Skocz do zawartości

Yamaha YZF R125


Rekomendowane odpowiedzi

I dopóki coś nie padnie ... :D :bigrazz: :icon_mrgreen:

jezdziles/miales aprilie rs ze tak mozesz mowic? NIE? - to nie sie nie odzywaj

 

 

Heh Cagiva mito 500cc napewno nie bedzie miala takiej charakterystyki jak GS :icon_mrgreen: Ma ktos wiecej info na jej temat? sry za offtop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdziles/miales aprilie rs ze tak mozesz mowic? NIE? - to nie sie nie odzywaj

Heh Cagiva mito 500cc napewno nie bedzie miala takiej charakterystyki jak GS :icon_twisted: Ma ktos wiecej info na jej temat? sry za offtop

 

No przepraszam bardzo, ale nie radzę dyskutować że 2t nie jest awaryjne bo ro że są to niestety fakt... A mito 500 zdaje się że już wyszła bo o premierze czytałem już wczesną wiosną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie skoncza sie tematy w stylu"R1 na pierwsze moto...itd" :icon_razz: :icon_twisted:

Nie sądzę, żeby nowa "125" Yamahy się u nas przyjęła. U nas i tak większość będzie chciała zaczynać jak nie od R1, to od R6. Może się mylę (oby). :banghead:

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy dwusuw jest awaryjny w porównaniu do czterosuwa :icon_evil:

 

Miałem Aprilię SR, pieprzyła się non stop, kolega miał RS 125 z 97 r., to samo - elektryka to w ogóle kosmos :icon_mrgreen:

W kółko coś siadało :icon_razz:

 

Tak więc odzywam się Panie makaroniari fan :biggrin: Hrhrh %)

Edytowane przez Qóba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy dwusuw jest awaryjny w porównaniu do czterosuwa :)

 

Miałem Aprilię SR, pieprzyła się non stop, kolega miał RS 125 z 97 r., to samo - elektryka to w ogóle kosmos :(

W kółko coś siadało :)

 

Tak więc odzywam się Panie makaroniari fan ;) Hrhrh %)

jak sie kupuje trupa to tak jest :P Jakos ja z moim dwusuwem nie mam problemow jak i kolega z rs 125 . No tak lepiej jezdzic komiczna nsr ktora to jest taka "solidna i niezawodna" :evil: no ale o gustach sie nie dysktuje. Zakonczmy ta dyskusje bo odchodzimy od tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powracając do tematu to jak zobaczyłem zdjęcia to się napaliłem na maxa. Stylistyka. ten wydech i żółty kolor wszytko piękne ładne. Ale patrze opona na foto mała a w danych 130 i moc 125 i 4T czyli kolejny sprzęt z serii CBR. Jednak jakby nie patrzeć to już praktycznie wszytkie nowe 125 poza rs i mito są w 4t. Normy unijne tego wymagają i tak już będzie, przecież ma się zakończyć o ile dobrze pamiętam produkcja Mito. Nawet skutery coraz częściej wychodzą w 4T. Tak, więc przez normy nadchodzi era małych pojemności 4T :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba, że jednak przejdzie z fazy pomysłu do produkcji ten polski nowy silnik 2t - jj2s. swoją drogą jakoś temat ucichł... aż sobie poszukam :)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ok - idź na solarę, żeby wyglądac na italiano, zrób sobie tatuaż "FORZA Italia" i śmigaj sobie na włoskich sprzętach :icon_razz:

 

A NSR jest jaka jest - na razie zero przygód a v-max do miasta starczy, chociaż RX 50 jest szybsza i tak na prawdę o niej marzyłem, ale wyszło jak wyszło ... :icon_mrgreen:

 

Pozdrawiam - nieoddany żadnej marce :)

Edytowane przez Qóba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ok - idź na solarę, żeby wyglądac na italiano, zrób sobie tatuaż "FORZA Italia" i śmigaj sobie na włoskich sprzętach :notworthy:

 

A NSR jest jaka jest - na razie zero przygód a v-max do miasta starczy, chociaż RX 50 jest szybsza i tak na prawdę o niej marzyłem, ale wyszło jak wyszło ... :P

 

Pozdrawiam - nieoddany żadnej marce :icon_twisted:

wez lepiej wyedytuj tego posta wymaz co nie potrzebne bo jak bedziemy dalej ciagnac ta rozmowe to sie warny posypia . Nie rob gnoju z topicu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie spokojnie!!!

Mi sie bardzo podobaaaa i może jechać nawet te 130, ale ten wygląd i dźwięk bo wkoncu 4T (jeszcze by mieć do niej sportowy wydech :icon_mrgreen: )

Myśle, że bedzie troche wieksza od TZR, bo jak nie to troszQ lipa... :icon_question:

Ale i tak jest Piękna :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, że bedzie troche wieksza od TZR, bo jak nie to troszQ lipa... :D

 

no, na to bym specjalnie nie liczył... pomijając drobiazg, że większość japońskich maszyn wygląda, jakby nie przewidywano kierowcy wyższego niż 1,60m - to sportowe już w ogóle mają ostatnimi czasy gabaryty zbliżające się do roweru :buttrock:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...