Skocz do zawartości

yamaha wr 400 98r


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam mozliwosc wymiany wr 400 98r za tdr 125 97r z moja doplata ok3 tysiecy co o tym myslicie tutaj sa linki do obu moto

 

wr

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=1568518104&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

 

 

tdr

http://allegro.pl/show_item.php?item=1549444394

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje jeszcze w 5 działach założyć ten sam temat, może ktoś zauważy.......

 

dlaczego nie

proszę

http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=37&t=11634

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra juz po sprawie zamienilem sie, wiem ze teraz musze wlozyc troche kasy zeby go zrobic ale sier z tym liczylem a wiec na poczatek:

1. Powidzcie mi jak to dziadostwo odpalic na kopa jakies porady

2. mam wyje... 5 bieg jak sie jedzie na 5 to szarpie, musial bym posustawiac wszystko zawory, rozrzad, gaznik - brak wolnych obrotow, wymienic uszczelke pod glowica, oczywiscie dac to mechanikowi jakie koszty

3. czy duzo jest roboty z zalozeniem elektryki

4. jaka to ma moc

5.gdzie dostane do tego czesci

6. co sprawdzic, wymienic po kupnie oprocz tego co mechanik bedzie ustawial

7. od czego sa to przyciski przy gazniku jeden jest od ssania a drugi ?? koles mowil ze niby to jakis odsysacz po zalaniu moto

 

dzieki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje decyzji :clap: sądze że podjęta pod wpływem emocji a nie rozumu :P przynajmniej dasz zarobic mechanikowi :D

 

1 instrukcja była gdzies już na forum, poszukaj

2 zamienił stryjek siekierke na kijek. najprawdopodobnie do wymiany tryby biegu, koszt ok 200-300 za sztuke, musisz wymienic dwa (cena oczywiscie nowych), czyszczenie gaźnika i ustawienie zalezy od mechanika, oryginalna uszczelka ok 100 pln, zamienniki ok 130 za komplet na góre silnika(cylinder, glowica, uszczelniacze zaworowe ) omijaj omp jak najdalej, reszta to zalezy , jak wymiana to tanio nie bedzie

3 czyli kupiles wr-ke bez instalacji elektrycznej ? dobre :D

4 moc ok 45 km

5 allegro, dealer yamahy

6 sprawdzasz wszystko pokoleji i wymieniasz wszystko co jest zuzyte

7 jeden to ssanie, a drugie to cieple ssanie, uzywasz go po glebie albo jak zalejesz silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z elektryka chodzilo mi o lampy przod tyl podlaczenie, kierunki, uszczelke pod glowice mam, martwi mnie to ze po 15 minutach jazdy z przelewy z chlodnicy leci ciurkiem plyn

 

No to na twoim miejscu modliłbym się żeby to była uszczelka, bo stare wr-ki lubowały się w mikropęknięciach głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z elektryka chodzilo mi o lampy przod tyl podlaczenie, kierunki, uszczelke pod glowice mam, martwi mnie to ze po 15 minutach jazdy z przelewy z chlodnicy leci ciurkiem plyn

 

No to na twoim miejscu modliłbym się żeby to była uszczelka, bo stare wr-ki lubowały się w mikropęknięciach głowicy

 

 

a szczególnie 400 :D

 

jak ją zrobisz do stanu użytkowego to sie pochwal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piteros1 moje kondolencje ;]

 

moje również :D ale podobno są tacy motocykliści których nudzi jak coś jeździ i sie nie psuje wtedy kupują crossa 4T z pierwszych lat produkcji, husqvarnę 4t z lat 80-95, lc4 z lat 88-89 i inne takie kwiatki wśród nich jest wr400 :D

 

a szczególnie 400 :D

 

w 426 z tego co słyszałem juz raczej sie nie zdarza wyeliminowali...

 

masz chociaż regel w tej WR czy tylko cdi i reszta rozkradziona??

