Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie przyznam że jak zaliczyłem lowside'a na prawym na Lublinie to głównie z powodów:

1. wejscie na zamknietym gazie bez zakładki.

2. gaz w punkcie.

3. za mały sag tyłu i nie wybrał.

 

Trochę kilometrów już wyjeździłem, o technice też trochę wiem, ale widocznie jeszcze za mało. O co chodzi z jazdą "na zakładkę"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ernestZL

 

 

tez mnie to zlewa... kazdy musi miec fote jak kolanem dotyka asfaltu na jakims pseudo torze. w ogole jak zaczyna sie jakas merytoryczna dyskusja to hahaha jak foty nie pokazesz to w ogole nie masz co gadac, a potem i tak sie okazuje ze lataja CBF-em (czego nikomu nie odmawiam) albo dzwonia przez cala europe ze jakas pierdola padnie...

 

tak naprawde wystarczy wykonac 2 telefony zeby wiedziec kto jest kto na tym forum...

 

smiechu warte ;) znaczy do kilku userow to mam pelen respekt ale nie bede palcem pokazywal bo moja pozytywna opinia moze im tylko zaszkodzic...

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest fenomen. To jest elementarna części mechaniki zawieszenia.

 

Wiesz, co do mechaniki, to nie musisz mi tłumaczyć. Wytłumacz ludziom, którzy czytają ten temat, na czym konkretnie polega zmienna długość rozstawu osi motocykla w czasie jazdy. Dlaczego i jaki ma ona wpływ, np. na pokonywanie zakrętów. Potem możesz spokojnie pisać o low i hi na torze Radom

Bo jak na razie, temat nadaje się do działu humor

Edytowane przez josha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ernestZL

 

 

tez mnie to zlewa... kazdy musi miec fote jak kolanem dotyka asfaltu na jakims pseudo torze. w ogole jak zaczyna sie jakas merytoryczna dyskusja to hahaha jak foty nie pokazesz to w ogole nie masz co gadac, a potem i tak sie okazuje ze lataja CBF-em (czego nikomu nie odmawiam) albo dzwonia przez cala europe ze jakas pierdola padnie...

 

tak naprawde wystarczy wykonac 2 telefony zeby wiedziec kto jest kto na tym forum...

 

smiechu warte ;) znaczy do kilku userow to mam pelen respekt ale nie bede palcem pokazywal bo moja pozytywna opinia moze im tylko zaszkodzic...

 

Sugerujesz, że forum nie działa jak należy, że dane jego użytkowników nie są odpowiednio zabezpieczone, czy chcesz nam wmówić, że doszło do przestępstwa i że lepiej mieć wiedzie merytoryczną niż praktyczną.

 

Poza tym naucz się pisać. Bo co z tego, że masz przeogromną wiedzę, którą nie możesz się podzielić, bo nie umiesz napisać jako tako zrozumiałego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a są zmienne? Ja dalej się upieram, że rozstaw kól jest stały. To o czym Ty mówisz, jest umowną kwestią. Dziwię się, że w tak wytrawnym gronie motocyklistów,(wyścigowców) nikt, jak do tej pory, nie potrafił wyjaśnić, na czy polega fenomen zmiany rozstawienia kół. Ja mam na ten temat, swoje podejrzenia. Sprowadzają się one do tego, że klepiecie w klawiaturę, nie za bardzo wiedząc o czym. Coś gdzieś tam, ktoś usłyszał, ktoś przeczytał.

Josha, a jak to się dzieje że przy większości szlifów końcówki kierownicy robią z reguły wgniotkę w baku. Przecież jak się skręci kierownicę do samego ogranicznika to nadal jest odstęp od baku.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W międzyczasie mógłby ktoś opisać o co chodzi z jazdą na 'zakładkę'? Albo chociaż dać jakiś odnośnik gdzie to jest opisane? Bo google jedyna co wie o zakładkach, to wpuszczanie ludzi przy zwężeniach drogi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Josha, a jak to się dzieje że przy większości szlifów końcówki kierownicy robią z reguły wgniotkę w baku. Przecież jak się skręci kierownicę do samego ogranicznika to nadal jest odstęp od baku.

 

nastepuje "ściecie" ogranicznika...

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo

 

jesli nacisk ogranicznika na rame okreslony wzorem tau=(sila_poprzeczna*moment_statyczny_odcietej_czesci_przekroju)/(mom_bezwl_przekroju*odleglosc) przekroczy naprezenia graniczne dla materialu z ktorego wykonana jest dolna polka ogranicznik przestaje istniec i dostajesz w bak...

Edytowane przez mrbravo

General description: aktualnie brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładka w uproszczeniu to zsynchronizowanie gazu z hamulcem. Wymaga to prawidłowego ustawienia dźwigni hamulca przede wszystkim.

Zamknięcie gazu jest równoznaczne z naciskiem na dźwignię i odwrotnie, a przede wszystkim proporcjonalne.

Głwnie chodzi w tym o płynne i kontrolowane przenoszenie masy dynamicznej.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...