qurim Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 (edytowane) qurim , jak kolega wszystko poluźni, a nie podwiesi moto to mu lagi wpadną w półki (jak nie ma fazy ograniczającej) i jeszcze se bidy narobi. PODWIESIĆ SPRZĘT BEZWZGLĘDNIE lub centralna stopka z dociążeniem tyłu. Skoro lagi były mało uszkodzone, to myślę że to kwestia tylko poprawnego ustawienia, lecz to i tak takie wróżenie z fusów, bo tak naprawdę nie wiadomo czym motocykl przywalił i co się uszkodziło poza lagami. pzdr No czaję o co chodzi. Ja nie popuszczałem aż tak bardzo. Po prostu tyle co by tylko opór dokręconej śruby "cofnąć" trochę. Wtedy nic się nie wsuwa i nie ucieka a można manewrować częściami. Fakt że w GS500 miałem centralkę ale robiłem to sam bez pomocy i koło opierało się o glebę. A na końcu i tak wsuwałem lagi 10mm bo lepiej mi się jeździło po Londynie w takim ustawieniu. W Harrym mam o tyle dobrze że półka i laga mają zatoczenie, nie wejdzie więcej niż się należy bo oprze się o krawędź. Edytowane 26 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Gdzie szukać nowej półki dolnej ewentualnie górnej do CBR 600F2/F3? I ile to może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Kosztować może dużo. ze 2-3k zł dolna półka ze sztycą. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Gdzie szukać nowej półki dolnej ewentualnie górnej do CBR 600F2/F3? I ile to może kosztować?A po co Ci nowa? Bedzie kosztowac tak jak napisal qurim. Lepiej kupic uzywke z gwarancja montazowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 mimo "gwarancji montażowej" i tak nie jesteś w stanie stwierdzić tego czy była prostowana czy nie :wink: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Satrian, ale kombinujesz. Chodzi o te wibracje które się pojawiły po zmianie kierownicy? To może załóż oryginalną i zobacz czy dalej będą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) Hej Limo wibracje swoją drogą a krzywa półka swoją - dwie różne sprawy. Półka nie jest drastycznie krzywa, jeżdżę tak trzy lata i jest całkiem dobrze, wolałbym jednak rzeby wszystko było na tip top. Drgania wyeliminuję dociążając odpowiednio kierownicę.Teraz gdy udeżam ręką w jedną połówkę to na drugiej czuję wibracje.Zajmę sie tym zimą w wolnym czasie. Edytowane 30 Września 2012 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.