Skocz do zawartości

ENDURO DLA NISKIEJ DZIEWCZYNY !


Rekomendowane odpowiedzi

eśli nie odpowiada ci "dzikość" dwusuwa (czyli moc dopiero w górnych partiach obrotów) to najlepszym wyborem będzie NX 250 lub bardziej terenowa XR 250

 

akurat dt jest dzika jak 80 letnia sparaliżowana babcia :D jak przy zaworze wydechowym nie grzebał jakiś wiejski majster to oddaje moc dosyć liniowo, strzału mocy w momencie kiedy wpada w rezo nie czuć prawie wcale, chyba że ma jakiś tuning np wydech gianelli....

 

dzika jest crm albo rx, tu amator może sie zrazić brakiem dołu i narowistością, ale nie dt....

 

spalania też nie ma co sie bać jak sie normalnie jeździ pali te 5/100....

serwisu w zasadzie nie ma w tym motocyklu-pilnować oleju w dozowniku, raz na rok olej w skrzyni, czasem jakiś filtr, opony enduro stykają na 3 pokolenia, kostka na rok przy mega ostrym pałowaniu do nawet 2 spokojniej, napęd podobnie....

 

Jeszcze nie widziałem 2T na wtrysku :blink:

 

aprilla sr50 ditech choćby.....

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ latirider - Yamaha WR 125 oraz 250 niestety za wysokie :/ 910 mm oraz 930 mm również w wersji R i X

Może można coś obniżyć muszę się zorientować :)

 

 

WR250R można obniżyć o 2 cm bez żadnych kosztów (na półkach przedniego widelca i śrubą na amortyzatorze tylnim). Kolejne 4 cm to już zakup kitu http://www.motorcycleloweringlinks.com/index.php?content=yamaha-lowering-link-wr250xr

Coś na pewno da się jeszcze urwać u tapicera, przerabiając siedzenie. Motocykl waży chyba 134 kg, więc weź to pod uwagę. Poza tym, nie bardzo jest się do czego przyczepić. Zawieszenie (szczególnie przód) jest solidne i da radę nawet w dość trudnym terenie (ale bez wielkich skoków). Dużą zaletą jest wtrysk i spore przebiegi między przeglądami (olej 6 tys, zawory 42 tys :notworthy:. Zbiornik nie jest zbyt duży, ale te 160-180 km da się zrobić w lekkim terenie. Silnik wybitnie lubi wysokie obroty i dopiero przy nich pojawia się przewaga osiągów nad KLX 250. Mam WR-kę od 1,5 roku i jak na mój temperament terenowy jest idealna :) Jak masz jakiś pytania, to wal śmiało.

 

Jeszcze nie widziałem 2T na wtrysku :blink:

 

 

Aprilia SR 50 "Di-Tech" i któraś Vespa Piaggio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O... dzięki chłopaki za odpowiedzi... znów będę miała co robić w pracy :icon_biggrin:

Teraz muszę przeanalizować dane :)

 

Bagienko, to ja jeszcze coś dopiszę :)

 

Nie dawno przerabiałem temat z moją dziewczyną, wzrost jak twój.

I po długich poszukiwaniach, nieprzespanych nocach, liczba przeczytanych tematów ogromna - znaleźliśmy i zdecydowaliśmy !

 

Yamaha XT 125 , rok 2005. Troszke waży, bo ok 115-120 kg, ale jest w miarę niska, silnik 4T chodzi baaaaardzo fajnie, jak się pociśnie to naprawdę jak dla dziewczyny początkującej fajna jazda, mi się udało na koło podnieść bez większych problemów :) Pozatym bardzo elastyczny fajny silniczek.

O ten motorek wystarczy trochę dbać i jest praktycznie bezobsługowy. Oczywiscie modele zazwyczaj są z lampami itd, wszystko co potrzebne do zarejestrowania :)

No i oczywiście ładny i zgrabny.

 

Jeździ już 3 miesiące i zero gleb, a 90% jazdy to enduro :) A zaczynała od umiejętności ... rowerowych :)

 

Pozdr i powodzenia !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ banan8 - Tych nieprzespanych nocy to chyba jeszcze parę przede mną :wink: zanim dokonam wyboru.

Yamaha XT 125 jest na mojej liście "życzeń"

 

Nadal gryzę się z wyborem między nowym a używką.

Widzę że większość z was jest z DUŻYCH miast lub okolic, a ja mam ten problem że mieszkam "na końcu świata" i do najbliższego pożądanego serwisu mam jakieś 100 km. Więc nie chciałabym zaglądać tam za często. Naprawy u "Pana Zdzisia" odpadają... bo ja kompletnie się nie znam na tych sprawach i po prostu boję się... wolę serwis renomowany, polecany, sprawdzony itp.