 

1. Powidzcie mi jak to dziadostwo odpalic na kopa jakies porady

 

jak każdego 4T bez autodeko generalnie kwestia wprawy........z grubsza ?? ustawiasz starterem gmp, wciskasz deko, przesuwasz lekko za gmp, wyłaczasz deko i pełną parą kopiesz....

 

teraz modlisz sie ponieważ motocykl nie ma autodeko, to jak odda to albo uje*** ci nogę przy samej szyji, albo rozwali karter, albo ,,zwyczajnie sie zaleje'' i padnie świeca lub trzeba będzie go przedmuchać jak po glebie.....całość to kwestia zgrania wyczucia i siły i przede wszystkim wprawy....życze sukcesów....

 

idź może kolesiowi twoja tdr już sie znudziła albo mu nie pasuje i odmień sie z poowrotem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie

 

i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D

 

michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc

 

idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie

 

i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D

 

michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc

 

 

dobra rozbieram to dziadostwo, z tego co widze to to nie ma filtra oleju, a myslalem ze ma, filtr powietrza nasacza sie w oleju ?? elektryka cala jest z tego co widze do przodu lamp i do tylu, co druga srubka niedokrecona, zamiast srub ktorcyh nie ma bo sa urwane albo ulamane to zaciski, jak rura przy silniku ruszylem to okazalo sie ze nie dokrecony jedna srubka wypadla, aha i jak wyciagnac cala ta skrzynie plastikowa filtra te boczki z boku sie sciagaja bo wygladaja jakby sie je sciagalo, tylko widze tam jakies nieciekawe nity

 

idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie

 

i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D

 

michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc

 

idealna nie byla ale silnik byl w miare sii palil od dotkniecia ale nie szlo tego sprzedac, byla wyrejestrowana w niemczech i nie byla tutaj zarejestrowana, widze ze ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie

 

i nie mowilem ze nie mam elektryki tylko ze musze to porobic, swiatla podlaczyc, able jakies tam sa cewke tez widzialem, a wy juz rozkradlo elektryke, jak bym powidzial ze kolo puste to byscie powiedzieli cale kolo do wymiany :PP takie mam odczucie waszego podejscia :D

 

michoa ja chyba wiem ze ma byc w gornym punkcie tlok ale jak to wyczuc

 

 

dobra rozbieram to dziadostwo, z tego co widze to to nie ma filtra oleju, a myslalem ze ma, filtr powietrza nasacza sie w oleju ?? elektryka cala jest z tego co widze do przodu lamp i do tylu, co druga srubka niedokrecona, zamiast srub ktorcyh nie ma bo sa urwane albo ulamane to zaciski, jak rura przy silniku ruszylem to okazalo sie ze nie dokrecony jedna srubka wypadla, aha i jak wyciagnac cala ta skrzynie plastikowa filtra te boczki z boku sie sciagaja bo wygladaja jakby sie je sciagalo, tylko widze tam jakies nieciekawe nity

 

aha i jeszcze jedno czym sie wogole rozni wr od wr-f bo ja mam wr-f przynajmniej tak pisze w dowodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja ci pogratuluję wymiany :)

Z niedziałającą elektryką jest taka akcja, że nie wiadomo co będzie do zrobienia. Może wystarczy podłączyć, a może będzie trzeba przejrzeć całą instalację.

 

Co do odpalania. Sam miałem kupić WR400, tylko kilka lat młodszą. Przed odpalaniem warto przekopać kilkakrotnie na otwartej przepustnicy z wciśniętym dekompresorem. Potem trzeba było kilka razy kopnąć i odpalił bez problemu. Niestety po pewnym czasie, po odwinięciu gazu zgasł. I już się go nie udało odpalić mimo wielu prób - z gaźnika zaczęła cieknąć benzyna. Ogólnie właściciel sam mi powiedział, że na WR trzeba uważać, bo to wybredny motocykl. Można powiedzieć, że właściciel odradził mi kupno własnego motocykla :)

Tłok jest w najwyższym punkcie gdy masz największą trudność w przełamaniu kompresji. Powinno to być czuć jeśli masz ręczny dekompresor i oczywiście sprawny silnik (dobra kompresja, niepodwieszające się zawory).

