zbyhu Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Czolem! Chcialbym sie dowiedziec jaki mniej wiecej bylby koszt, ile to jest roboty i co mi to da, jesli bede chcial wymoienic sobie na elektroniczne:- przerywacz kierunkowskazow- regulator napiecia- zaplon Wiem, ze byly juz takie tematy, ale zebrac wszystko do kupy mysle ze warto. A nie bede musial szukac :D.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 przerywacz od 126p -- ok 16 zeta regler -- 35-40 (zalezy gdzie) Ceny ze Szczecina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 ja sobie zafunduje przerywacz chyba tez od malucha bo mi sie dzisiaj zwykły Zje*** :D ale dobrze ze miałem jeszcze stary to załozyłem i działa GUT :mrgreen: mówisz Viper ze od Maluszka bedzie pasował????? masz taki moze przerywaczyk kierunków u siebie? :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 regulator(polski) - 30złprzerywacz kierunków malucha - 16złzapłon - nie opłaca sie, jest to bardzo dyzy wydatek który moze przekroczyc nawet 300 zł. to sa ceny z opola pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 tak mam u siebie, dziala prawidlowo. Nie pamietam teraz dokladnie jaie on ma oznaczenia zacisków ale cos wydaje mi sie ze jest tak: + , L , P , masa. a wiec: + podlanczasz jak w oryginale po 4 A bezpieczniku do napiecia wzietego z zacisku "+" cewki wys.napiecia. L czy tez P podpinasz do przewodu prowadzacego do przelacznika kierunków na kierownicy, masa jest zrobiona na przewodzie z zarobionym na koncu oczkiem wiec do masy. Przerywacz moze sluzyc jednoczesnie do swiatelek avaryjnych (L - lewa strona P - prawa strona) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Ja niedawno załozylem do swojej przerywacz od malczana za 15,- Dziala rewelacyjnie - w porównianiu do starego bimetalicznego, równo cyka i jaśniej błyska. Przekładka arcybanalnie prosta. Regler napięcia bodaj 27,- w Wimacie choćby, ale w sklepach w takiej cenie też można spotkać. Tylko ten tani RA2/WEST ma 3 styki i sporo osób nie wie jak go założyć. Najdrożej jest z zapłonem elektronicznym. Oryginalny nowy - lepiej nie pytać o cenę. Ktoś kiedys pisał, że ok. 3 stówki za komplet :D Uzywkę trudno znaleźć kompletną i sprawną za rozsądne pieniądze. Dobrą alternatywą jest zapłon stykowo-tranzystorowy z Digitech-u. Koszt bodaj 72,- przy czym przerywacz zostaje. Dostałem taki moduł do testów. Założyłem 2 tyg. temu i mozna bez żadnych problemów zejść z obrotami biegu jałowego do 800/min. Silnik równiej pracuje, zwłaszcza gdy jest jeszcze nierozgrzany. Jeszcze nie sprawdzałem spalania, ale nie mam teraz czasu na dłuższe trsay. Gdy tylko zatankuję, napiszę czy spada też zużycie. Na klasycznym zapłonie paliła mi 3,6 - 4,1 to ciekawe ile może łykać na elektronicznym? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 zybychoo tez sobie kupiłem ten moduł i umnie równiez sprawuje sie rewelacyjnie. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 19 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2004 Dobrą alternatywą jest zapłon stykowo-tranzystorowy z Digitech-u. Koszt bodaj 72,- przy czym przerywacz zostaje. Witam! A co to takiego i gdzie takie cudo mozna dostac?I czy nie daloby sie zrobic zaplonu w pelni elektronicznego (bez przerywacza, bo on jest najbardziej newralgicznym elementem) na bazie tego modulu? Jakby tak np. zastosowac do tego impulsator zamiast przerywacza? pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Dobrą alternatywą jest zapłon stykowo-tranzystorowy z Digitech-u. Koszt bodaj 72,- przy czym przerywacz zostaje. Witam! A co to takiego i gdzie takie cudo mozna dostac?I czy nie daloby sie zrobic zaplonu w pelni elektronicznego (bez przerywacza, bo on jest najbardziej