jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Michoa wszystko ładnie opisałeś, tylko, że ja te motocykle znam, bo albo ja na nich smigam albo moi kumple a Ty chyba tylko naczytałeś się danych serwisowych. Co z tego że honda ma zawory 2x częściej skoro ich regulacja trwa 20 minut, dostęp jest świetny i każdy sobie z tym poradzi, a teraz napisz ile trzeba sie nakombinowac zeby wyregulowac płytkami. Co z tego, że honda ma wiatrołap? 3 lata mordowałem taki silnik na wszytskie mozliwe sposoby i się nie przegrzał, znajomy w xr600 nie gasi silnika bo mu sie odpalać nie chce przez np 3h jezdzenia w ogóle :icon_exclaim: i tez nie przegrzał,więc wybacz, ale raczej nie jesteś mądrzejszy od japńskich inzynierów, którzy naprawde nie oszczędzali jak to projektowali i dali by chłodniczki oleju jakby było trzeba, te silniki produkują bez większych zmian juz 30 lat więc raczej mieli czas by przemyslec chłodzenie. Moc na papierze g*wno oznacza, moja dojechana XLka nie jest słabsza niz drz400SM kumpla, a nawet powiedziałbym ze ciut lepiej z dołu ciągnie, zaś zdrowy dominator jest mociejszy niz XLka...Pojemnosc większa o ponad połowę i tyle w tym temacie. Nie wiem skąd wziąłeś to spalanie...co do zawiasu to ma on drugorzędne znaczenie, bo mało kto uzywa do wyczynowego supermoto fmx cz drz, do tego słuzą exc, wr itd.I nie mam nic do suzuki, to dobre motorki, ale hondy zwyke są lepsze i tyle.Akurat drz400sm wyglada potężnie afmx to takie koromysło . To drz sm mojego ziomka, na szerokie orginalne felgi załozył terenowe mitasy e-09, trakcja mizerna, ale wygląd zajebisty. Uploaded with ImageShack.us dużo ludzi zakłada do domin chłodnice oleju, dla jaj to robią czy nudzi im sie ?? to drugie, kazdy lubi cos zrobic dla swojgo moto :rolleyes: Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Michoa wszystko ładnie opisałeś, tylko, że ja te motocykle znam, bo albo ja na nich smigam albo moi kumple a Ty chyba tylko naczytałeś się danych serwisowych. Co z tego że honda ma zawory 2x częściej skoro ich regulacja trwa 20 minut, dostęp jest świetny i każdy sobie z tym poradzi, a teraz napisz ile trzeba sie nakombinowac zeby wyregulowac płytkami. no skoro ty wiesz lepiej niż 90% posiadaczy, testy w prasie motocyklowej i dane techniczne to sory, faktycznie nie mamy o czym gadać :D zawory to tam pikuś ale olej ?? wydaje mi sie że jeżeli dyskutujemy o moto o niskich kosztach utrzymania to co ile ma zmiane oleju też jest istotne bo to koszt +/- z filtrem 100 zł ?? i nie zaczynaj dywagacji typu że w xr jak sie lajtowo lata to można olej zmienić co 4 tys km, a w drz400s jak latasz w terenie to olej co 500km....nie jesteśmy mądrzejści od dobrze opłacanych japońskich inżynierów, instrukcje wypada traktować jak biblię i sie do niej stosować.... Moc na papierze g*wno oznacza, moja dojechana XLka nie jest słabsza niz drz400SM kumpla, a nawet powiedziałbym ze ciut lepiej z dołu ciągnie, zaś zdrowy dominator jest mociejszy niz XLka... z całym szacunkiem ale jeśli ten drz jest w takim stanie jak twoja xl-ka to ja się dziwie że on w ogóle jeździ.....ja podaje suche niepodważalne dane katalogowe a ty uważasz że one kłamią, bo twoje odczucia są inne ?? to są 2 moto o sporo innej charakterystyce-drz ma raczej wysokoobrotowy silnik, słaby dół ale lubi wysokie obroty, silnik nx to typowa lokomotywa 600, pracuje środkiem i dołem góre ma nieciekawą.... stąd zależy kto wsiądzie będzie miał inne odczucia dotyczące