tomjag Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Przeglądałem amerykańskie stron na temat Blasta i parę opinii dotyczyło nieszczelnego łącznika gaźnika. Przyznam się szczerze, że łącznik w moim miał jakby pęknięcia od wewnątrz. Może ta guma uległa zmurszeniu i powoduje dostawanie sie lewego powietrza? Następna sprawa, czy można w ogóle ją gdzieś nabyć w oryginale,a może jest jakiś OEM? Cytuj ホンダが一番ですhttp://www.otowakacj...owy-20-id635935 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 witam,od miesiąca posiadam blasta i mam problem z biegami,jak uruchomię silnik i wbijam jedynkę to zawsze towarzyszy zgrzyt,przy następnym wbiciu już go niema,z 1 na 2 słychać puknięcie [chyba normalne przy tej skrzyni?]tylko głośniej wchodzi niż z 2 na 3,z redukcją jest w porządku.Panowie czy to początek grubszego remontu ,ogarnie mi to zwykły serwis? jak wlać olej do skrzyni ,przez okienko rewizyjne?a którą śruba zlewam olej ,bo są dwie,i jaki olej najlepiej kupić do tej skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Może masz za wysokie wolne obroty ? Pisz do maarpa miał takowego kiedyś :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Do spuszczania oleju jak się nie mylę są przewody - węże gumowe z lewej strony pod spodem schowane i zaślepione korkami...Olej to kupować taki jak do H-D...Sprawdź linkę sprzęgła jej naciąg, ale zawsze Blast ma przy wrzucaniu lekkie zgrzyt... Podstawowa sprawa przy Blastkach to:- usztywnienie - dołożenie wspornika zespołu gaźnika- sprawdzanie przedniego wspornika silnika, jeśli zauważone są mikropęknięcia, należy wspornik zmodyfikować -jak, to każdy robi to na swój sposób, mój kolega po prosu dał do dorobienia z grubszego mocniejszego marteriału- sprawdzanie stanu paska napędowego- porządne czyszczenie gaźnika, nie chodzi o pomazanie go w środku i z zewnątrz pędzlem i przedmuchanie sprężonym powietrzem....do tego są odpowiednie druciczki i mikrorozwiertaki Pozatym to motorek bardzo fajny, taka niezła alternatywa dla skutera, z tym, że to w dalszym ciągu motocykl z charakterem, ktoś wcześniej porównał do chińskiego Junaka, nie ma zupełnie pojęcia o tym motocyklu... Pozdr. J-999 P.S. Do tego spuszczania trzeba jeszcze sprawdzić w necie dokładnie, bo mój łeb nie śmietnik- wszystkiego nie potrafi przyjąć... Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 a te węże gumowe nie są tylko do spuszczania oleju silnikowego?,dwie pierwsze sprawy sprawdzę ,pasek napędowy nowy, trochę luźny,z 2 cm ugięcia .co do skutera czy rowerka z innych stron to nie rozumie, dla mnie blast to 100% motocykl z charakterem, co prawda demonem szybkości nie jest, ale do sprawnego wyprzedzania wystarczy,ostatnio zrobiłem z plecakiem 280km i zmęczenia nie czułem, wiec nie tylko do miasta.A porównanie do chinoli dobry żart... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W sumie, nie bardzo pamiętam i może tak być, że jeden jest od spuszczania oleju silnikowego z bloku, a drugi z silnika....dlatego pisałem, żeby sprawdzić jeszcze w innym miejscu, najlepiej ściągnij owners manual lub service manual i tam powinno być..Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) panowie a może wyregulować sprzęgło i przesunięcie zapadki, tylko jak to zrobić? może ktoś łopatologicznie wytłumaczyć :biggrin: Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Prox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarp Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Olej z kapy sprzęgłowej spuszcza się zawsze śrubą spustową. Znajduje się ona bezpośrednio w kapie sprzęgłowej. To jest ta bardziej z tyłu motocykla, czyli po prawej jeśli patrzymy na kapę.Klucz 5/8 cala