Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 a co z Hondą F6C Valkyrie? Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 a co z Hondą F6C Valkyrie?No calkiem przyjemnie jezdzi - mialem przyjemnosc niejeden raz walcem jechac. Kopa ma chociaz nie oddaje tego brutalnie jak V-ki. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyokushin Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=BUBio8Evsx8&feature=relatedBoss Hoss. 8.2L BIG BLOCK. Produkowane seryjnie.http://www.bosshoss.com/view_bike.asp?x=BHC3LS3 Boss Hoss. 6.2L, 455KM. V8.Pozamiatane. Edytowane 31 Lipca 2011 przez Kyokushin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magman Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Uwazaj bo Cie wlasciciele VTXow zlinczuja za swietokradztwo i bluznienie.:)Ale dlaczego niby mieli go zlinczować?Nie wiem jak 750,ale 1100 to piekło w porównaniu do VTX 1,8 ,chociaż ja na mojego nie narzekam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Nooo, ale potem jeszcze trzeba zahamować, albo nie daj boże skręcić... :icon_razz: Maniek heheheh święte słowa :notworthy: Z zasady jestem odporny na podpuchę przez szlifierki,ale czasem trzeba ochłodzić potencjalnego kamikadze na jakiejś szlifierce i dać poniuchać oparek z rurki, pod warunkiem, że na prostej :icon_mrgreen: Co do V-MAX o którym wspomniał któryś z kolegów, to testowałem przez trzy dni i trzeba przyznać, że to naprawdę jedzie hehehehe ale swojej magny nie zamieniłbym na nic, za dużo włożonej pracy w wygląd a ile przy tym wypitego piwka uffffffff :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ej, a ja mam pytanie, bo nie kumam.Po co wam tak zapie**alające czopki? Przecież przed chwilą zachwalaliście jazdę z prędkością 80km? Mi np. vmax do 150km/h by zupełności wystarczył. Problemem jest dla mnie natomiast brak przyśpieszenia w górnych warstwach obrotów, bo na ekspresówce zbyt duzo czasu zajmuje mi wyprzedzanie jakiejś Skody Fabii :D Więc tak na prawdę ten cały v-max to tylko poprawia mi samopoczucie, ale z praktycznych zastosowań to nie wiele z tego mam. No chyba że jadę sam, pustą i prostą autostradą i mam czas i miejsce na rozpędzenie go do oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 jak naprawdę nie kumasz, to zapytaj nemuszki ona Ci wytłumaczy :icon_mrgreen: przecież cały temat opiera się na mocy i momencie obrotowym, a wynikający z tego v-max tak naprawdę nikogo nie interesuje bo powyżej 200km/h i tak ciężko się utrzymać na sprzęcie - co dopiero skręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemV4 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ej, a ja mam pytanie, bo nie kumam.Po co wam tak zapie**alające czopki? Przecież przed chwilą zachwalaliście jazdę z prędkością 80km? Mi np. vmax do 150km/h by zupełności wystarczył. Problemem jest dla mnie natomiast brak przyśpieszenia w górnych warstwach obrotów, bo na ekspresówce zbyt duzo czasu zajmuje mi wyprzedzanie jakiejś Skody Fabii :D Więc tak na prawdę ten cały v-max to tylko poprawia mi samopoczucie, ale z praktycznych zastosowań to nie wiele z tego mam. No chyba że jadę sam, pustą i prostą autostradą i mam czas i miejsce na rozpędzenie go do oporu. Ano po to, żeby mieć świadomość tego, że każda puszka lub inne produkty (np ChRL) mogą sobie pooglądać nasze wydechy (a i to tylko przez chwilę). Po to , żeby móc ciągnąć od samego dołu a nie wkręcać się na obroty, żeby mieć odejście. To gwarantuje na prawdę niesamowity komfort psychiczny na drodze. Wtedy nawet jazda 60km/h jest przyjemna, bo wiesz co możesz zrobić, jeżeli tylko ZECHCESZ Maniek heheheh święte słowa :notworthy: Z zasady jestem odporny na podpuchę przez szlifierki,ale czasem trzeba ochłodzić potencjalnego kamikadze na jakiejś szlifierce i dać poniuchać oparek z rurki, pod warunkiem, że na prostej :icon_mrgreen: Co do V-MAX o którym wspomniał któryś z kolegów, to testowałem przez trzy dni i trzeba przyznać, że to naprawdę jedzie hehehehe ale swojej magny nie zamieniłbym na nic, za dużo włożonej pracy w wygląd a ile przy tym wypitego piwka uffffffff :flesje: Madzia super - gratulacje. Powiedz mi tylko, po co Ci te frendzelki na klamkach. Jedyną osobą, którą rozumiem, że je lubi jest moja mała córeczka (i ma je przy różowym rowerku). Przecież to tylko wkurza przy jakichkolwiek prędkościach powyżej 120km/h i powoduje, że moto wygląda jak z Cosmopolitana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Maniek heheheh święte słowa :notworthy: Z zasady jestem odporny na podpuchę przez szlifierki,ale czasem trzeba ochłodzić potencjalnego kamikadze na jakiejś szlifierce i dać poniuchać oparek z rurki, pod warunkiem, że na prostej :icon_mrgreen: Co do V-MAX o którym wspomniał któryś z kolegów, to testowałem przez trzy dni i trzeba przyznać, że to naprawdę jedzie hehehehe ale swojej magny nie zamieniłbym na nic, za dużo włożonej pracy w wygląd a ile przy tym wypitego piwka uffffffff :flesje: wg mnie magna jeden z lepszych czopów wg klasyki prędkości, designu i duszy..., być może raz kiedyś zakupie magne do niedzielnych przejażdzek.patrząc na foto, moto prezentuje się rewelacyjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Ano po to, żeby mieć świadomość tego (...) Wtedy nawet jazda 60km/h jest przyjemna, bo wiesz co możesz zrobić, jeżeli tylko ZECHCESZ Ok. już kumam. Nie mam więcej pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rzadziak1 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Madzia super - gratulacje. Powiedz mi tylko, po co Ci te frendzelki na klamkach. Jedyną osobą, którą rozumiem, że je lubi jest moja mała córeczka (i ma je przy różowym rowerku). Przecież to tylko wkurza przy jakichkolwiek prędkościach powyżej 120km/h i powoduje, że moto wygląda jak z Cosmopolitana. PrzemV4 chyba przyznam Ci rację i je zdejmę hehehehehe Jesteś chyba trzecią osobą, która mi to mówi:-)))Może lepiej byłoby je wykorzystać po kolacji przy świecach ze swoją Panią w celu ustalenia kto jest Panem w tym domu hehehehe Dobra zdejmuję! Ale jak nastąpi nieoczekiwana zmiana miejsc i ja będę ofiarą frędzli??? :-)))))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.