Gość nem tudom Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Nie. To nie jest za dużo. Utrzymanie w dobrym stanie takiego starocia (MZ to już chyba na żółte blachy się może kwalifikować) wymaga sporo czasu, nakładów i poświęcenia. Chyba że te 4 tysie ktoś woła za parcha serwisowanego przy pomocy drutu i szarej taśmy. Myślę że więcej powiedzą Ci na forum MZ.Co do pytania "jaki motocykl", użyj wyszukiwarki na górze po prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 MZ zawsze były w cenie, lecz jak dla mnie MZ w miarę dobry stanie to wydatek pokroju 2,5k. Masz jeszcze do wyboru Jawę TS 350 jeśli chodzi o takie motorki, coś z bardziej klasycznym wyglądem, to CZ - motorki te nie są drogie. Można też szukać jakiegoś starszego Japońca, ale to już grzebaniny dużo będzie, bo w takiej cenie to już stany agonalne, Może jakaś DR 350. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Ciężka sprawa bo tyle to kosztują dwie opony, łańcuch, bańka oleju, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, filtry i klocki hamulcowe.Są takie mało lubiane co nie znaczy mało wartościowe motocykle o budzącej w prawdziwych twardzielach obrzydzenie pojemności 125. Myślę, że mógłbyś poszukać jakiegoś DR125, czy coś w tym guście.Obawa, że przepłacisz pojawia się również wtedy, kiedy kupisz motor za 2 tys. a kolejne dwa trzeba będzie dołożyć żeby się tym w miarę dało jechać.np.http://allegro.pl/honda-cm125-cm-125-custom-rebel-1992r-i3202127996.htmlniezniszczalny GieNek http://otomoto.pl/suzuki-tu-M3611037.htmldzielna Dr http://allegro.pl/suzuki-dr-125-stan-bdb-wszystko-sprawne-w-100-i3215122210.htmlTrzeba się dobrze zastanowić co Ci jest potrzebne, bo jak budżet słaby to myślenia więcej. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Tylko nie gienek i dr. Te silniki suzuki 125 to najgorsze padło na jakim dane mi było jeździć (no i awaryjne z tego co dane mi było widzieć). Już mtx80 jest lepszy pod każdym względem. Za 2k szukałbym DT/ sachs 125. Tanie w naprawie i eksploatacji (oprócz zużycia paliwa 7l/100). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) Za 2,5k to mozna kupic w miare dobry rower. Nie chce Cie zniechecac, ale kupujac tak tani motocykl musisz sie liczyc i z duzymi kosztami. i z koniecznoscia ustawicznego grzebania.Stare, wyeksploatowane motocykle nie sa tanie w utrzymaniu i wymagaja duzo troski (i cierpliwosci...)A stalych dochodow jak rozumiem nie masz. Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez komandosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Niekoniecznie. Ja swojego pierwszego japońca kupiłem za 1500zł (kupę lat temu), rocznik wtedy 1982. I przez dwa lata włożyłem w niego 600zł (z czego 400zł to były niepotrzebne pierdoły). Dlatego proponuję celować w starsze niewysilone 2t, bo w razie awarii koszty nie będą duże a i takie sprzęty naprawdę sporo są w stanie znieść zanim padną (jak miałem hondę mbx to wytrzymała nawet spory kawałek bez oleju w skrzyni i płynu w chłodnicy). Zresztą nawet jak kupi padło i później sprzeda z zarżniętym silnikiem to straci 1 tys. zł więc bardzo niewiele. Ja bym radził kupić ale raczej nie bawić się w przesadne inwestycje i doprowadzanie do ideału (jedynie aby hamulce były sprawne a z zawiechy nie ciekło) a jak już zrobi się strucel kompletny to sprzedać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schyzu Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Rozumiem, ale ja nie chce jakiegos scigacza za takie pieniadze bo wiem ze to sie rozleci, ineresuja mnie takie stare motorki typu MZ WSK itp tylko dac za MZ 3tys lub 4, to wole dolozyc i kupic jakas honde 600 za 6tys ale tak mozna dokladac ze 100razy wiec jest problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 jeszcze 1-1,5 tyś i masz gs 500 albo jakaś xj'te - moze lepiej popracować jeszcze miesiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Istnieje również opcja poszukać ETZ 251 za ok. 1,5 tyś. zł z założeniem , że pozostałego tysiaka włożysz w remont.Jeśli dasz sobie sam radę z doprowadzeniem go do odpowiedniego stanu to przynajmniej będziesz wiedział na czym jeżdzisz -frajda przy tym ogromna a praktyka zdobyta przy remoncie z pewnością przyda się w przyszłości do samodzielnego serwisowania bardziej skomplikowanych sprzętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Czytuję sobie czasami w ramach hobby forum MZ. Nie wygląda to różowo: sprzęty zwykle katowane po wsiach, serwisowane przy pomocy przecinaka i młotka. Braki w oryginalnych częściach uzupełaniane fantazją właścicieli (albo i nie: bez połowy tych podkładek w skrzyni biegów też przecież jeździ). Na kolana powaliła mnie MZ-ka, której poprzedni (przedforumowy) właściciel zamiast klucza przy montażu używał... spawarki. Obawiam się, że duża część MZ-ek na rynku może pochodzić z takich właśnie klimatów.Aha. I żeby nie było, że jestem uprzedzony: Uważam te sprzęt za najfajniejszy wyrób made in DDR (obok tej ich oranżady o brzoskwiniowym smaku). Wart porządnego serwisu i idealny do współczesnych miejskich zastosowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.