 

banan8 widzę że jesteś posiadaczem KLX 250 a który rocznik? Mój mężulek jeżdzi KLX 250 2009 r. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, z nowym to jest tak jak z samochodem z salonu, może wymagać obowiązkowych wizyt w serwisie (z racji gwarancji itp.), aczkolwiek nie odradzam bo nowe to wiadomo nowe :)

 

A z używką juz troszke inaczej w tej kwestii :)

Ja też długo szukałem, zarowno dla Kobietki jak i dla mnie, bo nie ukrywam że ciężko znaleźć coś młodego i zarazem w dobrym stanie (bo po co sprzedawać coś młodego i w dobrym stanie?) ;) , często są jakieś wady które sprzedawca ukrywa. Miałem i takei sytuacje że jechałem ponad 400 km z przyczepką, przyjeżdzam, a motor katastrofa (oczywiście wizualnie wszystko cacy), telefonicznie zapewnienia były że chodzi jak igiełka.... a na miejscu nóż w kieszeni otwierał się...

 

No ale bywa, takie czasy mamy.

 

Mój KLX jest z 2006 roku i mam go od kilkunastu dni :) Więc bardzo chętnie nawiązałbym kontakt z "mężulkiem" by napisał mi jak najwięcej o tym własnie modelu :) Ja osobiście za wiele o nim nie wiem, bo dłuuugo szukałem suzuki drz lub yamahy wr i o tych motocyklach trochę czytałem. Przez przypadek padło na KLXa i jestem naprawdę bardzo zadowolony :) Mam nadzieje że Twoja połówka także :)

 

Daj znać jaki stan wiedzy posiada Twój mąż :) może ma instrukcje, lub jakieś ciekawe informacje dotyczące tego własnie modelu :) Chętnie podzielę się tym, czego sam się dowiedziałem przez ten krotki okres odkąd go mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mi przyszło do głowy - może coś takiego ?

 

http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_Tricker_2005

 

chyba już nie produkują, ale może jakaś dobra używka się trafi. Wygląda trochę nietypowo, ale z tego co piszą, to bardzo przyjemna zabawka.

 

Edit

 

o nawet jednego fajnego znalazłem

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=149424118&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeModelVariant1.modelDescription=tricker&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1

Edytowane przez TomekL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej poszukaj czegoś bardziej popularnego co by nie było później problemu z odsprzedażą ? Taka wr-ka albo klx będzie dobrym wyborem, a jak się nie boisz używanego sprzętu to podcziwa yamaha dt 125, na dwusuwie ładnie nauczysz się operowania sprzęgłem i hamulcami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DT 125 nie ma co więcej kombinować. Moto sprawdzone chyba przez każdego. Tanie w zakupie i eksploatacji. Prosty silnik przy którym byś się nawet nauczyła jakiejś obsługi. Bo jak chcesz posiadać brudasa to wypada podstawowe rzeczy samemu porobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam wszystkich ponownie... po długiej przerwie milczenia!

 

banan8 - Poszukiwania motorku na razie zostały przerwane ze względu na stan błogosławiony poszukującej :)

Myślę że do tematu wrócimy w przyszłym roku, a może zakupimy moto po Nowym Roku, może będzie jakaś wyprzedaż modeli 2011.

Nadal myślę o KLX125... no zobaczymy!

A co do Twojego pytania o stan wiedzy mego mężulka, to niestety jest ona bardzo, bardzo skromna. Posiadamy instrukcje w formie papierowej, która była dołączona do moto, więc gdybyś był zainteresowany jakimś działem to mogę zrobić scan.

 

Pozdrawiam wszystkich miłośników jednośladów!

 

P.S. Zgadzam się z bartkiem85 "jak chcesz posiadać brudasa to wypada podstawowe rzeczy samemu porobić" - więc trochę nauki przede mną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wreszcie ktoś wziął się poważnie za zbudowanie moto enduro dla początkujących, który:

- jest nowoczesny !!!

- lekki 99kg !!

- niski 88cm

- ma rozrusznik

- nie obrywa rąk - niecałe 30km

 

idealny dla dziewczyn !

 

Mowa o KTM Freeride 350. Niestety to nowość 2012 więc na tanią używkę trzeba bedzie poczekać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ja to bym poszedł do kogoś co ma szprzęt koło 50KM i powiedział "ej Ziom, daj się furnąć" i spróbował się bujnąć delikatnie dodając gazu. jakby mi się to podobało to kupiłbym taki sam i co noc kładąc się spać myślałbym ile jeszcze w tym moto jest piekła które na mnie czeka :D :D ale w Twoim konkretnym przypadku (odpowiadasz za więcej niż jedno życie) to stawiałbym jednak na 125 ale 2t. mały, lekki i z przypirdem :) tylko dżwięk taki trochę wk...jący :D

pozdro.

 

zapomniałem dodać :D

na YOUTUBE jest pełno filmów pokazujących ludzi, którzy ŹLE wybrali swój pierwszy motocykl enduro :D

http://www.youtube.com/watch?v=nejPtLmAsQQ&feature=related

pozdrwiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...