 

Filtr nasącza się specjalnym olejem, który nie wpuszcza syfów do gaźnika. Dostęp do filtra powinien być poprzez zdjęcie samego bocznego plastiku, a nie wyjmując całą puszkę. Pewnie koleś coś połamał i nie chciało mu się tego dobrze zrobić.

 

Sądząc po twoim opisie oddałbym ten motocykl do jakiegoś speca, żeby przejrzał tam wszystko. Wymiana olejów, filtrów, regulacje zaworów, itp. Lepiej nie mieć przygód na drodze :)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja ci pogratuluję wymiany :)

Z niedziałającą elektryką jest taka akcja, że nie wiadomo co będzie do zrobienia. Może wystarczy podłączyć, a może będzie trzeba przejrzeć całą instalację.

 

Co do odpalania. Sam miałem kupić WR400, tylko kilka lat młodszą. Przed odpalaniem warto przekopać kilkakrotnie na otwartej przepustnicy z wciśniętym dekompresorem. Potem trzeba było kilka razy kopnąć i odpalił bez problemu. Niestety po pewnym czasie, po odwinięciu gazu zgasł. I już się go nie udało odpalić mimo wielu prób - z gaźnika zaczęła cieknąć benzyna. Ogólnie właściciel sam mi powiedział, że na WR trzeba uważać, bo to wybredny motocykl. Można powiedzieć, że właściciel odradził mi kupno własnego motocykla :)

Tłok jest w najwyższym punkcie gdy masz największą trudność w przełamaniu kompresji. Powinno to być czuć jeśli masz ręczny dekompresor i oczywiście sprawny silnik (dobra kompresja, niepodwieszające się zawory).

 

Filtr nasącza się specjalnym olejem, który nie wpuszcza syfów do gaźnika. Dostęp do filtra powinien być poprzez zdjęcie samego bocznego plastiku, a nie wyjmując całą puszkę. Pewnie koleś coś połamał i nie chciało mu się tego dobrze zrobić.

 

Sądząc po twoim opisie oddałbym ten motocykl do jakiegoś speca, żeby przejrzał tam wszystko. Wymiana olejów, filtrów, regulacje zaworów, itp. Lepiej nie mieć przygód na drodze :)

 

Pozdrawiam.

takie porady to mi sie podobaja dzieki, mam wlasnie taki zamiar dac to szpeca ktora napewno go zrobi tylko jakim kosztem :P zrobil mi wlasnie moja tdr ktorej nie potrafil zrobic nawet serwis yamahy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre, brak filtra oleju, to mi poprawiło humor na wieczór. haha :notworthy: jestem ciekaw co jeszcze wyjdzie ciekawego najaw :D

 

 

Co do wr i wr-f, na początku lat 90 yamaha miała dwusuwową wr cos jak exc, pod koniec lat 90 zaczeto robic wr z silnikiem 4t stąd f w nazwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..................ogolnie to macie czarne podejscie do tego motocykla a pewnie wiekszosc nie miala nawet z nim sztycznosci tylko wyczytala w necie ;> wcale nie zaluje ze to wzielem troche w nia wsadze ale bede wiedzial co mam, jedyne czego sie boje to zeby z glowica bylo wszystko ok, a do wr -ki mam tablice dowod ubezpoieczenie

Jednym słowem BMW (będziesz miał wydatki) i koszmary z WR400 w roli głównej :icon_mrgreen: , koleszka niedawno też kupił taką "torpedę" tylko YZF400 i na moje nieszczęście przywlókł to truchło do mnie na "drobne poprawki" :icon_mrgreen: , nie będę tu opisywał tego co przedstawia sobą jego maszyna bo to temat rzeka :icon_mrgreen: napiszę tylko że jeśli jeszcze nie żałujesz tej zamiany to tylko dlatego że nie rozebrałeś silnika i niech Bogowie mają Cię w swojej opiece kiedy to zaczniesz robić bo kwiatuszków tam pewnie dostatek przy których brak filtra oleju to pestka :icon_mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...