mocy..........moją crm i dt 125 testowało 2 kolesi, jeden na codzień lata na chopperach, drugi miał cbr 600 ten od czopków wsiadł przejechał sie do 5 tys obr, stwierdził że jest słaba i lipnie ciągnie i dt 125 jest mocniejszaten od cbr wsiadł i mówi że moja crm mocniejsza bo dół ma słaby ale powyżej 7 tys idzie jak przecinak i czuć moc, a w dt nic sie nie dzieje... i jaki wniosek ?? zależy kto wsiądzie takie będzie miał odczucia więc przestań tłumaczyć że drz jest słabszy bo tobie sie tak wydaje... pozatym 3 raz powtarzam że fmx ma skastrowany silnik domina,i fabrycznie jest słabszy od domina I nie mam nic do suzuki, to dobre motorki, ale hondy zwyke są lepsze i tyle ja za suzuki też nie przepadam, kojarzy mi sie z padającymi głowicami w dr 350, masakrycznie awaryjnymi pierwszymi rmz, ale trzeba spojrzeć trzeźwo są maszyny lepsze i gorsze i nieistotny producent czy kolor plastików.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) no skoro ty wiesz lepiej niż 90% posiadaczy, testy w prasie motocyklowej i dane techniczne to sory, faktycznie nie mamy o czym gadać :D Łatwiej 2x ustawic zawory śrubkami niz 1 raz płytkami. Jeśli uważasz inaczej to widocznie nigdy nie robiłeś ani jednego ani drugiego...wydaje mi sie że jeżeli dyskutujemy o moto o niskich kosztach utrzymania to co ile ma zmiane oleju też jest istotne bo to koszt +/- z filtrem 100 zł ?? nie wiem co ile sie wymienia olej, nie pisałem o tym nigdzie...i nie zaczynaj dywagacji typu że w xr jak sie lajtowo lata to można olej zmienić co 4 tys km, a w drz400s jak latasz w terenie to olej co 500km....nie jesteśmy mądrzejści od dobrze opłacanych japońskich inżynierów, instrukcje wypada traktować jak biblię i sie do niej stosować....j.w. nie wiem o co ci chodzi z tym olejem, byc moze w hondzie trzeba go zrobic 2x częsciej, czyli 100zł wiecej rocznie wydasz, no zagiałeś mnie :icon_mrgreen: tylko co z tego...nie bierzesz w ogóle pod uwagę w tych swoich wyliczeniach, ze mniejszy wykręcony silnik moze przysporzyc użytkownikowi o wiele bardziej niemiłe niepodziank niz 100zł na sezonz całym szacunkiem ale jeśli ten drz jest w takim stanie jak twoja xl-ka to ja się dziwie że on w ogóle jeździ.....ja podaje suche niepodważalne dane katalogowe a ty uważasz że one kłamią, bo twoje odczucia są inne ??'suche' dobrze to ująłeś...a o stan mojej xlki się nie bój :biggrin: jeszcze nie jednego drzta przeskoczy :icon_mrgreen: Nie piszę nigdzie ze dane kłamią, piszę, który motocykl jest mocniejszy na podstawie własnych obserwacji, a to się nie wyklucza. Pomyśl - co z tego ze drz ma 2km wiecej skoro ma az 11Nm mniej i moc dostępną duzo później...przecież to suche dane podane przez ciebie :icon_razz: Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Najciekawsze jest to , że wypowiadają się ludzie nie jeżdżący super moto :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Nie odrzucalbym LC4 640 SM i pochodnych, czyli np 625 smc. Sam przesiadlem sie na sm w tym sezonie i to z ikony pancernosci, czyli bandita. Moje oczekiwania byly: moto, ktoremu przebieg liczy sie w kilometrach a nie w motogodzinach i latwy dostep do czesci + jakastam bezawaryjnosc. Początkowo miałem problemy z elektryką, ale nowy aku + czyszczenie wszystkich możliwych styków załatwiło sprawę. Mam teraz kozacko wygladajace moto, ktore pali od kopniecia i daje niesamowity fun z jazdy. To jest warte tych kilku pln extra. Spalanie LC4 ~5.4 l/100km. Olej co 5kkm, zawory przy kazdej