Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam ktm lc4 400SC. Chce go zastąpić czymś mocniejszym i w miarę bezawaryjnym motor nie może być zbyt ciężki tak do 140kg na sucho. Dobrze by było żeby na prostej załatwił na przyśpieszenie yamahe wr 450.

Macie jakies typy(enduro)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziwne pytanie :D :D :D

 

xr650r mieści się do 140kg i na prostej nawet exc 5xx odstawia tylko zastanawiam się po co ci odstawienie na prostej wr450f :D

 

coś nie chce mi się wierzyć że mając lc4 400SC brakuje ci mocy rozumiem jakbyś szukał czegoś lżejszego, młodszego, z e-starterem ale mocniejszego ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten lc4 400 SC to nie jest zwykły ma sportowy zapłon i dysze mam go bardzo dobrze opanowanego na motorze jezdze od 5roku zycia zaczynalem od yamahy 50 jezdzilem na yz 125 i drz 400 dr 125,350. Powiem ze ktm jest mocny ale bez jakiejs rewelacji.

Ktm 690 Enduro moze?

Aprilia rxv 450-550 WIe ktos cos o silnmiku czy jest zywotny?

A honda XR 650 Ma żywotny silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to polecam LC4 620, na tym ci mocy napewno nie braknie, moj wazy 125kg z olejem bez wachy. WR'ke napewno objedzie, dużo lżejsza to ona nie jest, a momentu dużo mniej.

 

Jak ci jeszcze za mało to husaberg FE 650, chyba nie ma nic mocniejszego i lżejszego :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W poniedziałek odbieram ktm lc4 400 SC(1999 w bardzo dobrym stanie) lekko po tuningu (sportowy zapłon i dysze tak koleś mówił) jechałem tym i wydawał mi się bardzo mocny. Czy wie ktoś może jak wyglądają jego osiągi na tle suzuki drz 400 S(2008) przyjaciel ma takiego. Ile ten KTM może mieć koni? CZy to prawda że silnik w 400 jest taki sam jak w 600 tylko ze cylinder mniejszy?

Proszę o bardzo szybką odpowiedź.

Pozdrawiam.

 

A ten lc4 400 SC to nie jest zwykły ma sportowy zapłon i dysze mam go bardzo dobrze opanowanego na motorze jezdze od 5roku zycia zaczynalem od yamahy 50 jezdzilem na yz 125 i drz 400 dr 125,350. Powiem ze ktm jest mocny ale bez jakiejs rewelacji.

Ktm 690 Enduro moze?

Aprilia rxv 450-550 WIe ktos cos o silnmiku czy jest zywotny?

A honda XR 650 Ma żywotny silnik?

 

Zazdroszczę szybkiego wjeżdżania się w sprzęt i progresu w umiejętnościach :crossy:

Wr450 na prostej objadą tylko te najmocniejsze sprzęty, nie dla amatorów, szukaj w pojemnościach >500 :bigrazz:

Edytowane przez Yosarian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A honda XR 650 Ma żywotny silnik?

 

olej/zawory co 1000km jak w wr czy exc ale pozatym to 30-40 tys km na jednym tłoku jak najbardziej wykonalne....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

olej/zawory co 1000km jak w wr czy exc ale pozatym to 30-40 tys km na jednym tłoku jak najbardziej wykonalne....

 

30 - 40 tys to juz 2 tlok .. koledzy maja , kupione z rak prywatnych od "gebelsa" z przelotem ok 15 tys - olejem nie gardza , nie sa to ilosci duze ale wyczuwalne jak sie za nia jedzie - moje lc4 z 97 nie lyka ani grama. , moca tez nie powala - LC4 jest zwawsze i lepiej sie wkreca . Nie zamienil bym swojego starego lc4 na nowsze xr ... silnik pracuje cicho i bez klekotu KTM-a , ma wiekszy przeswit pod silnikiem , ale prowadzenie , moc i zawias to inna bajka i do KTM - to jeszcze jej brakuje .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 - 40 tys to juz 2 tlok .. koledzy maja , kupione z rak prywatnych od "gebelsa" z przelotem ok 15 tys - olejem nie gardza , nie sa to ilosci duze ale wyczuwalne jak sie za nia jedzie - moje lc4 z 97 nie lyka ani grama. , moca tez nie powala - LC4 jest zwawsze i lepiej sie wkreca . Nie zamienil bym swojego starego lc4 na nowsze xr ... silnik pracuje cicho i bez klekotu KTM-a , ma wiekszy przeswit pod silnikiem , ale prowadzenie , moc i zawias to inna bajka i do KTM - to jeszcze jej brakuje .

 

co człowiek to inna opinia

 

nie mówie że tak nie jest ale np

 

nie wiem jak dojechana musi być xr 650r żeby być słabsza od lc4 620 i miec mniejszego kopa, ona lepiej odchodzi od 625 sxc a gdzie do 620 który jest słabszą wersją 625.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 - 40 tys to juz 2 tlok .. koledzy maja , kupione z rak prywatnych od "gebelsa" z przelotem ok 15 tys - olejem nie gardza , nie sa to ilosci duze ale wyczuwalne jak sie za nia jedzie

 

Brednie. Albo już było 4 gebelsów po 15 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...