W-max Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Ja sie przyznam że jak zaliczyłem lowside'a na prawym na Lublinie to głównie z powodów:1. wejscie na zamknietym gazie bez zakładki.2. gaz w punkcie.3. za mały sag tyłu i nie wybrał. Trochę kilometrów już wyjeździłem, o technice też trochę wiem, ale widocznie jeszcze za mało. O co chodzi z jazdą "na zakładkę"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) ernestZL tez mnie to zlewa... kazdy musi miec fote jak kolanem dotyka asfaltu na jakims pseudo torze. w ogole jak zaczyna sie jakas merytoryczna dyskusja to hahaha jak foty nie pokazesz to w ogole nie masz co gadac, a potem i tak sie okazuje ze lataja CBF-em (czego nikomu nie odmawiam) albo dzwonia przez cala europe ze jakas pierdola padnie... tak naprawde wystarczy wykonac 2 telefony zeby wiedziec kto jest kto na tym forum... smiechu warte ;) znaczy do kilku userow to mam pelen respekt ale nie bede palcem pokazywal bo moja pozytywna opinia moze im tylko zaszkodzic... Edytowane 16 Listopada 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) To nie jest fenomen. To jest elementarna części mechaniki zawieszenia. Wiesz, co do mechaniki, to nie musisz mi tłumaczyć. Wytłumacz ludziom, którzy czytają ten temat, na czym konkretnie polega zmienna długość rozstawu osi motocykla w czasie jazdy. Dlaczego i jaki ma ona wpływ, np. na pokonywanie zakrętów. Potem możesz spokojnie pisać o low i hi na torze RadomBo jak na razie, temat nadaje się do działu humor Edytowane 16 Listopada 2011 przez josha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecyk Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 tak naprawde wystarczy wykonac 2 telefony zeby wiedziec kto jest kto na tym forum... Ale to nie Ty dzwoniłeś wczoraj do mnie z głupim pytaniem? Cytuj Pozdrawiam, Daniel PiecychnaSzkolenia motocyklowe w Lublinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 ernestZL tez mnie to zlewa... kazdy musi miec fote jak kolanem dotyka asfaltu na jakims pseudo torze. w ogole jak zaczyna sie jakas merytoryczna dyskusja to hahaha jak foty nie pokazesz to w ogole nie masz co gadac, a potem i tak sie okazuje ze lataja CBF-em (czego nikomu nie odmawiam) albo dzwonia przez cala europe ze jakas pierdola padnie... tak naprawde wystarczy wykonac 2 telefony zeby wiedziec kto jest kto na tym forum... smiechu warte ;) znaczy do kilku userow to mam pelen respekt ale nie bede palcem pokazywal bo moja pozytywna opinia moze im tylko zaszkodzic... Sugerujesz, że forum nie działa jak należy, że dane jego użytkowników nie są odpowiednio zabezpieczone, czy chcesz nam wmówić, że doszło do przestępstwa i że lepiej mieć wiedzie merytoryczną niż praktyczną. Poza tym naucz się pisać. Bo co z tego, że masz przeogromną wiedzę, którą nie możesz się podzielić, bo nie umiesz napisać jako tako zrozumiałego zdania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) saul robie skroty myslowe. pisze z telefonu przez co ciezko pieknie sie wyslawiac. nie podejrzewam jednak abys nie rozumial moich uwag... Edytowane 16 Listopada 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 a są zmienne? Ja dalej się upieram, że rozstaw kól jest stały. To o czym Ty mówisz, jest umowną kwestią. Dziwię się, że w tak wytrawnym gronie motocyklistów,(wyścigowców) nikt, jak do tej pory, nie potrafił wyjaśnić, na czy polega fenomen zmiany rozstawienia kół. Ja mam na ten temat, swoje podejrzenia. Sprowadzają się one do tego, że klepiecie w klawiaturę, nie za bardzo wiedząc o czym. Coś gdzieś tam, ktoś usłyszał, ktoś przeczytał.Josha, a jak to się dzieje że przy większości szlifów końcówki kierownicy robią z reguły wgniotkę w baku. Przecież jak się skręci kierownicę do samego ogranicznika to nadal jest odstęp od baku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 nikt, jak do tej pory, nie potrafił wyjaśnić, na czy polega fenomen zmiany rozstawienia kół. Trzeba bylo czytac wyraznie. Krzywer w szybki i prosty sposob opisal. Animacje trzeba Ci zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 W międzyczasie mógłby ktoś opisać o co chodzi z jazdą na 'zakładkę'? Albo chociaż dać jakiś odnośnik gdzie to jest opisane? Bo google jedyna co wie o zakładkach, to wpuszczanie ludzi przy zwężeniach drogi :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Josha, a jak to się dzieje że przy większości szlifów końcówki kierownicy robią z reguły wgniotkę w baku. Przecież jak się skręci kierownicę do samego ogranicznika to nadal jest odstęp od baku. nastepuje "ściecie" ogranicznika... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 nastepuje "ściecie" ogranicznika...Nie znam tego pojęcia. Możesz wyjaśnić? Ale i tak nie o to mi chodziło. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Blood jedziesz hamując przodem i dodająć gaz z tyłu, przez co przód bardziej nurkuję. A zaraz w niezrozumiały sposób theodor to wyjaśni :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 (edytowane) Limo jesli nacisk ogranicznika na rame okreslony wzorem tau=(sila_poprzeczna*moment_statyczny_odcietej_czesci_przekroju)/(mom_bezwl_przekroju*odleglosc) przekroczy naprezenia graniczne dla materialu z ktorego wykonana jest dolna polka ogranicznik przestaje istniec i dostajesz w bak... Edytowane 16 Listopada 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zakładka w uproszczeniu to zsynchronizowanie gazu z hamulcem. Wymaga to prawidłowego ustawienia dźwigni hamulca przede wszystkim.Zamknięcie gazu jest równoznaczne z naciskiem na dźwignię i odwrotnie, a przede wszystkim proporcjonalne.Głwnie chodzi w tym o płynne i kontrolowane przenoszenie masy dynamicznej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zamknięcie gazu jest równoznaczne z naciskiem na dźwignię i odwrotnie, a przede wszystkim proporcjonalne. Czyli nie tak jak ja pisałem?? Nie gaz i hamulec na raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.