Limo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Daje daje, pełna pyta i bieg w górę bez odpuszczania gazu :)Kumpel tak robił na cebuli bez quickshiftera :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Kumpel tak robił na cebuli bez quickshiftera :D Skrzynie żyje jeszcze? :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Moto już śmiga pod nowym właścicielem :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 A może po prostu źle to wsyzstko synchronizujesz? Powinno być - najpierw noga, potem gaz.. Nie mam pojęcia, bo do jakichś 8-9 k obr/min wszystko odbywa się rewelacyjnie. Natomiast czasem jest lekki problem przy maksymalnych obrotach, ale w sytuacji mocnego wkręcania i zmiany. Jeżeli przyspieszam jakoś umiarkowanie, to zmiana nawet powyżej 11-12 wychodzi elegancko. Dlatego zawsze wiązałem to bardziej z tym, że mam manetkę odkręconą do końca i nie "zdążam" przymknąć odpowiednio w momencie zmiany biegu. Oczywiście stosuje wstępne obciążenie dźwigni zmiany biegów... w efekcie nabrałem już zwyczaju, że przy normalnej jeździe "turystycznej" zmianiam w górę bez sprzęgła, a jak mocniej kręcę sprzęt, to jednak wolę nawet lekko rozpiąć napęd. Inna sprawa, że w samochodach jest to samo: w górę bez sprzęgła nie da się płynnie na seryjnej skrzyni, bo trzeba poczekać aż lekko obroty spadną. I też jest tak, że im się bardziej "piłuje", tym dłużej trzeba poczekać między rozpięciem jednego biegu a zapięciem następnego. Na pewno też dużo też zależy od gęstości przełożeń, ale w moto to przecież nie problem, bo są zestopniowane bardzo blisko siebie... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Sherman: przy jakich obrotach masz moc maksymalną? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazej33 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Jeśli chodzi o czas odjęcia gazu przy zmianie bez sprzęgła w górę to u mnie QS ustawiony jest na 70 milisekund ;) kto ogarnia szybciej ? :biggrin: Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Niezupełnie pytanie rozumiem, a co tu ogarniać?Elektronika ogarnia, jesli masz edytowalny czas odcięcia w QS. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja odejmuję gaz na 67 milisekund. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 a ok, w sensie taki zarcik miał być?Jakoś w technicznych sprawach, nie błyszczę poczuciem humoru ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Rozpocząłem sezon z odwrócona dźwignią zmiany biegów.Generalnie jest ok, szybko sie w głowie przestawia i tak to zostawię. Co nie przeszkodziło mi dziś z wysokiej trójki załadować dwójkę zamiast czwórki ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 ale to średnio o ile skrzynia biegów skraca swą żywotność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Nawet gdyby skracało, to (jak sądzę), co innego się liczy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Skrzynia pół biedy, ale wywalić highside'a to mniej śmiesznie sie robi Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Kurde, Theo - może sobie to z powrotem odwróć :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Całkiem sie pogubię wtedy :D Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.