Skocz do zawartości

ENDURO DLA NISKIEJ DZIEWCZYNY !


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów :)

Poszukuje motocyklu soft Enduro (Dualsport), niskiego (mój wzrost 158cm), w miarę lekkiego, nie za słabego ani nie za mocnego, z homologacją...

Dodam że dopiero zaczynam swoja przygodę z motocyklem i raczej skłaniam się do zakupu nowego motocykla, czyt. budżet nieograniczony ;)

Czy ktoś ma jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może DRZ400 ? Demonem nie jest, ale pojeździć da się fajnie.

 

Moim zdaniem na pierwsze moto nie polecałbym nowego motocykla, zwykle są to niskie pojemności i szybko się nudzą oraz tracą znacznie na wartości. Dodatkowo często drobne wypadki, przewrotki się zdarzają w pierwszych godzinach na motocyklu, a szkoda owiewek dopiero wyjętych z foli.

Takie moje zdanie.

Edytowane przez murgal

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardziej polecał coś z klasy 250 np. honda NX 250 - bardzo przyjazny sprzęt, Xr 250 itp. na początku w enduro będziesz zaliczała sporo wywrotek a na mniejszych sprzętach będzie ci łatwiej dosięgać ziemi. Taka drz 400 to już spora koza i będziesz miała problemy bez wyrobionej techniki

 

pozdrawiam fankę błota ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ murgal - DRZ400 za wysoki, nie sięgam podłoża nawet palcami, za ciężki (134 kg.) no i mocny!

 

@ Saltus - NX 250 wysokość Ok 620 mm, wagowo tez nie jest źle, ale chyba jednak wolałabym coś nowszego, bo najmłodszego znalazłam z rocznika 1994

Xr 250 już wyższy 660 mm. Zastanawia mnie czemu im nowsze motocykle to coraz to wyższe siedzenie np. nowy CRF250X to już 958 mm czy to chodzi o coraz to wyższy skok???

 

@ReD-GreeN - Czy CRF 230 posiada homologacje? Szukam czegoś czy będę mogła jeździć normalnie po drogach i co będę mogła zarejestrować czyt. będzie miał światła, lusterka, kierunki :)

Jaki jest najmłodszy rocznik, bo coś nie mogę się doszukać tych informacji?

 

Zastanawiam się nad zakupem Kawasaki KLX 125 (czterosuwowy, wysokość siedziska 830 mm z możliwością obniżenia - modyfikacja samego siedziska jakieś 2 cm mniej lub ewentualnie zawieszenia, waga 113 kg, no ale nie za duża moc 7.6 kW, 10.3 KM no ale może na początek wystarczy. Cena nowego 13 500,00 zł.

Zaznaczę że jestem drobną dziewczyną i na razie chciałaby zapoznać się z tym sportem ;)

Co myślicie o tym wyborze?

Edytowane przez bagienka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLX 125 na początek myślę że będzie ok. Wiadomo cudów nie będzie ale na pierwsze moto wystarczy. Idealna by była Yamaszka ttr 230 tylko jej chyba nie da się zarejestrować.

A kolega od DRZ to chyba nigdy nie jeździł na takiej albo nawet nie siedział jeśli poleca ją na pierwsze moto dla kobietki o takim wzroście. Przecież to już konkretny motocykl który potrafi nieźle sponiewierać i rozrzucić po polu :icon_twisted: Już prędziej drz 250 tylko to też już spory gabarytowo motocykl.

 

Jeśli jest to Twój pierwszy motor to proponowałbym Yamahe wr 125 lub 250 R (koniecznie wercje R, nie mylić z F) ;)

 

Wysokość siedziska ponad 900mm. Jeśli to nie przeszkadza to 125 ok, 15km jak znalazł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ latirider - Yamaha WR 125 oraz 250 niestety za wysokie :/ 910 mm oraz 930 mm również w wersji R i X

Może można coś obniżyć muszę się zorientować :)

 

W tym cały problem że stałam w tej drugiej kolejce... nie po wzrost :icon_razz: i większość motocykli jest dla mnie za wysoka.

