Djobeł Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Witam Panowie, Bardzo proszę o radę - po ostatnich jazdach na torze zawiesiła mi się pompa paliwa w TL-i. Pompa pracuję cały czas, można ją wyłączyć tylko poprzez odłączenie od akumulatora. Problem pojawił się podczas jazdy - motocykl nagle zgasł, zapaliła się kontrolka "FI" błąd wtrysku, po czym po ponownym zatankowaniu wszystko wróciło do normy. Po odstawieniu motocykla do garażu zorientowałem się, że jest jednak jakiś problem z pompą... Czy ktoś orientuję się w czym tkwi problem? Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Może padł czujnik ciśnienia paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 a nie wyslwietla Ci sie teraz kontrolka FI?? odpala normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Pompa tak sama z siebie nie może się zawiesić . Najwyżej jej przekaźnik lub elektronika sterująca jego pracą. Tu szukałbym przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 a nie wyslwietla Ci sie teraz kontrolka FI?? odpala normalnie? Nie wyświetla. Po każdym odpaleniu silnik chodzi normalnie.Dzisiaj rozkręciłem sprzęta i wyjąłem pompę...teraz pozostaję zdiagnozować przyczynę, niestety wciąż nie mam pojęcia w czym tkwi problem, choć faktycznie wina może być po stronie przekaźnika. Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 przekaźnik :icon_mrgreen: też tak mam :crossy: Pompa chodzi cały czas jak przekręcę kluczyk. Normalnie powinna się wyłączyć po paru sek jak nie odpalasz moto. Tylko,ze u mnie było odwrotnie pał przekaźnik i pompa się nie załączała więc zmostkowałem :lalag: Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 choć faktycznie wina może być po stronie przekaźnika.według ciebie gdyby przekaźnik prawidłowo odcinał napięcie to czy nawet najbardziej na świecie zepsuta pompa będzie chodzić bez prądu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Stawiam na czujnik ciśnienia jak kolega któryś wyżej napisał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 czujnik napewno jak bys mial gazniki to by ci paliwo wypompowala przez nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 cyt. czujnik napewno jak bys mial gazniki to by ci paliwo wypompowala przez nie ciekawa teoria ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 w kumpla FZR jest tak ze pomka sie nie wylacza i wpompowuje paliwo leje przez gazniki jak szalon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Pompa ma regulator cisnieniowy - po osiagnieciu jakiegos cisnienia powinna sie wylaczyc.Jezeli ten "cisnieniomierz" sie zepsul to pompa pracuje caly czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i wskazanie przyczyny. Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi i wskazanie przyczyny.Czyli co naprawiło się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jeszcze nie, na chwilę obecną poszukuję części. Niestety do TL-ki brakuję gratów na alledrogo, więc jutro podjadę do Suzuki.BTW, tak dla pewności, czy to na pewno chodzi o ten element - klik? Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.