zmianie. Szybciej zuzywa sie naped i opony, ktore akurat sa tansze, bo maly rozmiar i niski indeks predkosci. Remont, czyli tłok, pierścienie, korba pewnie więcej niż co 30kkm, czyli co jakies 5 sezonów. Trudno tłuc tym duże przebiegi, bo moto niewygodne i ogólnie nieturystyczne. Macjek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2011 A moim zdanie to nie warto się pakować w takie supermoto. Jak już to tylko wyczyn 450, 520 etc. Sprzęty takie jak drz czy jakieś xt, lc4 są co prawda wytrzymałe ale to tylko taki sustytut prawdziwego supermoto. Przejedz się jakimś sprzętem typu 450 to sam zobaczysz że jeśli chodzi o fun - jest bez porównania większy niż na lajtowcach i naprawdę warto poświęcić trochę więcej kasy na serwis, szczególnie jeśli będziesz miał i tak drugi motocykl. Reasumując jeśli kupujesz sprzęta do zabawy typu jazda na torze, chcesz móc wyrwać sprzęta na koło z każdego biegu i latać bokami to tylko wyczyn a jeśli wystarczy ci spokojny dojazd do pracy to taki xtx660 będzie w sam raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Pooglądałem sobie trochę SM na allegro i wizualnie najbardziej przypadł mi do gustu: KTM LC4 690 SM PRESTIGE. Czy to jest supermoto, czy tylko udaje tak jak Yamaha xt660? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Też właściwe udaje. (waga 161kg czyli 50kg więcej niż wyczyn) Ale jest mu znacznie bliżej do rasowego SM niż XT. Radości nie da tyle co wyczynówka ale pewnie da się już tym konkretniej polatać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A ja Ci zaproponuje Yamahe TTR600, motocykl dużo zwinniejszy niż XT, praktycznie bezobsługowy(kultowy silnik ze starszego xt-ka), a w mieście i na winklach naprawdę daje rade. Może w porównaniu do sprzętów pokroju EXC nie poraża mocą, ale za to dzięki dużej poj. ładnie zbiera się z samego dołu. Coś za coś, mniejszy power, ale za to silnik niewyżyłowany, trwały i mało awaryjny. Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Sam bym taki kupił tylko ten brak rozruchajła przeszkadza. Kopania się nie boję ale ile można jak się zaleje :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Sam bym taki kupił tylko ten brak rozruchajła przeszkadza. Kopania się nie boję ale ile można jak się zaleje :rolleyes: jest wersja tt600E, gorszy zawias od ttr 60 czy tts ale pozatym to samo..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 witam Mam i polecam jesli szukasz zabawkihttp://www.2wheeltimes.com/Service_Honda_CR500_SM.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Niektórzy to tak rewelacyjnie czytają ze zrozumieniem, że już wiem dlaczego biznes kupowania matur dobrze się kręci. CR 500 jest drogim w utrzymaniu motocyklem sama w sobie, a zwłaszcza w porównaniu do DRZ400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzzi V11 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Taaak ,nie ma to jak sie zaraz przypiier....lic ,przeciez wyraznie napisal ze chodzi mu o koszty nie liczac paliwa ,wiec gdzie te koszty ,tlok mimo ze 2-takt to przy tej pojemnosci wymieniasz rzadziej niz np w 250 ,a robota taka skomplikowana ze jak masz podstawowe pojecie to zrobisz to na przyslowiowym kolanie na pustynipozdrawiam Edytowane 6 Maja 2011 przez Guzzi V11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jeszcze jedna kwestia. Mam 188cm wzrostu i ważę 85kg. Czy taka DRZ była by wstanie dostarczyć mi jakichkolwiek emocji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.