fedek Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zakupilem xjr 1200,,,ma totalnie rozregulowane gazniki,mial hustawke na biegu jalowym,tak od 900-2200,poprawile polaczenia gaznikow z kruccami i jest znaczna poprawa,,probowalem wyregulowac czujnik polozenia przepustnicy ale nie ma zadnej reakcji,poprostu mozna go przestawiac a na obrotomierzu nic sie nie dzieje(sposob ustawiania czujnika wyczytalem na forum xjr)poza tym regulacje skladu mieszanki sa rozregulowane,,,so wykrecone na 6-7 obrotow,,,nie znam prawidlowych nastawow,,,prosze o wszelkie dane ustawienie tego gaznika,oraz w jaki sposob sprawdzic czujnik polozenie przepustnicy,ewentualnie co jeszcze moze byc przyczyna ze nie reaguje,pozdrawiam i dziekuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Pytanie tylko czy TPS w ogóle jest sprawny... to pierwsza sprawa. Skład mieszanki to druga - zazwyczaj śruba wykręcona na 2-3 obroty. Przydałoby się też synchronizacja i czyszczenie gaźników. Także najlepiej oddać komuś motocykl na full serwis gaźników. TPS można chociażby wstępnie sprawdzić omomierzem ale tutaj przydałaby się serwisówka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 serwisowke przegladalem,ale sprawdzenie tps jest opisane a nie rozrysowane,,,,a moj angielski jeest niestety na poziomie prawie zerowym,,,miernik posiadam,wiec sprawdzilbym gdybym mial opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 To dawaj stronę z opisem w postaci foto i napiszemy co i jak. Wyglada na to, ze TPS ma przerwę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 nie wiem jak wkleic wycinek ze sciagnietej serwisowki,,,chyba ze wkleje całą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 (edytowane) fotosik.pl i wrzucasz bez zakładania konta. Chwilka i gotowe. Jak wyżej pisano - skład na 2-3 obroty. Ustaw wstępnie na 2,5 i zobacz co wtedy. Obejrzyj króćce bardzo dokładnie, zrób test z psikaniem WD40 czy Samostartem wokół króćców. Ale najpierw zajmij się TPS. Edytowane 17 Stycznia 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 kurcze nie wiem jak to wkleic,to manual xjr 1300 ze strony forum xjr,,ale tam jakos sie nic nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Daj link do tej strony w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 http://yamahaxjrclub.pl/kat2/Manual.pdf to jest linka do serwisowki,mam nadzieje że prawidłowo wkleiłem,niestety ja mam problem z angielskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mysle ze jesli gazniki sa totalnie rozregulowane to oddal bym je do czyszczenia i ustawienia. Jesli chcesz sam to robic to przede wszystkim oddal bym rozebrane gazniki do czyszczenia na myjke. Czy jakis warsztat w Swidniku ma takie urzadzenie ? Dopiero po umyciu przystapilbym do oceny czesci i skladania, co mozna zrobic przy pomocy serwisowki (moge przetlumaczyc odpowiednie kawalki ), przy okazji sprawdzenie / ustawienie poziomow paliwa, sprawdzenie czy dysze i iglice sa wlaciwe ( nie wiadomo jakie eksperymenty robili poprzedni wlasciciele ) , sprawdzenie TPS i w koncu ustawienie skladu na wolnych obrotach i synchronizacja. Wszystko razem troche potrwa ale da sie zrobic. PS Radze zaczac te gazniki od sprawdzenia luzow zaworowych.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 najbardziej interesuje mnie sposob sprawdzenia czy tps jest sprawny,,czy tez przyczyne tego uszkodzenia nalezy szukac gdzie indziej,,,poza tym nie ma az takiej tragedi,,ale chcialbym zeby bylo super dziekuje za zainteresowanie sie moim problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Przetlumacze sprawdzenie TPS, ale jutro bo dzis za duzo roboty bylo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 (edytowane) O.K. strona 205 (5 -8) z tego linku. Oznaczenie kolorow przewodow B- black -czarny Y yellow- zolty L blue,niebiewski B/L niebiewsko czarny . Na dzien dobry odlaczyc tps od gaznikow i zmierzyc opor pomiedzy B i B/L ( dwa zewnetrzne w zlaczce ) Opor nie moze przekraczac 4-6 Kiloohmow w temp. 20 C. Nastepnie zamontowac z powrotem do gaznikow i zmierzyc opor pomiedzy B/L i Y stopniowo otwierajac przepustnice. Opor nie powinien przekroczyc wartosci podanej powyzej. Dodam od siebie ze wazne jest tez zeby opor wzrastal czy tez spadal ciagle bez zadnych naglych skokow czy tez zanikania w miare otwierania czy tez zamykania przepustnicy.Zmiana oporu ma nastepowac liniowo. Regulacja ,kluczyk wlaczony nastepnie rozlaczany zlaczke przy TPS i spinamy z powrotem. W ten sposob obrotomierz wchodzi w funkcje regulacji TPS . Przy prawidlowym ustawieniu pokaze 5000 obr/min Jezeli pokazuje 1000 obr/min to kat jest zbyt maly a jezeli pokazuje 10000obr/min to jest zbyt duzy. I tyle w tym temacie. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 bardzo dziekuja za przetlumaczenie,teraz bede wiedzial jak skontrolowac,niestety bede w domu dopiero za tydzien,,pochwale sie jakie sa wyniki pomiaru,jeszcze raz wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 test na szczelnosc kroccow wd 40 lub samostartem?moze mi ktos przyblizyc ten sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.