie takiego motocykla, nie ukrywam że zależy mi na odpowiedziach i to w miarę krótkim czasie Motocykl ciężko pali na zimnym, po odpaleniu dymiło na biało, zapewne to para, podobno jest nowy tłok wossner i cylinder jest po trzecim szlifie ( to dużo jeśli chodzi o szlify ?), jak sprawa wygląda z dekompresatorem w tym motocyklu, jest ? jak z niego prawidłowo korzystać ? Motocykl jak już odpali i jest na ssaniu, to jeszcze dłuższą chwilę trzeba gazować lekko rolgazem aby nie zgasł,po dłuższym czasie około dajmy 3 minutach można zaprzestać dodawania gazu rolgazem, i tu moje pytanie czy to normalne ? nie powinien sobie sam pracować na ssaniu ? Czy w wziązku z taką pracą silnika powinienem zaopatrzyć sie w manometr do zmierzenia kompresji ? czy po prostu te motocykle tak już ciężko palą na zimno ? a może jest to spowodowane czymś innym aniżeli za małą kompresją ? moje gdybanie na ten temat wywodzi się z braku wiedzy co do tego typu motocykli z silnikami jednocylindrowymi o tak dużej pojemności. W motocyklu jest mokre magneto ? dekiel jest uszczelniony siliconem i silnik lekko poci się od tej strony silnika, może być to coś poważnego? Zauważyłem że skapuje lekko coś na układ wydechowy tak jakby spod airboxa czy tam miejsca gdzie znajduje sie filtr powietrza, skąd tam jakiś olej może sie wydostawać ? może być to coś poważnego ? Oryginalnie te wersje Xt-ka nie powinny mieć czasem osłony silnika od dołu ? Jak sprawa wygląda z lusterkami, powinny być ? jeśli nie, nie będzie problemów z przeglądem? Jakieś uwagi na co powinienem zwrócić szczególną uwagę podczas oględzin ? Silniki z młodszych modeli będą pasować w ramę takiego motocykla ? załóżmy od 3TB będzie pasować bez problemu ? jak duże są różnice między takim 34L a zwykłym Xt-kiem 43F ? Yamaha XT 600 43F i Yamaha xt 600 2kf mają regulacje zawieszenia ? duże są różnice między tymi modelami prócz zapłonu ? bo z tego co wyczytałem 2kf ma już elektryczny. wielkie dzięki za odpowiedz, z chęcią bym postawił piwo jeśli jest taka możliwość Edytowane 19 Listopada 2014 przez Vidon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.