samolot Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Chce wstawić instalacje LPG do Seata Cordoby 1.4 16V z 2003 roku. Jaką instalacje ( nazwa producenta, typ, model) lub komponenty do instalacji polecacie żeby jazda była bezproblemowa, ekonomiczna i instalacja służyła przez długie lata.Czy instalacje LPG można "legalnie" przełożyć do innego auta z silnikiem 16V czy nie ma takiej możliwości. Jakie formalności należy wtedy przejść? Czy taką przekładkę można wykonać samodzielnie czy trzeba skorzystać z stacji zakładających LPG? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Przekładać instalacji wedle prawa nie wolno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Wstaw sekwencyjną i zapomnisz o niej i o problemach.Przekładać instalacji nie wolno jednak możesz zapytać w warsztacie czego dokładnie nie wolno przekładać bo napewno nie chodzi o zawory itp a o zbiornik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Przekładać instalację wolno ale przez zakłady posiadające odpowiednie certyfikaty. Jak posiadasz symetryczny kolektor ssący to wystarczy II generacja (stag 100 lub 150 naprawdę dobrze jeżdzi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Założyłem rok temu do Civica BRC sequent 24 i jak na razie zero problemów. Podobno tańsza wersja "light" jest niewypałem i tą wszyscy odradzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Również mam BRC sequent 24, co prawda zrobiłem dopiero 3500 km ale chodzi świetnie od pierwszego odpalenia. Instalacje IV gen są na tyle dopracowane, że podstawą bezawaryjnej jazdy jest znalezienie odpowiedniego warsztatu - niestety kupa znajomych pozakładała u pana wiesia w stodole, teraz pieprzą jakie lpg jest awaryjne... mam stilo 1,6 2004r, pali średnio 9l lpg, nie zdażyło mi się, by w środku waliło gazem od pustego strzału - jedyne co lekko wku**ia, to muszę dodać więcej gazu przy ruszaniu - jakby miał mniej momentu, ktoś zauważył coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zdecydowałem się na BRC sequent 24 za 2500zł bo STAG 300 jest zaledwie 300zł tańsza. BRC jest instalowana w samochodach "trudnych technicznie" np Toyota gdzie kiepska instalacja zniszczyłaby głowicę, w nowych samochodach z salonu. W instalacji tej wszystkie części są jednego producenta.Jaką odległość w km potrzebuje instalacja BRC sequent 24 do przejścia z benzyny na gaz latem a jaką zimą?Ile km można przejechać na takiej instalacji. Co trzeba wymieniać lub regulować i co ile km i jakie są tego koszta?Co z przełożeniem instalacji do innego samochodu? Ile konkretnie kosztowałaby taka impreza i jakich części nie można przekładać? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Jaką odległość w km potrzebuje instalacja BRC sequent 24 do przejścia z benzyny na gaz latem a jaką zimą?Zależy jaką temperaturę cieczy chłodzącej Ci ustawią.Ja miałem na początku 30 stopni i latem/jesienią fajnie chodziło, ale zimą potrafił szarpnąć po przełączeniu. Potem zmienili mi na 35 stopni i jest ok-choć trochę więcej paliwa weźmie na starcie;)Ile km można przejechać na takiej instalacji. Co trzeba wymieniać lub regulować i co ile km i jakie są tego koszta?Przeglądy masz co 15000 km.Wymiana filtra fazy lotnej na każdym przeglądzie a ciekłej na co drugim.Co z przełożeniem instalacji do innego samochodu? Ile konkretnie kosztowałaby taka impreza i jakich części nie można przekładać?Ale z dupy pytanie....pasek rozrządu też wyciągasz przed sprzedażą i przekładasz do innego auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.