newralgicznym elementem) na bazie tego modulu? Jakby tak np. zastosowac do tego impulsator zamiast przerywacza? pozdr.Luk mozna zrobic z impulsatorem ale to jest koszt 250 -300 zl w standartowym ukladzie przerywacz jest newralgicznym punktem bo plynie przez niego duzy prad , wypalaja sie styki i punkt sie przesuwa, po zamontowaniu elektronika ( modul tranzystorowy ) przez przerywacz plynie juz tylko niewielki pradktory wyzwala uklad elektroniczny , styki sie nie wypalaja uklad ma ta zalate ze szybciej rozwiera prad cewki przez co iskra jest mocniejszai mniej zalezna od napiecia w instalacji szczegóły na www.republika.pl/digitech2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Czolem! No to prawdopodobnie sobie fundne takie gadzety :buttrock:. Tzn. regler i przerywacz kierunkow.A zaplon, to tylko jak bede mial z czego...Planuje tez kupic sobie wydech, bo mam taki jakis podrapany :D.Co jeszcze mozna usprawnic w Etce niewielkim kosztem?Czytalem na stronce http://mzrider.republika.pl , ze mozna zastosowac przewod wysokiego napiecia z malucha, do czego tez sie przymierzam (ponoc nieco lepsza iskra, bo lepiej przekazuje impulsy czy cus). A co jeszcze mozna usprawnic :D?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Jeśli kogoś to zainteresuje to dobrze a jak nie to też dobrze :mrgreen: Na allegro koles sprzedaje elektroniczny modół zapłonowy pisze że jest niby nowo a kto to wie..a do tego bez ceny minimlanej jak chcecie to sami sprawdzcie.może ktoś sie skusi.. http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=25555369 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 polecam wszystkim elektroniczny regulator i przerywacz, kierunkowskazy pracuja lepiej i pewniej a akumlator wytrzymuje dluzej bo jest ladowany dobrze stabilizowanym napienciem-14v i niezaleznie od obrotow..... co do elektronicznego zaplonu to niuejest to takie drogie, na kazdej gieldzie dostaniesz komplet w cenie ok100zl albo taniej-zalezy czy gosc wie co sprzedaje.... ja kupilem za 60zl i dziala do dzis czyli prawie 4 lata Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazmir Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Cze.....Może się mylę Viper PL. , ale z tymi oznaczeniami L - P. to nie lewa i prawa tylko jedno (nie pamiętam trza zobaczyć na schemacie jakieś instalacji samochodowej) to podłączenie do przełącznika kierunkowskazów, drugie to wyprowadzenie do lampki kontrolnej kierunkowskazów. Mowa oczywiście o wersji bimetalowej Zobacz też tu http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.php?t=14059Pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Na allegro koles sprzedaje elektroniczny modół zapłonowy pisze że jest niby nowo a kto to wie..a do tego bez ceny minimlanej jak chcecie to sami sprawdzcie.może ktoś sie skusi.Dobrze, że napisałeś "moduł", bo to tylko połowa układu. W dodatku dla kogoś, kto nie ma nadajnika (impulsatora) element zupełnie nieprzydatny. Trzeba do tego tenże impulsator dokupić. Z reguły ludzie sprzedają używane kompletne układy, może być trudniej później dokupić sam nadajnik. Wg mnie wystarczająco dobrym, a przy tym tanim rozwiązaniem jest właśnie moduł Digitech. Ma bardzo ważną zaletę - bez wożenia żadnych zapasowych części można w 10 minut przełączyć zapłon na klasyczny. Wszak przerywacz zostaje na miejscu, tylko kondensator należy odłączyć. Przy elektroniku DDRowskim trzebaby wozić ze sobą cały zespół przerywacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 20 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2004 Poco Kupowac Przerywacz Od Malca za 15zeta jak ja Do Etki Nowy Kupilem za 8zeta na gieldzie w słomczynie!!! :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.