patrykt7 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Na pracującym silniku psikasz na po kolei na każdy krucieć i jeśli zwiększy swoje obroty tzn że ciągnie lewe powietrze na którymś z króćców, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Niekoniecznie silnik zwiększy obroty po psiknięciu. Ogólnie to praca silnika może się zmienić, szybciej, wolniej, równiej itd. Nie ma reguły że zawsze rosną obroty. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 potrzebuje danych do ustawienia poziomu paliwa w xjr 1200,mam serwisowke ze strony forum xjr,,ale jest to serwisowka do xjr 1300 gdzie podana jaest odleglosc plywaka od gornej krawedzi gaznika,ale nie jestem pewien czy w xjr 1200 powinna byc taka sama,nie moge znalezc serwisowki typowo do xjr 1200,za pomoc z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 za motodatą: Mikuni BS36 Poziom pływaka 21,3- 23-3mm Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Sorry za brak pomocy, ale wycielo mnie z forum na 3 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 wiec zlozyłem wszystko na innych króćcach i jest prawie ok,,,ale czesam a przygazówki huśnie obrotami do 800 -900 a potem znów ok 1200,,dzis zrobiłem pierwsze 50 km,wrażenia z jazdy ,,,bezcenne,,,za paliwo zapłaciłem kartą mastercad,,,może ja sie czepiam a ten model motocykla nie ma tak idealnego biegu jałowego jakbym chciał,wiec prosze mnie uświadomic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 powracam z tematem mojej xjr,kupilem gazniki poniewaz tez ktore byly ssaly powietrze oskami przepustnicy,zalozelem inne i bieg jałowy ok,ale motocykl kręci do 5000 ,,rozebrałem iglice z membranami i porownalem z moimi starymi gaznikami i jest różnica,moje stary byly krótsze,,,teraz pytanie czy były jakieś wykastrowane xjr 1200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 powracam z tematem mojej xjr,kupilem gazniki poniewaz tez ktore byly ssaly powietrze oskami przepustnicy,zalozelem inne i bieg jałowy ok,ale motocykl kręci do 5000 ,,rozebrałem iglice z membranami i porownalem z moimi starymi gaznikami i jest różnica,moje stary byly krótsze,,,teraz pytanie czy były jakieś wykastrowane xjr 1200? były na Francję, Szwajcarię i Niemcy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 (edytowane) powracam z tematem mojej xjr,kupilem gazniki poniewaz tez ktore byly ssaly powietrze oskami przepustnicy,zalozelem inne i bieg jałowy ok,ale motocykl kręci do 5000 ,,rozebrałem iglice z membranami i porownalem z moimi starymi gaznikami i jest różnica,moje stary byly krótsze,,,teraz pytanie czy były jakieś wykastrowane xjr 1200? były na Francję, Szwajcarię i Niemcydzięki Piotrze,,czy masz jakies dane co nalezy przelozyc z tych starych do nowych gaznikow zeby bylo ok?narazie przelozylem membrany z iglicami ,jutro zrobie probe,,ale moze odrazy cos jeszce trzeba powymieniac? z gory dziekuje za infopoza tym moj egzemplarz to szwajcar Edytowane 23 Marca 2011 przez fedek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 po przełożeniu iglic z membranami oraz wymianie dysz motocykl już kręci jak wściekły do samego końca,wykonałem tez regulacje zaworów poprzez wymianę płytek na odpowiednie rozmiary,ale pozostały jeszcze dwa problemy z którymi nie wiem jak sobie poradzić tj:1 motocykl po przygazówce spadają obroty na 900 następnie powracają do prawidłowych 1200 obr2 wymieniłem tps i dalej jest brak reakcji ,tzn po wypieciu i wpięciu ponownie tps przy włączonym zapłonie na obrotomierzu jest brak jakiejkolwiek reakcji,zmiana pozycji tps też niczego nie zmienia,tak jakby cały system był martwy,kable łączące tps z modułem sprawdziłem,nie mam dalej pomysłu jak zdiagnozować usterke.dziekuje za wcześniejsze podpowiedzi i licze na dalsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 odkręć śrubę skłsdu mieszanki na wolnych obrotach na 1.5 ewentualnie do 2 obrotów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 piloty skladu mieszanki wykrecone 2 obroty,czy dalej wykrecac?na wolnych obrtach czasem jest delikatne pyrkanie w wydechu,tak jakby nie przepalona mieszanka dopalala sie w wydechu,niestety nie posiadam coloturna,czy spadanie do nizszych obrotow to oznaka zbyt bogatej mieszanki na wolnych?jesli tak to bede wykrecal o pół obr aż bedzie dobrze. a jak sprawdzić ten system tps? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 masz waku do regulacji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 kol artur,,,co ma waku do regulacji pilotow składu mieszanki?odpowiadając na pytanie mam waku,,ale tym zrobię tylko synchro nic więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 kol artur,,,co ma waku do regulacji pilotow składu mieszanki?odpowiadając na pytanie mam waku,,ale tym zrobię tylko synchro nic więcej Nie chciałbym się wtrącać ale ma dużo.Dla przykładu jak już ustawisz na waku równiutko wszystkie cylindry to odkręć jedną śrubę regulacji składu mieszanki o 2 obroty i sprawdź wskazania waku dla tego cylindra proszę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.