Markes Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Witam, w pewnym momencie moja zabaweczka zaczęła dziwnie chodzić dokładniej to nie reagować na gaz i coś dziwnie stuka, nie wiem co to bo ciężko cokolwiek namierzyć w motocyklu chodzącym na pełnych obrotach, zrzuciłem airbox i zobaczyłem coś dziwnego: olej i opiłki w dolocie powietrza oraz na 2 gaźnikach: silnik jest świeżo po remoncie (wymiana wału i panewek) co to może być? Pomóżcie bo mi już ręce opadają :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Pojecia nie mam co sie dokladnie stalo, ale na pewno nic dobrego.Czy Yamaha przewiduje remonty walu korbowego, bo mnie sie wydaje ze chyba nie ?Czy kupiles nadwymiarowe panewki u dealera, czy sa dorabiane przez warsztat robiacy remont ?Ile zrobiles km po tym remoncie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 A swoja droga, ciekawe ilu nieswiadomych bedzie jeszcze robic "remonty silnikow" i "wymiany panewek" w rzedowkach japonskich? Tyle bylo o tym tematow a niektorzy chyba nigdy sie nie naucza ze takich silnikow sie nie remontuje szlifowanymi walami i dorabianymi panewkami.. Ba-nawet wymiana na uzywany kompletny wal razem z fabrycznymi panewkami to ryzyko ze wzgledu na dokladne pasowanie panewek glownych w bloku silnika, jesli sie ma sie czym dokladnie tego zmierzyc (albo sie nie potrafi) to moze byc nieciekawie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Może poleciało przez odmę do airboxa (zależy jak jest poprowadzona). Wał taki da się zrobić, ale jest to dosyć trudne i kosztowne (nie opłacalne) chce na tym oprzeć moją inżynierkę jak do niej w końcu dotrwam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Reasumując kolego to rozbieraj silnik od góry i patrz co i jak wygląda jednocześnie szukając używanego silnika. I zapamiętaj raz na zawsze (już koledzy napisali) : japońskich rzędówek się nie remontuje (i tyczy się to niektórych silników samochodowych).Ci, którzy oferują Ci remont albo są laikami albo naciągają Cię na kasę i tyle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 a jak to się ma do v2 i v4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 a jak to się ma do v2 i v4 ? Tak samo. Szukasz drugiego silnika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markes Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 ile zrobiłem km? nie mam pojęcia, moto pojeździło jakieś 3 godziny po remoncie.Odpowietrznik też odpada bo od 2 lat był podciągnięty pod kierownice zamiast do airboxa a co do wału to był wkładany komplet z innej yamahy (wał+panewki).O tym że takich remontów się nie robi pierwsze słyszę i zapamiętam na przyszłość :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_lbn Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 było już troche tematów o remontach japońskich silników, chyba nikt jeszcze dobrze na tym nie wyszedł, prędzej czy później silnik i tak się sypał zawszea mnie zastanawia nie tyle sposób w jaki opiłki się dostały w to miejsce, tylko ich źródło raczej, bo te z panewek wału byłyby złotawe... może z wałków rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 mi sie wydaje ze tłok spotkał sie z zawrami i je zniszczył a nastpenie przez brak zaworów opiłki powróciły do airboxa ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wedłog mnie mogl ktos [polozyc airbox kolo szlifierki i pozniej wladowac filtr i przez zasysanie powietrza wciagnela yamaha opilki do srodka i oprocz gaznikow zrobila tez szkody na cylindrach i zaworach wedlog mnie tak bylo najpredzej jakis niechlujny mechanik to mogl robic. A kumpel robil wal i panewki w 900 CBR i juz naklikal na niej 14tys i jest spoko wiec mysle ze mozna zrobic tylko musi byc odpowiedni mechanior. Przeciez jak skladaja te waly w fabryce i to sa czesci zamienne to mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Wedłog mnie mogl ktos [polozyc airbox kolo szlifierki i pozniej wladowac filtr i przez zasysanie powietrza wciagnela yamaha opilki do srodka i oprocz gaznikow zrobila tez szkody na cylindrach i zaworach wedlog mnie tak bylo najpredzej jakis niechlujny mechanik to mogl robic. A kumpel robil wal i panewki w 900 CBR i juz naklikal na niej 14tys i jest spoko wiec mysle ze mozna zrobic tylko musi byc odpowiedni mechanior. Przeciez jak skladaja te waly w fabryce i to sa czesci zamienne to moznaWał i panewki są częściami zamiennymi a nie do regeneracji jak sam zauważyłeś.Poza tym szkoda strzępić język, jak Ci padnie silnik (czego Ci nie życzę) to sobie zrobisz szlif wału i tyle. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Pierwszy motor ktory mi sie trafil taki pechowy wiec lepiej wypluj te slowa bo temu mojemu wiecznie cos dolega pechowa mam maszyne choc sie jezdzi super A przypokmnialo mi sie u kupla pojawily sie opilki w odmie jak tryb padl w skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markes Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 No jak w misce są opiłki to albo skrzynia albo panewy (wiadomo), nic chyba nie pomoże tylko w weekend jak wrócę do pl rozbierać tą padlinę dalej i szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 Mi to wygląda jakby wypluło zawór dolotowy ale nie potrafię powiedzieć jakim cudem zmieliłoby go na opiłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.