lub 16. Węże służą do spuszczania oleju z ramy, czyli ze zbiornika oleju. Olej do sprzęgło-skrzyni to na przykład Belray Sport, ewentualnie każdy inny Clutch/Transmission oraz każdy silnikowy zdatny do mokrych sprzęgieł. Ilość 1 kwarta czyli 0,946 l.Ważna jest regulacja napięcia łańcucha sprzęgłowego. Niestety w Blaście reguluje się go niejako na słuch. Oczywiście ważne również jest odpowiednie ustawienie wysprzęglika i luzu na lince.Serwisówka podaje tak:-śruba regulacyjna powinna być dokręcona z siłą 24 in-lbs-odkręcić o 3/4 obrotu-dokręcić śrubę kontrującąŚrednio fajna procedura. Wciąż nie rozumiem czemu panowie inżynierowie poszczędzili wizjera?Cóż, wiem że nie bardzo pomogłem. Nie wiem jak to obrazowo i łopatologicznie wytłumaczyć. Powodzenia! Cytuj http://www.dwagary.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 a w serwisie hd ogarną to?opisałeś regulacje łańcucha ?z tego co rozumie to chodzi o ta śrubę po lewej stronie pod kapą z nakrętką kontrująca, dokręcam z siła 24 a potem luzuje 3/4 obrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 wczoraj szczelił wspornik mocowania silnika z przodu :mad: , czy można to pospawać?czy trzeba wymienić,jak wymienić to gdzie takie coś można dostać bo na internecie nic nie ma,zaczyna mnie trochę przerażać brak części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) znalazłem na ebayu http://www.ebay.com/itm/ENGINE-MOUNTS-BUELL-BLAST-02-2002-500-P3-HARLEY-DAVIDSON-492-ADJUSTERS-MOTOR-/140901948041?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item20ce691a89&vxp=mtr Pozdr. J-999 P.S. Jestem pewien, że na południu PL dorobią z lepszych materiałów.... Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 nie ta cześć szczeliła :) ,może źle opisałem ,aluminiowy uchwyt na dwie śruby przykręcany do przedniej poduszki silnika, dodatkowo drugą śrubę zerwało i połowa została w głowicy :rolleyes: nie wiem czy była wcześniej zerwana i dlatego pękło mocowanie czy zerwało po pęknięciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prox Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 w salonie h-d izolator ciepła 500 zł, termin 2 tygodnie, używany niedostępny , ja zaryzykowałem i pospawałem 70 zł :) dodatkowo poduszka do wymiany ,ja kupiłem na aliegro za 90 zł w h-d 350zł, mam nadzieje że będzie pasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Buell Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Witam wszystkich użytkowników :)Jestem posiadaczem Buell'a Blast'a i wydaje mi się ze to jeden z lepszych motocykli dla początkujących.-Mam pewien problem, a mianowicie:Po przejechaniu około 500-600 km prawdopodobnie jedna z rurek "transmission vent" która wychodzi z dziwnej części silnika/skrzyni biegów i ciągnie się wzdłuż ramy po lewej stronie pod siedzenie, wyrzuciła olej. Nie wiem dlaczego tak się stało, dlatego pisze tutaj czy może zdarzyło wam się coś podobnego lub wiecie co jest nie tak?-Kolejny problem to zmiana oleju, gdzie wchodzi 1,8 butelki, Buell oddaje mi tylko 0.40 butelki razem z filtrem, zastanawia mnie mnie, gdzie jest reszta oleju, tak powinno być?-Następnym problemem jest sprawdzenie poziomu oleju, gdy wyciągam wskaźnik do sprawdzenia poziomu, on jest suchy, a ikonka z olejem jeszcze mi się nie zapaliła od 3000 km.Z góry dziękuje za pomoc :)Załączam zdjęcie do pierwszego problemu żebyście wiedzieli o jaka rurkę mi chodzi :).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Hmm co do dwóch pierwszych nie pomogę , ale co do 3 pytania, jeśli Blast ma tak jak więksi bracia, to sprawdzasz poziom oleju na gorącym silniku i na bocznej nóżce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.