jjank Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 jak nie dodasz gazu to nie odda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 dokładnie, ustaw tłok po gmp kopniak na góre i strzał ;] im mocniej kopniesz tym lżej odpalisz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 ale bez gazu tez oddaje, kumpel kopie tak ze jakos pod katem sie ustawia ze jak kopie to noga odrazu sama mu sie zeslizguje, ustawia noge na kopce minimalnie za palcami i jak kopka jest w kacie okolo 90 stopni nawet nie to noga mu sie zeslizguje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 jak oddaje sama z siebie to coś jest nadal nie halo ;] a co to techniki kopania to oczywiście możesz kopać palcami i uciekać z nogą, ale ogółna zasada to kopnać z całej siły bez strachu, raczej kopanik Ci oddaje po za lekko kopiesz niźli odbija, jak mi kopniak odbił to pół roku kulałem ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 (edytowane) ciul z tym paleniem, mam jeszcze taki problem ze w moto rura sie robi czerwona jak jade to ok ale jak stane to z 10 sek i czerwona, co to moze byc mam troche chlodnice polamane ale nie ciekna, i jeszcze jedno jak ustawiacie noge na kopce na srodku czy tak jak kumpel na palcach zeby spier... jak by oddala, slyszalem ze jak do wymiany ta przyslonka czy przepustnica to w gazniku to moze wtedy oddawac przez to... aha jeszcze jedno jak bede kopal i odpali to moge dalej miec np kopke wcisnieta nie odda, bo jak bym chcial mocno j*b..ac to noga na chwile zostala by na kopce na samym dole Edytowane 9 Listopada 2011 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 jak odpali to nie odda, silnik oddaje jak zapali w drugą stronę. a co do problemu z kolankiem to za uboga mieszanka lub coś z zapłonem Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 czyli trzeba srubke odkrecic w lewo a gdzie ona jest dokladnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 czyli trzeba srubke odkrecic w lewo a gdzie ona jest dokladnieSamo przekręcenie śruby nie da oczekiwanego efektu. Mieszankę ustawia się najpierw czyszcząc gaźnik, później sprawdza się poziom paliwa w komorze, ustawienie iglicy i dopiero regulujemy srubą składu mieszanki + śruba ustawiania wolnych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 czyli trzeba srubke odkrecic w lewo a gdzie ona jest dokladnie czyli nie ma pojęcia co robisz oddaj to komuś co ma i będziesz miał z głowy Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 nie wiem co sie stalo ale dzisiaj mnie strach opuscil i sie przelamalem i juz ja sam pale, jak ciepla to od kopa, ale jak zimna pare razy trzeba kopnac bo odpali i zgasnie odpali i zgasnie az ja na gaz lekko zlapie po odpaleniu i wtedy juz chodzi na ssaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Takie przygasanie, zwłaszcza dużych pojemnościowo 4t przy tych temp jest normalne na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 a co wy na to ze motor nie trzyma rownych obrotow(wolnych) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 W jakich okolicznościach to zachodzi i jak wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 wszystkie nowoczesne 4T mają taką "nerwową" pracę na wolnych obrotach, one są zestrojone aby dobrze pracowały na wysokich obrotach, tak samo jak szlifierki czy nawet jakieś lancery, jeśli dobrze odpala i nie gaśnie to nie ma co się nad tym głowić, ten silnik nigdy nie będzie miał tak równej pracy jak XT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 xt niedogrzana też nie pracuje równo :D a nie zapominaj że przy obecnej aurze silnik nagrzewa się wolniej niż latem czy wiosną, wr podobnie jak 99% enduraków nie ma miernika temperatury więc często jest tak że spuścisz ze ssania a silnik jeszcze niedogrzany i będzie przerywał... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.