milosz-RR Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam Szukam dobrego i sprawdzonego środka chemicznego do usuwania zanieczyszczeń z bloku silnika, zacisków hamulcowych itd. Macie jakieś sprawdzone preparaty do odnawiania wyglądu zewnętrznego części silnika? Chyba że macie jakieś inne patenty typu myjki ultradźwiękowe albo coś. Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ja używam Dimer-u do takich zadań, ale trzeba uważać na aluminiowe wypolerowane elementy (np. ranty felg) bo po dimerze zostają na nich białe zacieki które później trudno usunąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 http://allegro.pl/dimer-2kg-super-czyszcza...1413795369.html coś takiego?? I jaki efekt to daje, alu wygląda jak nowe czy tylko zmywa smary? Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja tłoczki myję szczoteczką do zębów i płynem hamulcowym potem wszystko spłukuję breake cleanerem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 zmywa smary i inne zaschnięte zanieczyszczenia, żeby alu wyglądało jak nowe możesz kupić środek do mycia samochodowych bloków silnika (są takie preparaty w tesco nazwy nie pamiętam ale dosyć tanio można to dostać) dla przykładu silnik ktma mojego kolegi który mył tym moto klik z dimerem trzeba uważać, kiedyś źle go rozcieńczyłem i potrafił zmyć ocynk z kubła na śmieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Na początek zacznij od produktów przeznaczonych do moto ew. samochodów. Ja osobiście czyściłem silnik i chłodnicę środkiem K2 Akra i nie było źle. Z tego co wiem, Shell, Castrol i Motul mają też takie środki. Jak zostaną Ci jakieś hardkorowe syfy to wtedy pomyś o czymś mocniejszym. Akra kosztowała mnie jakieś 20-25zł, całe nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Na początek zacznij od produktów przeznaczonych do moto ew. samochodów. Ja osobiście czyściłem silnik i chłodnicę środkiem K2 Akra i nie było źle. Z tego co wiem, Shell, Castrol i Motul mają też takie środki. Jak zostaną Ci jakieś hardkorowe syfy to wtedy pomyś o czymś mocniejszym. Akra kosztowała mnie jakieś 20-25zł, całe nic. Tym już próbowałem, trochę poczyściło ale nie całość, a za kolektorami to ciężko wymyć, dlatego myślę o czymś mocniejszym. A zacisków to nawet trochę ten preparat nie ruszył. Silnik z ktma wygląda nieźle szczególnie cylinder, coś takiego by się przydało. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ja na początek biorę benzynę ekstrakcyjną i pędzel, szczoteczka do zębów.Nafta doskonale czyści smar z łańcucha i inne tłuste sprawy.Wszelkie środki jak Akra itp. potrafią uszkodzić pewne powierzchnie galwaniczne. Owszem, samo alu czyści dobrze ale nie licz na cudy, bo 2mm smaru nie usunie.Najlepiej myć taki syf myjką parową czy też ciśnieniówką z gorącą wodą, wtedy to czyni cuda. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Miłosz weź butelkę nafty, pędzelki, czteropak i ogarniesz bez problemu. Ja naftą cały syf domywam bezproblemowo. To już przechodziłem, cebre nawet na bok wywaliłem żeby lepsze dojście mieć. Ale mam na bloku chyba ślady po soli, takie lekkie wżery, i kolor alu taki ciemny, a chce go zrobić na jasny, co by jak nówka wyglądał :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Hmm...soda oczyszczona lub kaustyczna :bigrazz: Nie pamiętam, która będzie lepsza ale chyba oczyszczona. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Trwałych uszkodzeń lakieru nie usuniesz. Są to wżery i fizyczne uszkodzenia a nie zabrudzenie. Korzystałem kiedyś ze spraju do mycia silników i straszna kupa wyszła. Co z tego że silnik umyty skoro wszędzie białe plamy i zacieki... :banghead: Nafta lub ekstrakcyjna, szczoteczka do zębów lub pędzel obcięty na 5mm i szorujesz. Co nie zjedzie pod beną/naftą i szczotką to nie zejdzie też pod szprajem. Ewentualnie mała, mosiężna szczotka druciana i wtedy próbuj szorować, najlepiej używając do tego beny ekstrakcyjnej co by na sucho nie było. Mosiężna jest delikatna i nawet gnioty na chromie czasem da się usunąć, przypalone podeszwy itp. Edytowane 23 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 To jest całkiem niezły materiał o myciu. Tylko z tym WD40 nie rozpędzałbym się za bardzo z uwagi na niszczenie gum. jest chyba 5 części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 oj synek :P http://bikepics.com/members/bahama/06cbr600/ tu macie linka jak wygląda mój silnik po czyszczeniu pewnym środkiem (niestety nie podam w tej chwili nazwy gdyż jestem w pracy, jak wrócę do domu to napisze ), na innych fotkach widać wahacz po czyszczeniu okolice przedniej zębatki oraz cały napęd po szczoteczkowaniu z użyciem nafty :) pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Ok już wiem, płyn abahamy to AKRA, mam takie ustrojstwo, jutro idę na cały dzień do garażu i zobaczymy co to zdziała w połóczeniu ze szczotkami :) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 akrę używa się na ciepłych przedmiotach(narzędzia też tym myję), zmywa się wysokim ciśnieniem po paru minutach jak się dobrze wgryzie w osad w innym przypadku efekt będzie tak sobie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.