luqa90 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Mam do Was jeszcze jedno pytanie, dotyczące silnika w układzie V. Kilkakrotnie spotkałem się z opowiadaniami na forum o zblokowaniu tylnego koła np. w motocyklu Suzuki SV650. Forumowicze twierdzili, że powodem była nieznajomość charakterystyki silnika V. O co dokładnie tutaj chodzi i czy taka tendencja występuje także w Bulldogu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 występuje jak najbardziej. Chodzi o to, że jak wsiądziesz na vke i zredukujesz bez międzygazu, to najczęściej dojdzie do chwilowego zablokowania koła - zapiszczy i dopiero złapie odpowiedni obrót. Na vke działają inne siły i trudniej jej dostosować swoje obroty, stąd mocne sportowe vki są odradzane początkującym - problem zaczyna się w momencie, gdy niczego nieświadomy rider zredukuje bieg w zakręcie. Wsiadając na gladiusa miałem świadomość takiego zjawiska, ale na rzędówkach nigdy międzygazu nie robiłem - trochę km minęło, zanim się przyzwyczailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Oj to w takim razie trzeba popracować nad międzygazem. Chodź z drugiej strony Bulldog jest V-ką ale niezbyt mocną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Bulldog to taka Virago 1.1 w lepszym opakowaniu czyt. zawias i hamulce :icon_mrgreen: . Ja Ci się podoba to bierz ale cudów niewid nie oczekuj po silniku ot spokojna Vka konstrukcyjnie sprzed 30 lat :flesje: . Co nie znaczy,że nie umie pokazać rogów :icon_twisted: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Często śmigam z sąsiadem, króry ujeżdża BT, czasami się zamieniamy motocyklami.BT jest mega wygodny, chyba nigdy tak wygodnym mtocyklem nie jeździłem, szeroka kierownica bardzo ułatwia pokonywanie zakrętów, bardzo fajnie jeździ w winklach (jedynie nisko umieszczone podnóżki troche przeszkadzają). Nie wiem ile waży, ale nie czułem masy bardziej niż na moim 190 kilogramowym moto. Charakterystyka silnika troche mi nie pasuje, jak nim jadę to zawsze zmieniam biegi przy odcięciu... Redukcja z miedzygazem jest troche upierdliwa bo egzemplaz, którym jeździłem słabo regował na gaz i redukcja troche trwała co mnie denerwowało - pewnie przyzwyczajenie do sportowej V-ki. Nie wiem jak w innych egzemplazach, ale w tym, którym jeździłem były strasznie duże luzy na dźwigni biegów, ale pewnie kewstia egzemplaża bo taki rozklekotany mi sie wydawał. Niby jednostka wysokoskokowa więc powinno być mega dużo momentu jednak jakoś tego nie odczułem. Przejechałem nim może 100km więc bardzo niewiele.Z rzeczy na które trzeba uważać to sprzegiełko jednkierunkowe rozrusznika i podobno często coś sie dzieje z zegarami (z serwomechanizmem wskazówki, ale sąsiad naprawił sam wiec pewni nic poważnego). Dobre hamulce, możliwość regulacji zawieszeń w szerokim zakresie, napęd wałem, wspomniana wygoda, nie wiem jak ze spalaniem, ale nie spodziewam się zeby dużo wciągał. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Moja SV nawet z międzygazem lubi czasem rzucić tyłkiem, szczególnie przy skręcaniu na skrzyżowaniach :buttrock: . Taki już urok V-ki. Mi się podoba. :icon_twisted: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Spala średnio 6,5l na 100km ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Miałem kiedyś bulldoga... piękny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Miałem kiedyś okazję odbyć jazdę BT. Mam 192 cm i dla mnie był za "krótki"- kolana gdzieś pod kierownicą, nogi mocno ugięte w kolanach. Poza tym miałem wrażenie podczas jazdy że szybko "kończą" mu się obroty i trzeba zmieniać bieg na wyższy. Krótkie przełożenia? Na piątym biegu obrotomierz zawędrował na czerwone pole. Ale to moje odczucia w porównaniu do Varadero. Wałek napędowy to niewątpliwie ogromny atut. Też gdzieś czytałem o problemach ze sprzęgłem rozrusznika, to jakiś feler wszystkich silników V2 1100 Yamahy. Zamienników nie ma a części oryginalne dosyć drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Drodzy koledzy i koleżanki, już byłem zdecydowany na Bulldoga a tu po przysiadce wpadł mi w oko Shiver, Aprilia Shiver, co sądzicie o tym motocyklu? Ile pali, czy będzie ok dla plecaczka oraz dla początkującego kierowcy? Każda opinia będzie dla mnie cenna, nawet ta najbardziej subiektywna, a więc walki część druga... Bulldog vs Shiver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 sądząc po dotychczasowych tematach shiverem jeździło jeszcze mniej osób, niż bulldogiem. nie spodziewałbym się sążnistych wypowiedzi...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Bulldog vs Shiver. Obie V-ki, piękne, ladnie brzmiące, ale "trzepią po jajach". Na dłuższą metę (jakaś tam turystyka) jest to bardzo męczące - tu się sprawdzają tylko rzędówki, a z V-ek tylko VFR.Ja jetsem zdania że z olejaka B650 byłbyś bardzo zadowolony (w 600 brak "dołu"), silnik i osprzęt bardzo trwały, koszty eksploatacyjne znikome, cena zakupu atrakcyjna i ze zbytem nie ma problemu.No i rozmiary słuszne. Cytuj To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Wiem...wiem...Bandit 650N jest ok, ale kurcze chciałbym coś nietypowego i najlepiej V-kę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iwo Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Wiem...wiem...Bandit 650N jest ok, ale kurcze chciałbym coś nietypowego i najlepiej V-kę. No to bierz!Buldog lepiej utrzyma wartość, jest o klasę lepiej wykonany i dostęp do części masz prawie nieograniczony. Shiver - ciut więcej problemów (np. dłużej poczekasz na części), nie każdy mechanior potrafi to dobrze zrobić.Ale nikt za ciebie decyzji nie podejmie - to Twój problem. PS. Ja bylem zajarany na Ducati ST4s, wylądowałem na CeBRze i nie żałuję po przejażdżce na SV1000.Poza tym mój mechanik powiedział abym z Dukatem się u niego nie pojawiał :icon_razz: Cytuj To be happy add to your possessions but subtract from your desires Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Bulldog lepiej wykonany od Shivera czy Bandita? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.