milosz-RR Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Przed czy po lifcie? Zarzuć jakieś foto :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 92r. więc zapewne przed liftem :)z drobnych przypadłości:-pęknięte (i podkopcone) klosze obu reflektorów mijania-"wypracowana" tapicerka fotela kierowcy i podłokietnika-na drzwiach "wyciągnięta" tapicerka najprawdopodobniej od prania-brak kilku sztuk w zestawie fabrycznych narzędzi na klapie bagażnika-popsuta elektryka podnoszenia prawej przedniej szyby-brak syrenki fabrycznego alarmu-coś lekko wysoko zawieszony przód-popsuta oryginalna gałka dźwigni zmiany biegów Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 jaki trup :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Heh, widzę że dalej obracasz się między autami w lekkiej agonii :) Wysoki przód to sprawne amortyzatory :) Wymieniłem teraz w swojej e39 i też poszła do góry z 10cm :) Cena jak domniemam nie przekroczyła 1 średniej krajowej ;) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 chyba się obrażę :dry:auto na prawdę jest w niezłym staniea co do ceny - była dobra :) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Kiedyś kupiłem tanio (8k) e36 w niemcowni, nigdy więcej. :) Teraz kupiłem e39 z wyższej granicy cenowej (17k za 99, a idzie kupić za 6k) jak na ten rocznik i jestem zadowolony, w końcu mogę się cieszyć jazdą a nie wizytami w warsztacie czy intercarsie. Ale tanie autka też mają swoje plusy, nie szkoda ich, jak sie rozwali to się sprzedaje niewiele taniej niż się kupiło i zmiana na "nowy" :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 a ja kupuję dobre auto w cenie złomu;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 a ja kupuję dobre auto w cenie złomu ;)I tak trzymaj :cool: Wygląda na trochę zmęczoną,zmień felgę i będzie juz lepiej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 jakie sa REALNE roznice miedzy 2.5d a 3.0d w E39 od 2001 ( lift) .Czytalem na necie i opinie sa rozne , jedni twierdza ze zlopie 10/100 km , inni ze w 7 sie zmieszcze , ojca 525d aftomat z 2001 miesci sie w 7 i mniej , 3.0 moze max liter wiecej lyknac . czy mozna wstawic do E39 kola 17 cali ale z normalna wielkoscia ? zadne niskoprofilowe itp sciagacze , maja byc kola na POlskie "drogi" Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Różnica jest spora, 3.0 (przed lift) mi pali od 5,5 do 6,7, zeby spalił 10 to by trzeba dobrze butować od świateł do świateł z butem w podłodze, wtedy tak, dla mnie diesel jest do normalnej jazdy a nie do szaleństw to też spalanie mam jakie mam. Jak jade max emerycko drogą gdzie 70 nie da rady przekroczyć to do 4,5 schodzi, ale to naprawde delikatne traktowanie gazu. Jeśli chodzi o felgi to nie podpowiem bo sam teraz musze zmienić swoje 15" na coś większego, choć radzą 16" zeby nie robic zawiasu co chwila Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) hmm wieksze kola obciazaj zawias ?? Nie wiem jak nowe BMW ale E39 trzyma jakosc BMW - kupilem niedawno peugeota 407 2.0 hdi z 2005 a ojciec ma wlasnie juz zdeka leciwa E39 po lifcie i po prostu jazda becią to banan na mordzie caly czas :) - juz wiem dlaczego za BMW placi sie 2 razy tyle ;) . Edytowane 1 Października 2012 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Niedawno zmieniłem e36 1.7 TDS :] na e39 (2002) 3.0d w automacie. Czy to trasa, czy miasto, czy targanie motocykli - nie ma dużego rozstrzału - okolice 8.0 / 8.5. Jeżdżę raczej spokojnie, bez kosmicznych prędkości - chociaż lubię czerpać zdroworozsądkowy fun z tego silnika. W polskich warunkach jednak nie wyobrażam sobie zejść tym piecem sporo poniżej 8 litrów. 5.5 litra to mi wychodziło właśnie poczciwym 1.7, ale tylko na płynnych i długodystansowych, zagranicznych przelotach. Edytowane 1 Października 2012 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 obecny peugeot 2 0 hdi 136 hp na automacie 4 biegowym nie schodzi ponizej 7.5 :) wiec 8L przy mocy 200 kon w bawarce to nic strasznego - oczywicie interesuje mnie automat , manual to zlo konieczne :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Automat zawsze będzie palił więcej o 1-2 l/100km, ja mam manuala i raczej automata bym nie chciał. A co do większego koła to zawsze bardziej zawias dostanie w dupe, niższy balon to mniejsza amortyzacja i większe obciążenie znoszą wahacze. A te w e39 do najtańszych nie należą, ostatnio zrobiłem remont zawiasu, łącznie z amorkami z przodu i mi wyszło 3,5k. A dało się jeszcze drożej :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Hehe, jeśli mi tylko w przyszłości starczy kasy, żeby móc takie auto utrzymać, to nigdy więcej nie kupię manuala. Co do ogłoszenia - kilka spraw, które ja brałem pod uwagę podczas szukania. Niby typ pisze, że full wypas, ale nie ma nawigacji / TV, ogrzewania postojowego, telefonu bezprzewodowego (tak, w dobie komórek był mi on potrzebny ;)), el. regulowanych foteli. Drewno do tego auta jest dla mnie zbyt emeryckie. IMO lepsze czarne/amelinowe wstawki. Przebieg śmieszny, no ale kto wie ;) Do zagazowanych silników mam awersję. Szukałem tylko i wyłącznie diesla 3.0 ze względu na dobre opinie/osiągi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.