tiger666 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 na tym filmiku koles na koniec szybko zbił biegi, ciekaw jestem jak to zrobil bez szaprnięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 na tym filmiku koles na koniec szybko zbił biegi, ciekaw jestem jak to zrobil bez szaprnięcia Perfekcyjna przegazówka ;) Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 widac że sprzęgiełkiem mięciutko pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 no że sprzęgło miękko puszcza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 widac że sprzęgiełkiem mięciutko pracujegdzie ty widzisz tam jego dlonie,wcale kiery nie widac troche slychac przegazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Szybko to się bez sprzęgła zmienia a nie międzygazy sprzęgłem robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hayato Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 http://www.youtube.com/watch?v=cuxfrlCshTU tu dobrze widać dłonie motocyklisty i jak to powinno wyglądać. Właściwa akcja od 2minutyprzy okazji widać też zmianę biegów bez sprzęgła :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Niezły filmik - Toczenie się przez 3/4 każdego winkla rulez ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 musze pojezdzic na torze.filmik niezly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 (edytowane) smiem twierdzic, ze przygazowka miedzy biegami od dawna schodzi do lamusa na korzysc silnego dohamowania i zwiekszenia obrotow juz na wlasciwym biegu, a nastepnie przeniesieniem stopy (palcow) na sety i przejscia do zlozenia... mysle, ze to samo czeka tzw "krotkie" klamki bo nie ma uzasadnienia dla obslugi hamulca tylko 2 palcami zamiast pelna reka... zas przy niedzielnej jezdzie tez nie widze uzasadnienia dla stosowania przygazowki miedzy biegami i np przy redukcji z 6 na 2 rozsprzeglania na kazdym posrednim biegu... ;) Edytowane 2 Października 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 smiem twierdzic, ze przygazowka miedzy biegami od dawna schodzi do lamusa na korzysc silnego dohamowania i zwiekszenia obrotow juz na wlasciwym biegu, a nastepnie przeniesieniem stopy (palcow) na sety i przejscia do zlozenia... mysle, ze to samo czeka tzw "krotkie" klamki bo nie ma uzasadnienia dla obslugi hamulca tylko 2 palcami zamiast pelna reka... zas przy niedzielnej jezdzie tez nie widze uzasadnienia dla stosowania przygazowki miedzy biegami i np przy redukcji z 6 na 2 rozsprzeglania na kazdym posrednim biegu... ;)Wyjątkowo sie z tobą zgadzam w tej kwestii. Mocno hamując i tak ciężar idzie na przód, prędkość znacząco się zmniejsza i wystarczy wcisnąć pół sprzęgła i zbić po kolei biegi w dół do wymaganego.Próbowałem tak wiele razy i nic się nie dzieje, żadnych utrat stabilności e.t.c... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 smiem twierdzic, ze przygazowka miedzy biegami od dawna schodzi do lamusa na korzysc silnego dohamowania i zwiekszenia obrotow juz na wlasciwym biegu, a nastepnie przeniesieniem stopy (palcow) na sety i przejscia do zlozenia... mysle, ze to samo czeka tzw "krotkie" klamki bo nie ma uzasadnienia dla obslugi hamulca tylko 2 palcami zamiast pelna reka... zas przy niedzielnej jezdzie tez nie widze uzasadnienia dla stosowania przygazowki miedzy biegami i np przy redukcji z 6 na 2 rozsprzeglania na kazdym posrednim biegu... ;) Akurat krótkie klamki zakłada się po to, by się nie łamały przy glebach. Obsługiwać dwoma palcami można zarówno krótkie, jak i długie klamki. Uzasadnienie jest bardzo proste - mając dwa palce na klamce hamulca, możesz dużo szybciej zareagować. Ot, co. A jak już zaczniesz jeździć, to może się przekonasz (oby nie), że czasem ułamek sekundy może zadecydować, czy napiszesz kolejnego posta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 I tak 90% kierowców ma fabrycznie ustawiony osprzęt kierownicy i co za tym idzie nawet oryginalne, długie klamki naciska w połowie ich długości. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 (edytowane) Panie i panowie. Poziom dyskusji na prawdę powala na kolana. To się trochę poymądrzam.Ja to robię tak, że zmieniając bieg w górę zmniejszam gaz lekko (lub wcale) wciskam sprzęgło i wrzucam bieg. Wszystkie te trzy czynności wykonuję jednocześnie. Jakiekolwiek poóźnienia nie wchodzą w grę. Bardzo ważna jest, żeby nie zmieniać biegu kiedy silnik "ciągnie" lub "hamuje". Cała operacja nie powinna trwać więcej niż 0,1 sekundy.W dół:Hamowanie, zamknięcie gazu, jednoczesne dodanie gazu z redukcją, ponowne zamknięcie gazu, gaz z biegiem w dół, zamknięcie ..... i tak do uzyskania wymaganej prędkości. Zapomniałem o sprzęgle. Tak czasem o nim zapominam. Mimo to w ten sposób potrafię zmienić bieg w pochyleniu i nie kończy się highsid'em. Oczywiście można się asekurować sprzęgłem, ale to jest tylko lekkie muśnięcie klamki. A gazowanie na wciśniętym uważam za zbędne . No chyba, że w samochodzie marki Star 200. Tam robi się to tak: Puszczenie gazu, jednoczesne wciśnięcie sprzęgła z wyrzuceniem na luz, puszczenie sprzęgła, GAZ (taki konkretny) wciśnięcie sprzęgła, redukcja.Poza forum dyskusje na temat używania sprzęgła do zmiany biegów w motorze zwykle kończę tak: (Cytuję sam siebie) Jeśli potrafisz zmieniać biegi ze sprzęgłem tak gładko jak ja bez to przyznaję Ci rację. Dotychczas nikt mnie nie przekonał. Ale na forum wszystko jest możliwe.No to się powymądrzałem. Pozdro650 Edytowane 3 Października 2011 przez koroviov Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Chyba siła dłoni zawiera się w 3 palcach: kciuk, wskazującym i środkowym.Ponadto dla mnie siła hamowania z dwóch palców jest nadto wystarczająca, nie wiem po jakiego diabła miałbym do hamowania używać całej garści.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.