Skocz do zawartości

Kto Lubi Bmw?


straycat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak każdy 2993ccm w dieslu BMW (pomijając odmiany najnowsze oznaczone Fxx) jest godny polecenia. Osobiście uważam, że najbardziej optymalne są modele w wersji 30d. 525d jak dla mnie trochę za słabe, 535d zbyt kosztowne i problematyczne w utrzymaniu.

 

A co jest złego w nowszych BMW 3.0 w dieslu? No i jakie są opinie na temat 2.0 w wersji 525 (czyli 218KM)? Bo czytałem sporo negatywów o 2 litrowych dieslach, ale rzekomo starszych.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy 2993ccm w dieslu BMW (pomijając odmiany najnowsze oznaczone Fxx) jest godny polecenia. Osobiście uważam, że najbardziej optymalne są modele w wersji 30d. 525d jak dla mnie trochę za słabe, 535d zbyt kosztowne i problematyczne w utrzymaniu.

a co tam problematycznego w odniesieniu do 30d? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel z najnowszych Fxx ma zmienione wtryskiwacze, które często nie wytrzymują 100tyś, rozrząd od strony skrzyni biegów. Mało kto wie ale w M57N czy N57 dość często pęka łańcuch..

2000 diesel 218KM to silnik raczej do spokojnej jazdy. Oczywiscie jak pogonisz go to i pojedzie ale długo nie po pracuje, a i pali wtedy więcej niż 530d. O awariach rozrządu przy przebiegach 50tyś kn nawet się pisać nie chce.

 

Emil, wiem, że jesteś szczęśliwym nowym nabywcą 535d ale w dłuższym rozrachunku jest to wersja silnikowa, ktora nadaje się na autostrady. Do kręcenia się po okolicy sie nie nadaje bo wciąga masę wachy, w razie awarii w układzie doładowania nie ma żadnych specjalistów, ktorzy potrafią to wyregulować, a koszta przy tym są astronomiczne (swoją zrobiłem prawie 100tyś km i na dzień dzisiejszy przejechanie 100km kosztuje mnie prawie 145zlociszy..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi się stylistyka nadwozia tych samochodów,natomiast przerażają koszty utrzymania,szczególnie w starszych modelach i to ich jedyny minus. Sam komfort podróży i osiągi ( szczególnie w mocniejszych dieslach czy silnikach R6),są nie do opisania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ta w coupe na fotach ładna

ale 20kzł? jeszcze ze dwa lata temu to za 20-25kzł można było M-kę kupić w dobrym stanie

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napęd 4x4 w E46 jak jest rozwiązany?

Dobre to czy omijać?

W głównej mierze zależy do jakich celów chcesz przeznaczyć to auto. Jeżeli jeździsz często w góry na narty, czy w jakiś plener z gorszymi drogami, to jest to świetne rozwiązanie. System jest raczej bezawaryjny, natomiast należy pamiętać, że nie jest to stały rozdział napędu. Przy dłuższych zabawach na śniegu potrafi się zagrzać olej w rozdzielaczu gdzie jest sprzęgło wielopłytkowe, co spowoduje jego rozłączenie. Do takich rzeczy lepiej się sprawdzi torsen Audi (wszystkie modele z silnikiem ustawionym wzdłużnie) lub SAWD Subaru.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...