Przymierzałam się na KLX 250... pod moim ciężarem ugiął się niewiele, a do ziemi to ja jeszcze miałam że ho ho... Wysokość siedzenia 890 mm

Liczę na to że KLX 125 jest miększa więc ugnie się więcej. Wysokość siedzenia 830 mm.

Zamierzam jeździć raczej lajtowo po szutrach, lasach czy łakach więc maszyna nie musi być mega mocna (mniej remontów :) )

 

@ Stoźu - z tym DRZ 400 zgadzam się z Tobą w 100% :) Co do Yamaszki ttr 230 to muszę się zorientować z ta rejestracją.

Edytowane przez bagienka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

crf powinna być z homologacja.

 

chciałem ttr też proponować ale są stare...

 

poszukaj może 2T są napewno lżejsze tylko nie wiem czy na tyle niewysokie

 

 

EDIT: siedzenie 866 mm

 

a tu jeszcze może sie stronka przyda http://motodriver.eu/enduro-cross-f11/wybor-moto-honda-crf-350-t19003.html

 

EDIT 2 :P

 

to może trialówke : homologacja jest i siedzisko też niiiiiiisko :P

Edytowane przez ReD-GreeN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co kombinować dt 125 :D........ części masa nowych i używanych, nie za mocna nie za słaba, niska, bezobsługowa, dopuszczona do ruchu......

 

ja rozumiem że boisz sie miny i nie chcesz używanego motocykla ale obecnie nie ma nic sensownego nowego, jak miałbym iść na kompromis i jeszcze dopłacać to bez sensu....

 

kupić dt 125 w najmłodszym roczniku jaki sie da w enduro RE (z starterem chyba 04 to najmłodszy potem tylko SM ?? ) resztę na ewentualne poprawki i latać

 

dt 125 -klxa bije na łeb zawiasem, mocą.... te wszystkie nxy i nne wydumki zresztą też.......klx 125 w ogóle jest dopuszczony do ruchu ??

 

jedynie xr250 wydaje sie sensowną propozycją z tego wszystkiego oprócz dt.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuje KTM EXC 125 Six Days 2012 na wtrysku, u Wojciechwicza ustawią Ci wszystko pod Ciebie i nie bedzie problemu. www.ktmolsztyn.pl mozesz śmiało zadzwonic.

 

Kolejny który nie widzi nic po za "czubkiem własnego nosa". Akurat exc to nie jest najlepszy wybór dla drobnej dziewczyny która nie ma wcale doświadczenia

 

Swoją drogą kto Ci sprzedał bajkę że exc 125 jest na wtrysku ?

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurza stopa ludzie opanujcie się !! exc 125 dla niskiej dziewczyny, która nigdy nie latała ? przecież to jej wyleci z pod tyłka przy pierwszym ruszaniu...

 

Koleżanko nie napalaj się tak na nowy motocykl, bo jeszcze zdążysz. Na początku, uwierz, zaliczysz sporo wywrotek a części do nówki kosztują srogo $$$. Kup tak jak ci radzi michoa DT 125, jest do tego full części a naprawdę wdzięczny sprzęt dla początkującego. Ma dozownik oleju także nie przejmuj się, że to dwusuw, nie będziesz musiała mieszać paliwa z olejem. Jeśli nie odpowiada ci "dzikość" dwusuwa (czyli moc dopiero w górnych partiach obrotów) to najlepszym wyborem będzie NX 250 lub bardziej terenowa XR 250. Jak poduczysz się jazdy, obsługi itp to sobie za rok czy dwa kupisz nówkę niewiele tracąc na sprzedaży jeśli będziesz dbać o maszynę. Pieniądze lepiej zainwestuj w porządne buty !! zbroję i ochraniacze.

 

p.s. z tym exc na wtrysku to popłynąłeś :D

 

-

 

zapomniałem dodać, nie myśl sobe, że nowe motocykle są bezobsługowe - serwis też kosztuje, lepiej więc kupić starszy motocykl i mięc na bieżące naprawy niż nowy, który będzie stał w garażu ;)

Edytowane przez Saltus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...